Mies jäi kiinni valehtelusta
Olen epäillyt mieheni uskottomuutta jo pidemmän aikaa. On tapahtunut paljon pieniä asioita, jotka ovat herättäneet epäluottamuksen. Mies on pettänyt lisäksi aiemmissakin suhteissaan.
Oli viime viikonloppuna viihteellä ja ilmoitti sillon menneensä kotiin miespuolisen ystävänsä kanssa. Vahingossa sanoi tänään ettei tuo kyseinen tyyppi ole hetkeen ollutkaan yötä.
Mistä pitusta pettämisen saa kunnolla selville?
Kommentit (52)
Sano sille, että olet saanut herpeksen. Että alkaa kertoa mistä on tullut!
höpönpöpön, kuka mies muka höpisee tuollaisia että "se ja se ystävä ei ole ollut hetkeen aikaan yökylässä"!!!! teini touhua tollaset eikä aikuisten miesten puheita. yökylässä lässynlässyn.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi mulla on lähes jatkuvasti nykyään emätintulehdus päällä, jota ei ennen tätä suhdetta ollut kertaakaan.
Ap
1:Meet lekuriin ja testautat itses, hommaat lääkkeet
2: Alat hyvin kiireiseksi (eli sulla ei ole enää aikaa miehelle).
Vastailet siis viiveellä viesteihin, sanot sopineesi jotain muuta jos ehdottaa tapaamista, alat puhua siitä miten olette sopineet likkaporukan kanssa ulkomaanreissusta ensi kesälle. Et kutsu luoksesi,et ota itse yhteyttä.
Missään tapauksessa et ala udella tai tentata vaan feidaat sen ukkelin kylmän rauhallisesti hittoon. Ei siis lainkaan seksiä enää sen kanssa, ei tapaamisia, ei selityksiä jos se utelee.
Vierailija kirjoitti:
Sano sille, että olet saanut herpeksen. Että alkaa kertoa mistä on tullut!
Muuten hyvä, mutta herpestä voi kantaa tietämättä siitä. Olisiko kuitenkin parempi sanoa, että on saanut klamydian tms. selkeän sukupuolitaudin?
Ollaan ehditty seurustelemaan jo kolmisen vuotta, joten en pysty ihan yhtäkkiä sitä feidaamaan.
Olen melko varma pettämisestä jopa useamman naisen kanssa, mutta haluaisin selvät todisteet.
Miks naisen? Selvä hoopukki.. Vai yökylässä kaverilla..
Sukupuolitautitestit olen käynyt ottamassa ja ne on puhtaat.
ap
Mitä, jos pettääkin miesten kanssa, kun kerta näitä yökyläilyjä on?
Jos olette jo 3 vuotta seurustelleet, niin miksi et vaan voi yksinkertaisesti kysyä häneltä, että pettääkö hän? Kerro myös oudoista alapäävaivoista ja vaadi selityksiä. Tietysti pettäjä ensiksi aina kieltää kaiken tai saa hirveän raivopuuskan ja alkaa syyttelemään sinua... Siitä sen melkeinpä jo sitten huomaa.
Kysytty on mutta ei tietenkään myönnä mitään. On selityksen maailmanmestari.
Luotatteko näissä asioissa kuinka paljon pelkästään omaan vaistoon ?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaistoon kannattaa luottaa. Jos suhde voi hyvin, niin ei tarvitse epäillä. Käykö mies paljon viihteellä ja on yötä aina jossain "kaverilla"? Oletko sinä mukana ikinä näissä iltariennoissa, että näkisit vähän miten humalassa käyttäytyy?
Kuulostaa varsinaiselta kultakimpaleelta.
- Ainoa syy pitää enää sekuntiakaan yllä moista suhdetta on hyötymistarkoitus. Esim. keräät lisää aineistoa ja kirjoitat hauskan omaelämäkerrallisen romaanin tai novellikokoelman, jossa muutat miehen nimeä vain ihan vähän.
Käy viihteellä joka toinen viikonloppu ellei useammin. Monesti sanoo, että miespuolinen tuttu on ollut silloin yötä.
Itse en ole näillä poikien viihdereissuilla koskaan mukana. Tai sanotaanko, että 2 krt vuodessa ja silloin mies on jatkuvasti naisten piirittämä.
Kyllä sen vaisto jo sanoo.
Meillä oli nämä kaikki klassiset merkit eli mies huiteli baareissa pahimmillaan monta kertaa viikossa, ei juuri koskaan tullut baari-iltojen jälkeen yöksi kotiin tai saattoi tulla kotiin mutta häipyä jo aamuyöstä omille teilleen, puhelin piippasi jatkuvasti ja kaverin kanssa muka piti tekstailla yökaudet, epämääräisiä jälkiä kaulassa, ym.ym.ym. Oli myös itse sairaalloisen mustasukkainen.
Vuoden jaksoin katsella ja lemppasin äijän pihalle. Ja koskaan ei myöntänyt mitään.
Jälkeenpäin kyllä kaikki epäilykset vahvistui todeksi, eli petti kyllä ja monen naisen kanssa.
Pyydä yllättäen saada nähdä miehen kännykän viestit. Jos kieltäytyy, niin tiedät tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan ehditty seurustelemaan jo kolmisen vuotta, joten en pysty ihan yhtäkkiä sitä feidaamaan.
Olen melko varma pettämisestä jopa useamman naisen kanssa, mutta haluaisin selvät todisteet.
Kyllä sä pystyt koska se on jo käytännössä feidaamassa sua, et vaan halua nähdä asiaa. Toimi vaan noin kun neuvoin, et sä oikeasti halua olla sellaisen kanssa jonka uskollisuutta epäilet ja luultavasti syystä. Sulla ei ole tuon hyypiön suhteen mitään menetettävää.
Loittonet vaan pikkuhiljaa niin tulet huomaamaan että se sopii miehelle ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mun vaistoni on joka ikinen kerta ollut 100% oikeassa. Muista että viestinnästä 70% on sanatonta. Kyllä sä jo tiedät miten asiat on.Miehen sanat ja teot eivät stemmaa.
Omaan vaistooni luotan. Olisihan se kiva saada vedenpitävät todisteet pettämisestä, ettei ero mene sen piikkiin että sinä olet vain "vainoharhainen hullu", mutta kun ajattelet koko loppuelämääsi, niin montako vuotta vielä haluat tuhlata suhteeseen jossa joudut oko ajan epäilemään, ja koko suhde muistuttaa kissa-hiiri-leikkiä? Niinpä. Kannatan kylmää feidaamista myös, ja jos siitä alkaa tulla liian pitkä prosessi, niin sitten sanoisin vi suoraan että minulla ei nyt taida enää olla sellaisia tunteita sinua kohtaan, että se parisuhdetta pitäisi yllä. En puhuisi pettämishommista yhtään mitään, vaan kääntäisin asian nii että MINÄ en ole enää hänestä kiinostunut. Kyllähän se vituttaa, kun haluaisi että suhde loppuisi siihen miehen petturuuteen, mutta usko vain, ei maksa vaivaa.
Mä feidasin miehen johon ihastuin, mutta jolla taisi olla enemmänkin näitä ihastuksia siellä sun täällä. Kysyin kyllä asiasta, kun keskustelun lomassa hän sanoi ettei ole valmis mihinkään tosi vakavaan, eikä halunnut sitoutua siihen että olisimme toisillemme ainoat, mutta hän sanoi että ei ole ketään muita, ja selvästi närkästyi kysymyksestäni, että mitä kyselen, ja olen mustis. Hän aikansa kyseli syytä, mutta sanoin vain että en nyt enää kerkeä tapailemaan. Sitten löysinkin nopeasti mieheni kenen kanssa olemme olleet nyt 3 vuotta yhdessä.
Olen myös huomannut, että jos joku suuttuu normaalista kysymyksestä, ja alkaa syytellä mustasukkaiseksi ja rajoittajaksi, ja eikö nyt saa kaverin kanssa koskaan yhdellä käydä baarissa jne, niin todennäköisesti syy suuttumiseen on siinä että peitellään omaa käytöstä kodin ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Käy viihteellä joka toinen viikonloppu ellei useammin. Monesti sanoo, että miespuolinen tuttu on ollut silloin yötä.
Itse en ole näillä poikien viihdereissuilla koskaan mukana. Tai sanotaanko, että 2 krt vuodessa ja silloin mies on jatkuvasti naisten piirittämä.
Mulle on iso turn off jo se että mies haluaa että naiset piirittävät häntä. Ei osu arvot sellaisen kanssa yksiin. Oma mieheni ei koskaan haluaisi olla kukkona tunkiolla, vaan pitää vain yhden naisen onnellisena ja lähellään.
Lisäksi mulla on lähes jatkuvasti nykyään emätintulehdus päällä, jota ei ennen tätä suhdetta ollut kertaakaan.
Ap