Joko olette kokeilleen McVegania?
Kommentit (21)
En, kun en halua tukea mäkkäriä. Hyvältä se kyllä näyttää ja paljon olen lukenut kehuja, hintaansa nähden varmaan ihan käypä.
Vähän kiehtoisi, mutten syö pikaruokaa.
En. Inhosin jo lapsena, kun siis vielä söin lihaa, Mäkkärin ruokia. Mun mielestä ne nyt vaan on luokattomia pehmopullia verrattuna kunnolliseen hampurilaiseen. Nyt 21 vuotta vegetaristina, ei edes kiinnosta kokeilla sitä vegeburgeria. Joskus kesäisin olen hakenut mäkistä pirtelön. Viimeksi vissiin 2012 :D
Minusta se on tosi herkullinen. Kokeile vaan, eihän se pelkkä hampurilainen edes montaa euroa maksa
Samanlainen kuiva käntty kuin muutkin McDonaldsin korput.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on tosi herkullinen. Kokeile vaan, eihän se pelkkä hampurilainen edes montaa euroa maksa
No ei mutta lähin mäkkäri 45 km päässä niin en huonon purilaisen takia viitsisi vaivautua.
Vähän turhan kallis mun lompakolle.
En tykännyt yhtään. En siis ole vegaani ja kaipaisin juustoa ja majoneesia.
Mää tykkäsin! Kokeilin jo silloin ”testiaikana”.
Huono niinkuin muutkin Mäkkärin ruuat, mutta en siis ole mikään suuri hampurilaisten ystävä muutenkaan ja Mäkkärin vielä vähemmän. Kuiva, vähän pliisun makuinen ja se outo, eltaantnut mäkkäriaromi mukana. Söin puolet ja poikakaveri loput. Pitkä aika kun viimeksi syönyt niiden normiburgerin, niin en osaa siihen verrata. Kokeile, etpä tuosta paljoa köyhdy.
En tuhlaa rahojani vegesontaan, eli en ole enkä tule maistamaan.
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt yhtään. En siis ole vegaani ja kaipaisin juustoa ja majoneesia.
Onhan siinä majoneesia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mutta lähin mäkkäri 45 km päässä niin en huonon purilaisen takia viitsisi vaivautua.
Tuollaisen matkan matkustaisi vain Carrollssin Ison Carolinan takia, eikä niitä enää saa. Ei todellakaan kannata ajaa hakemaan McVegania.
En harrasta irtosuhteita "Dick McDonaldin" jälkeen.
Haluaisin testata mutta lähin Mäkkäri on niin kaukana... Subwayn uutta vegan deliteä maistoin joku aika sitten ja oli vähän pettymys. Kotipizzasta ostin myös hiljattain härkis-kotzonen vegaanijuustolla ja se oli kyllä hyvää :)
Oon kuullut että toi McVegan on ihan ok mutta joidenkin mielestä vähän kuivaa?
Heseen ja Burger Kingiin myös kevään aikana tulossa vegaanimättöä :) tai Hesellähän onkin jo vegaaniwräppi (joka on tosin paistettu samassa öljyssä kuin lihamätöt).
Vierailija kirjoitti:
En. Inhosin jo lapsena, kun siis vielä söin lihaa, Mäkkärin ruokia. Mun mielestä ne nyt vaan on luokattomia pehmopullia verrattuna kunnolliseen hampurilaiseen. Nyt 21 vuotta vegetaristina, ei edes kiinnosta kokeilla sitä vegeburgeria. Joskus kesäisin olen hakenut mäkistä pirtelön. Viimeksi vissiin 2012 :D
Mitä ihmettä sinä tiedät "kunnolisesta" hampurilaisesta jos olet 21 vuotta ollut vegetaristi? Ei sun pitäisi sanoa mielipidettäsi mäkin hamppareista joidenkin mielikuvien tai 21 vuotta vanhojen muistojen perusteella.
Onko siinä soijalätty, vai mitä se sisältää?
tykkäsin, todella hyvää. parempi kun vastaavien paikkojen vegeversiot. 5\5
Mä en oo käyny mäkkärissä lähimmäs kymmeneen vuoteen, mut Spotify on pyörittäny ahkerasti McVegan-mainosta ja piti käydä testaamassa se pari päivää sitten. Oli hyvää kyllä! Tosin täs kannattaa huomioida se et vertailukohtaa ei juurikaan ole kun pikaruokaa en harrasta yleensä :D
Mäkkärin burgeri. Siinähän ei sitä juustoa ole. Ei se ole mitään kovin ihmeellistä. Ei erityisemmän huonokaan. Sääli, että lakkasivat myymästä sitä vegefeastia.