Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mustasukkainen

Vierailija
10.02.2018 |

Ollaan seurusteltu miehen kanssa vuoden verran... Minua jotenkin ahdistaa hänen uuden Instagram-seuraajat ja facekaverit, jotka tykkäävät hänen kuvista ja päivistyksistä ja hänkin heidän. Ja nämä siis naisia (todella nättejä), joista en ole ikinä kuullut puhuttavan eikä ole esimerkiksi kaveria miehen muiden kavereiden kanssa...

Minua jotenkin pelottaa, että tässä on jotain ja mies jättää minut tai pettää tms. En voi tuoda tuntemuksia vielä julki, kun en haluaisi tuhota suhdetta olemalla turhasta mustis...

Miltä teistä kuullostaa? Olenko ihan sekaisin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Niin käy kuin on käyvä. Turha surra ja maalailla piruja etukäteen seinälle.

Vierailija
2/5 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itsekin mustasukkainen. Tuo koko insta on muutenkin ihan syvältä, naiset pistää itsestään kuvia, jotka ei edes vastaa todellisuutta. Tiedän, kun tiedän kyllä miltä nämä eukot näyttävät IRL. Hyvä kun tunnistaa samaksi ihmiseksi.

En ole lihava enkä ruma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä hengellä, rakentavasti voit kertoa tuntemuksistasi miehellesi. Älä syyttele, koska et tiedä miten asia on. Puhua voit kuitenkin. Ehkä selviää että nää on sen jotain vanhoja koulukavereita tms. ja lopuksi yhdessä nauratte koko jutulle.

Jos mies suuttuu ja haukkuu sut hulluksi, eivät ole mitään koulukavereita...

Jos haluaa ettei sulla ole turhaan mustis olo ja kuuntelee ja keskustelee (ei myöskään syyttele), välittää susta ja teidän suhteesta oikeasti.

Vierailija
4/5 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on klikkityttöjä jotka saa rahaa joka seuraajasta ja tykkäyksestä, tai ainakin yrittävät tulla sellaiseksi. Ei se ukkokultas tunne niitä. Läähättää vaan.

Vierailija
5/5 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on klikkityttöjä jotka saa rahaa joka seuraajasta ja tykkäyksestä, tai ainakin yrittävät tulla sellaiseksi. Ei se ukkokultas tunne niitä. Läähättää vaan.

Osa on myös ihan facekaverina. Ap