Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita isänsä kasvattamia? Onko teissä jotain erikoista luonteessa, elämänkatsomuksessa tms. minkä luulette olevan sieltä?

Vierailija
10.02.2018 |

Tässä on varmasti huikeita eroja senkin välillä, että minkälainen isä on ylipäätään ollut :)

Itselläni ehkä se, että vaikka meikkaan ja olen "naisellinen", niin en ikinä esim. kehtaisi sanoa mitään "Olenpa läski ja ruma", peilailla ja puunailla itseäni julkisesti tai puhua kenenkään ulkonäöstä. Pidän sitä ihan äärimmäisen raivostuttavana, nolona ja infantiilina jos joku niin tekee. Kaikki sellaiset naisen epävarmuuteen liittyvät jutut. En ole itse epävarma naisena, mutta en myöskään itsevarma. Jos mulla on tukka pystyssä ja näytän rumalta niin tiedostan sen, mutta en silti mitenkään erityisesti häpeä sitä. Tiedän, että en anna itsestäni parasta mahdollista kuvaa mutta mitä siitä. Huomenna on uusi päivä. Luulen, että tämä kaikki liittyy siihen, että en ole koskaan kasvanut ihmisen kanssa, joka miettisi koko ajan ulkonäköään. Ei toki kaikki naiset/äidit mietikään. Mutta isä teilasi kaikki telkkarin/muiden naisten tuollaiset tekemiset "hössötykseksi", niin itse kasvoin samaan.

Ja tietysti kaikki äidit jotka selostaa kuinka niiden mies ei osaa hoitaa lasta (no ei varmaan kun ei edes saa sitä oikeasti 24/7 tehdä) on vähän tyhmiltä kuulostavia, omaa tärkeyttä korostavia holhoajia.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla