Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä joka on vielä 25-vuotiaana neitsyt?

Vierailija
10.02.2018 |

?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen: hienoa

Mies: voi harmi, toivottavasti onnistaa kuitenkin pian

Vierailija
2/11 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Olen itse 28-vuotias neitsyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Kyse on jonkun toisen ihmisen päätöksestä.

Menin sänkyyn 24-vuotiaana. Harmi, että mies oli väärä. 

Vierailija
4/11 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli eka kerta vajaa 25 vuotiaana ja olisin jättänyt sen pösilön väliin ja odottanut suosiolla 27 vuotiaaksi jos olisin tiennyt tulevasta.

Vierailija
5/11 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mua ainakaan miehessä häiritsisi sinänsä (riippuu ihan millainen on ihmisenä), kun itsekin olen 25v neitsyt. Riippuen syistä ja maailmankatsomuksesta voisi olla ihan positiivinenkin juttu.

Vierailija
6/11 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei oo sopivaa henkilöä tullut kohdalle. Ei kait se sen kummempaa ajatusta herättäis, ihan normaalia...

Vierailija
7/11 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti sama tilanne vielä kymmenen vuoden kuluttua.

Vierailija
8/11 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on jonkun toisen ihmisen päätöksestä.

Ai että ihan kaikki aikuiset neitsyet ihan "päättävät" etteivät harrasta seksiä? Itse ainakin olin aika vastentahtoisesti neitsyt 23-vuotiaaksi.

Vierailija
9/11 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen lämmöllä eksääni vuosien takaa. <3

En saanut häneltä varsinaista neitsyyttä vietyä koska olin itsekin aika kokematon enkä osannut ottaa tilannetta haltuun ja tukea häntä hermoilussaan ja jännityksessään sen verran että olisi fysiologisesti pystynyt suoritukseen. Hän ei kyennyt edes puhumaan asiasta, enkä osannut puhua meidän molempien puolesta. Harmitti silloin ja oikeastaan harmittaa vieläkin. Jäi niin hyviä tilaisuuksia hyödyntämättä.

Olit ihana, toivottavasti oot päässyt noista ongelmistasi yli ja oot onnellinen! :)

Vierailija
10/11 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friikki. Pelottava. Uskis.

Vierailija
11/11 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaisin todella paljon, jos vastaan tulisi nainen, joka on neitsyt. Iästä riippumatta. En tarkoita että tekisin neitsyydestä mitään ylimaallista ominaisuutta tai että se olisi minulle fetissi, mutta kunnioitusta se herättäisi. Seksuaalisuuden kannalta on myönteistä arvostaa itseään ja tehdä harkittuja ratkaisuja seksuaalisen kanssakäymisen suhteen.