Ihmettelen kokoajan miten ihmisillä on yhtenään suhteita sinne ja tänne
Poika- ja tyttöystäviä, fuckbuddeja, vaimoja ja aviomiehiä, rakastajia ja hoitoja. MInä olen elänyt viimeiset 10 vuotta täysin yksin eikä mitään löydy ikinä. En ymmärrä miten ihmiset tapaavat ja kokevat sellaista kemiaa joka johtaa heudät suhteeseen, ja vielä moni monta kertaa elämässään. Itselleni ei koskaan käy niin että tapaisin jonkun jonka kanssa molemminpuolista vetovoimaa, joko itse olen kiinnostunut tai sitten mies, ei koskaan niin että molemmat toisistamme. Olen kuulemma kaunis ja seksikäs nainen mutta ei tunnu siltä. Tunnen itseni friikiksi. Mikä minussa on niin erilaista muihin ihmisiin verrattuna...t. N 35v
Kommentit (5)
Ei sinua kukaa tule kotoa hakemaan.
Täytyy itse olla aloitteellinen tekijä myös. Treffisivustolle ilmoitusta tekemään vaan ja rohkeasti tutustumaan uusiin ihmisiin. Jossain vaiheessa tärppää kunnolla. Pitää olla valmis näkemään vaivaa jos jotain elämässä haluaa saavuttaa. Harvoin mikään putoaa valmiina syliin pelkän hyvän tuurin ansiosta.
Mietin usein samaa. Olen ollut sinkkuna kohta kolme vuotta, enkä ole törmännyt yhteenkään aidosti kiinnostavaan mieheen tänä aikana. Olen kyllä käynyt treffeillä parin miehen kanssa, ja minua yritetään toki iskeä, kun käyn ulkona. Mutta en vaan ole ikinä ollut sitä tyyppiä, joka kiinnostuu jokaisesta suuntaani katsovasta miehestä, kuten jotkut kaverini.
Luulen, että sinussa on erilaista se, että sinulla on standardit. Suuri osa ihmisistä on niin epätoivoisia löytämään kumppanin, että tyytyvät suunnilleen ensimmäiseen vastaantulijaan. Ja tietysti jotkut yksinkertaisesti ihastuvat helpommin kuin toiset. Itse ihastun todella harvoin, ja miehen täytyy olla todella erityinen, että näin tapahtuu. Kuulostaa siltä, että saatat olla samanlainen.
Minullakin sama, olen ollut koko elämäni sinkku vaikken tahtoisi. Kaikki muut tuntuvat löytävän uuden kumppanin muutaman viikon sisään erosta, minä en ikinä pääse edes treffeille.
En ymmärrä.
Jotain vikaa teissä täytyy olla jos ette kumppania löydä.
OOt Kilttinainen, eli UliUlinainen.