Mies jäi kiinni valehtelusta
Olen epäillyt mieheni uskottomuutta jo pidemmän aikaa. On tapahtunut paljon pieniä asioita, jotka ovat herättäneet epäluottamuksen. Mies on pettänyt lisäksi aiemmissakin suhteissaan.
Oli viime viikonloppuna viihteellä ja ilmoitti sillon menneensä kotiin miespuolisen ystävänsä kanssa. Vahingossa sanoi tänään ettei tuo kyseinen tyyppi ole hetkeen ollutkaan yötä.
Mistä pitusta pettämisen saa kunnolla selville?
Kommentit (52)
Minkä ikäinen olet ap ? Kuulostat ihan teiniltä, sori.
Minkä ikäinen miehesi on? Mitkä muut asiat ovat saaneet sut epäilemään?
Minulla oli jatkuvasti tulehdus, kun olin exän kanssa. Kun lopulta sain äijän nettisekoiluista tarpeekseni (niistä jäi kiinni, mutta ei suoraan pettämisestä) ja lähdin lätkimään, niin samalla loppui tulehdukset. Pistä pihalle tollainen persläpi!!
Mies on 33-vuotias.
Väittää kiven kovaa ettei ole pettänyt.
Puhelintaan ei suostunut näyttämään.
Lisäksi mielestäni yllättävän paljon on ilmaantunut ajan saatossa naisia jotka kertoman mukaan ovat ”kavereita”, joista en kuitenkaan ole itse kuullut ennen.
Selittää joka asian niin, että saa minut näyttämään idiootilta. Siis näihin uskottomuusasioihin liittyen.
On lisäksi 95 % komeampi kuin muut miehet ja tästä syystä saa naisilta paljon ihailua. Tämä on todettu yhteisillä baarireissuilla.
Välillä piilottelee puhelintaan selkeästi ja tosiaan vaisto sanoo ettei ole yhden naisen mies.
Omien sanojensa mukaan rakastaa mua ja tekee kaikkensa meidän suhteen eteen. Epäilen silti.
Ja edellisen viestin kirjoitti siis ap.
Vierailija kirjoitti:
Mies on 33-vuotias.
Väittää kiven kovaa ettei ole pettänyt.
Puhelintaan ei suostunut näyttämään.
Lisäksi mielestäni yllättävän paljon on ilmaantunut ajan saatossa naisia jotka kertoman mukaan ovat ”kavereita”, joista en kuitenkaan ole itse kuullut ennen.
Selittää joka asian niin, että saa minut näyttämään idiootilta. Siis näihin uskottomuusasioihin liittyen.
On lisäksi 95 % komeampi kuin muut miehet ja tästä syystä saa naisilta paljon ihailua. Tämä on todettu yhteisillä baarireissuilla.
Välillä piilottelee puhelintaan selkeästi ja tosiaan vaisto sanoo ettei ole yhden naisen mies.
Omien sanojensa mukaan rakastaa mua ja tekee kaikkensa meidän suhteen eteen. Epäilen silti.
Sen sanat eivät stemmaa tekojen kanssa. Jos rakastaisi, baarit ja yökyläilyt eivät kiinnostais.Avaa silmäsi ja tunnusta totuus.
Meneekö se sitten niin, että kumppani ei rakasta jos haluaa käydä myös viihteellä?
Miehet kommentoikaa
Ja vitut. Juuri se tilanne, että kaikki epäilyni ja intuitioni osoittautuivat oikeaksi. Teema mikäpä muukaan kuin naispuoliset ystävät. Useampaa nussinut koko ajan selkäni takana ja vielä ilman kumia. Kaikki on kielletty ja minä vaan hullu, mustasukkainen akka. Että ottakaahan opiksi. Mä en varmaan enää ikinä voi luottaa yhteenkään mieheen. Ottaisin mahdollisimman epäviehättävän ja sosiaalisesti estyneen miehen mielelläni, jos vain kokisin yhteenkään sellaiseen vetoa..
Mistä sait selville miehesi puuhat?
Hei ap on ihan sama saatko koskaan tuota miestä kiinni pettämisestä. Selvästikin tykkää muiden naisten huomiosta jne. Haluatko oikeasti viettää loppuelämäsi epäillen aina miehen uskollisuutta. Hyvin todennäköisesti pettää ja vaikka ei sitä tekisi niin ainakin loukkaa sinua käytöksellään.
Helpointa on kun tosiaan eroat etkä syyttele miestä pettämisestä ym vaan ilmoitat vaan että sinua ei enää kiinnosta.
Ota seuraavaksi se iki-sinkkumies. Hittojako sinä kierrätät näitä muilla naisilla olleita huijareita?
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli jatkuvasti tulehdus, kun olin exän kanssa. Kun lopulta sain äijän nettisekoiluista tarpeekseni (niistä jäi kiinni, mutta ei suoraan pettämisestä) ja lähdin lätkimään, niin samalla loppui tulehdukset. Pistä pihalle tollainen persläpi!!
Se oli varmasti joku internet virus.
Olis oikeesti kiva tietää kuinka moni av naisista on valmis oikeesti eroamaan pettämisen takia varsinkin jos mies ei jää kunnolla kiinni ?
Jos suhde on muuten hyvä ja mies kiva niin se ei oo aina niin helppoa.
Nuo tapapettäjät ei myönnä pettämisiään ikinä. Toki voivat jopa sanoa pettäneensä entisissä suhteissaan mutta eihän nyt tietenkään nykyisessä moinen tulisi edes mieleen koska entiset kumppanit suorastaan pakottivat pettämään.
Vaikka kaikki pettämisen merkit olisi näkyvissä ja vaikka jäisi rysän päältä kiinnikin, ei silti myöntäisi vaan syyttäisi sinua edelleenkin vainoharhaiseksi hulluksi.
Miksi ihmeessä seurustelet epäluotettavan tyypin kanssa?
Ensin mennään pettäjän kanssa yhteen ja sitten ihmetellään, miten tässä nyt kävi näin.
En tajua.
Patologinen petturi tuskin myöntää pettämisen vaikka toimittaisit todisteet hänen nenäneteensä.
Jos vaistosi sanoo että kaikki ei ole kunnossa, niin silloin tuskin on. Minulla ei ollut aikanaan mitään perusteita, ei miehen muuttunutta käytöstä, ei mitään, epäillä että mies pettäisi mutta jotenkin alitajuisesti sen olen ymmärtänyt koska menin lukemaan miehen facebook-viestit (mitä en siis tehnyt ikinä ennen) ja sieltä paljastui että petti työkaverinsa kanssa. Tuli täysin puuntakaa. Jätin miehen tietysti.
Voi luoja! Käy usein viihteellä ja vahvat epäilyt pettämisestä, mut en mä voi sitä kolmen vuoden jälkeen noin vaan feidata! Hoh hoijaa mikä kultakimpale! Toki voit jäädä suhteeseen petettäväksi niin, että pikkuhiljaa alat menettää itsetuntoa ym..
Tai fiksumpi vaihtoehto the end ja bye bye baby, baby good bye.