Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikimuistoisia kesähetkiä

Orvokki
10.02.2018 |

On kuin talvi olisi yksi väsynyt maanantai, päivä toisensa perään. Auringon lapsena minusta tuntuu kuin pimeys olisi ottanut minusta osan pois. Jättänyt vajavaisena odottamaan kevättä.

Kirjoitetaan tähän ketjuun ikimuistoisimmat kesähetkemme ja palataan hetkeksi ikuisuuden kestäviin öihin ja auringon lämmittämiin katseisiin.

Minä muistan, kun juhannuksena kolme vuotta sitten, istuin viimeisiä henkäyksiään hohkaavan kokon lämmössä ja katselin takaisin mökeilleen lähteviä veneitä. Kello oli varmasti paljon, mutta sillon ei tullut mieleenikään huolehtia siitä edes ajatuksen vertaa. Kuulin, kuinka joku lähestyi takaani ja kääntyessäni katsomaan näin ikäiseni miehen kahden oluen kanssa. Hän kysyi, sallisinko olutta vastaan, että hän tulisi viettämään kanssani kesäöisen hetken. Suostuttuani hän istui viereeni nurmelle ja sanoi, että näitä hetkiä tarvitsee kerätä talven varalle, muuten ei jaksa.
Ne sanat, se hetki ja siitä seurannut yö kannattelivat minut seuraavan talven halki ja lämmittävät mieltäni pakkasen keskellä tänäkin iltana ja varmasti jokainen talvi koko loppuelämäni ajan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei oo kirjottanu :( mä haluisin ainakin lukee. Mulle ei ehkä tuu mieleen ihan tiettyä hetkeä mut kaikki kesä illat mökillä on sellasia mitä koskaan en unohda! Ja niitä saa ens kesänä taas kokea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla