Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti, tuli takaisin ja lähti taas.

:(
10.02.2018 |

Elikkä tilanne on tämä että avomieheni jätti minut viikko sitten puhelimessa. Haki tavaransa seuraavana päivänä yhteisestä kodistamme, oli hyvin vihamielinen minua kohtaan ja halusi kuulemma vaan "äkkiä eroon" minusta. Olin niin rikki etten pystynyt edes syömään tai nukkumaan.
Nyt keskiviikkona hän halusi tulla käymään luonani. Jäi yöksi ja yks asia johti toiseen ja you know. Hän sanoi että rakastaa minua, eikä ole mitään pelättävää. Meidän piti katsoa mihin suuntaan ollaan menossa ja olla vähänkuin "koeajalla". Minä hölmö uskoin tuon kaiken... nyt hän ei vastaa viesteihin ei puheluihin. Viime puhelu minkä hänen kanssaan puhuin oli kun hän huusi raivoten että mun pitää jättää hänet rauhaan. Oon niin shokissa. Enkö tosiaan vuosien jälkeen merkitse hänelle mitään. Eikö SE yö merkinnyt hänelle todellisuudessa mitään. En tiedä mitä tekisin. Tekis mieli laittaa hänelle koko ajan viestiä, mutta päätin etten enää ruinaa perään. Häntä ei vaan kiinnosta. En koskaan anna tätä hänelle anteeksi. Miten kylmä ja julma ihminen voi olla, miten kehtaa väittää että rakastaa minua ja sitten kääntää taas selkänsä minulle. Nyt olen koko ajan ahdistunut ja mietin mitä hän tekee ja kenen kanssa. Makaan vain sängyssä itkien ja on todella masentunut fiilis. Tuntuu että mua on käytetty hyväksi.
Olen tässä jo pohtinut että pitäisikö mun jopa puhua ammattilaisen kanssa tästä, on niin paha olla. Onko kenelläkään kokemuksia tämmöisestä tilanteesta? Miten ootte selvinneet? Onko kenelläkään antaa vinkkiä miten pääsisin tästä pahasta olosta eroon, mitä mun pitäisi tehdä tuon exän kanssa :(
Anteeksi jos teksti on sekava, on tosi vaikea kirjoittaa tästä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksanut lukea loppuun, susipaska provo.

Vierailija
2/17 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko halusi vaan pillua eikä muualta saanut just silloin ja tiesi että sinulta sitä saa. Ei saa olla liian sinisilmäinen ja kiltti. Kusipäät haistaa epätoivon.

Älä enää ota takaisin ja luota. Luotto meni jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko jätetyksi tulemisesta ja sen jälkeen tulo jo takas ja lähti taas. Kasvapa ap aikuiseksi.

Vierailija
4/17 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen nainen ja seilaa teidän kahden väliä, huutaa sinulle koska huono omatunto. Mene eteenpäin ja ukolle enää korkeintaan potku persauksille.

Vierailija
5/17 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole ikinä ottanut tuollaista, yrität jättää sen miehen perässä seurailemalla ja huutamalla (eikä ole edes kydytty onko mirs edes tuollaisesta mitenkään kiinnostunut); ei voi silloin tulla takaisin saatukka löhteä.

V miten taukkia on stagella pyörimässä, napalmi palaa jo.

Vierailija
6/17 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti. Piste. Siihen loppu. Next. 

Ai otit sen takas? Omapa on hölmöytes. 

Vierailija
7/17 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokki lähti. Pakkas kassin ja lähti ilman selitystä. Laitto estot päälle luurista jne. Viikon päästä seiso ovella kassin kanssa ja ilmotti että tulee takaisin. Sanoin, että ei onnistu sinä lähdit estit jne. Ilmeisesti toinen mies ei jaksanukkaan kattoo. Se on voi voi, koska minä en katso ainakaan. Menkööt mihin menee.

Vierailija
8/17 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisin otettua itseäni niskasta kiinni etten välittäisi enää koko ihmisestä. Toki näin nyt että hän ei minusta piittaa enää paskaakaan mutta miten itse voin vaan lakata välittämästä ja rakastamasta. Vaikka mies ei välitä niin harmi että minä välitän hänestä vähän liikaakin. Minä oikeasti kuvittelin että tämä ois se loppuelämän juttu ja yhtäkkiä matto vedettiin alta ja pitäis miettiä koko elämä uudestaan.

-ap

Vierailija
9/17 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saisin otettua itseäni niskasta kiinni etten välittäisi enää koko ihmisestä. Toki näin nyt että hän ei minusta piittaa enää paskaakaan mutta miten itse voin vaan lakata välittämästä ja rakastamasta. Vaikka mies ei välitä niin harmi että minä välitän hänestä vähän liikaakin. Minä oikeasti kuvittelin että tämä ois se loppuelämän juttu ja yhtäkkiä matto vedettiin alta ja pitäis miettiä koko elämä uudestaan.

-ap

Haloo, vajaa viikko ja nyt mietit jo, ettet miettisi miestä. En tiedä kuinka kauan olitte yhdessä, mutta ei se suru nyt heti poistu. Itke ja jatka eteenpäin.

Vierailija
10/17 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me"

Vierailija
11/17 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että se sanonta "rakkaus tekee sokeaksi" on totta...

Vierailija
12/17 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt mitä sinä oikeasti rakastat! Sitä miestä vai omaa haavekuvaa siitä miehestä. Eikö todellisuus ja paska kohtelu yhtään himmaa niitä sinun tunteita? Päästä irti. Jos nyt vielä otat takaisin niin saat entistä paskempaa kohtelua koska mies ei voi sinua kunnioittaa ja arvostaa jos annat kohdella itseäsi miten vaan.

Pelkkä pillu ja kodinhoitaja toki kelpaa miehelle mutta tuskin se rooli riittää sinulle (jos olet terve päästäsi).

Vierailija
13/17 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla noin sinisilmäinen ihminen? Niin ja toki miehessähän oli ainoastaan se vika, koska suhteenne loppui.

Vierailija
14/17 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit olla noin sinisilmäinen ihminen? Niin ja toki miehessähän oli ainoastaan se vika, koska suhteenne loppui.

No sitenpä olin kun rakastan häntä ja haluan uskoa pelkkää hyvää hänestä. Hän merkitsi minulle kaikkea ja sitäkin enemmän ja luulin että hän tunsi samoin minusta niinkuin oli sanonut. Ei sitä aina rakkausasioita ajattele niin järjellä jos haluaa luottaa toiseen ja siihen mitä hän sanoo. Mutta tämä todellakin aukaisi silmäni.

Ja joo, en väitäkkään etteikö minussa olisi mitään vikaa, mutta koskaan ikinä en voisi kohdella häntä näin niinkuin hän on minua viikon aikana kohdellut. Vaikka parisuhde päättyy niin ei silti tarvi kohdella toista ku paskaa.

-ap

Vierailija
15/17 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet masokisti, voihan sitä itseään kiusata noinkin, tuollaista sietämällä. Kuitenkaan, ei tuollaiset miehet rakasta kuin itseään.

Naisen "rakastaminen" voi ajoittua vaikkapa siihen missäpäin mies liikkuu ja yösijaa tarvitsee.

Toivottavasti oot nuori ja otat opiksi.

Jos vielä vanhemmallakin iällä nainen on pompoteltavissa, ehkä tarvii ammattiapua itsenäistymiseen.

Vierailija
16/17 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitenpä olin kun rakastan häntä ja haluan uskoa pelkkää hyvää hänestä. Hän merkitsi minulle kaikkea ja sitäkin enemmän ja luulin että hän tunsi samoin minusta niinkuin oli sanonut. Ei sitä aina rakkausasioita ajattele niin järjellä jos haluaa luottaa toiseen ja siihen mitä hän sanoo. Mutta tämä todellakin aukaisi silmäni.

Ja joo, en väitäkkään etteikö minussa olisi mitään vikaa, mutta koskaan ikinä en voisi kohdella häntä näin niinkuin hän on minua viikon aikana kohdellut. Vaikka parisuhde päättyy niin ei silti tarvi kohdella toista ku paskaa.

-ap

Ei se silti selitä mitään ettäkö rakkausasioissa tulee niin sokeaksi, että suostuu kuuntelemaan tuollaista käytöstä ja sitten vielä alistuu seksiin sen jälkeen. Joku omanarvontunne täytyy ihmisellä olla, ettei heittäydy toisen pompoteltavaksi. Järki käteen! Ihan itse olet suostunut moiseen kohteluun.

Vierailija
17/17 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla liian kiltti AP. Ihan omasta kokemuksesta voin kertoa, että ihmiset eivät arvosta kiltteyttä..päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi