Olen oikeasti aika ruma. Miten oppisin hyväksymään itseni?
- Ohut lättänä tukka
- pyöreä ja vähän roikkuva naama
- finnejä ja mustapäitä
- kaksoisleuka
- leveät hartiat
- iso rintakehä
- pienet ja alhaalla olevat rinnat
- kapea vyötärö mutta todella leveä lantio ja lonkkaluut yltää korkealle
- lättä pylly
- löllöt reidet
...
Siinäpä se
Kommentit (6)
Et mitenkään.
Paskasta ei saa konvehtia.
Vierailija kirjoitti:
- Ohut lättänä tukka
- pyöreä ja vähän roikkuva naama
- finnejä ja mustapäitä
- kaksoisleuka
- leveät hartiat
- iso rintakehä
- pienet ja alhaalla olevat rinnat
- kapea vyötärö mutta todella leveä lantio ja lonkkaluut yltää korkealle
- lättä pylly
- löllöt reidet
...
Siinäpä se
Osan listaamistasi jutuista saat korjattua dieetillä ja kuntoilulla, osan kosmetologi- ja kampaamokäynnillä. Leveät hartiat on kauniit naisellakin, samoin alhaalla olevat rinnat (=seksikkäät). Kapea vyötärö on seksikäs. Ikävämpää on silloin, jos kasvonpiirteet ovat erikoiset tai rumat, kuten minulla (ugrivinot silmät ja ugrivoimakkaat poskipäät, paksut huulet ja iso nenä...yök).
Voin antaa vinkkejä, tai siis, miksi ajattelit "hyväksyä" itsesi, etkä muuttaa esim. noista piirteistä sitä, mitä muutettavissa on. Esim. onko hiuksesi luonnollisen väriset? Jos on, ne on lätät, jos värjäät, niihin tulee "kovuutta ja rakennetta", näyttää heti tuuheammilta, voit myös tupeerata/käyttää lakkaa muotovaahtoa, mutta, jos sulla on luonnollinen hiusväri, mikään taikatemppu ei tuuheuta hiuksia (kokemusta on, omat hiukset on x3 tuuheammat, kun niissä on vaikka blondeja raitoja). SItten, tolle ihon kunnolle voisit tehdä jotain. Käytä push up rintsikoita. Treenaa vaikka reisiäsi ja takapuoltasi, niin ei ole enää löllöt.
Tää on taas tökeröä, mutta en pystyisi hyväksymään itseäni jos olisin tonnäköinen kuin sanot kuvauksessa. Mutta, asialle voi varmaan tehdä jotain. :)
Ja, olen kyllä nähnyt ihan ympärilläni olevistsa ihmisistä, mikä muutos tapahtuu, kun alkavat vaikka käymään salilla ja lenkillä, ja tätä rataa, joten, alappa pitää itsestäsi huolta.
Höpö höpö nyt lopetat ton lässytyksen. Sussa ei ole mitään vikaa. Ulkonäöllä ei tee yhtään mitään. Luonne on se millä on väliä ja se sulla on kunnossa kunhan vaan lopetat nuo turhat "olen ruma" -jutut. Mottosi on tästä lähtien "Olen ok...ei sillä että sillä olisi väliä!"
Hohhoijaa en tiedä, katso ympärillesi minkänäköistä porukkaa on Suomi täynnä.