Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko seurustella ihmisen kanssa joka on menettänyt luottotietonsa?

Vierailija
10.02.2018 |

Olisiko paha turn off?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sillä mies ei pysty ottamaan tarpeeksi suuria lainoja unelma häitä, unelma taloa, unelma autoa ja unelma lapsia varten.

Vierailija
2/48 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin, koska en aio koskaan asua yhdessä tai pitää yhteistä taloutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella ihmisen kanssa, joka tahallaan sössii raha asiansa. Raha asioitten sössiminen kertoo minulle paljon siitä miten muuten välittää asioista. Välinpitämätön ihminen kummastuttaa minua, joten siksi ei.

Vierailija
4/48 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäis tapailuasteelle, en syventäisi suhdetta seurusteluksi koska luottotietojen menetys kertoo elämänhallinnan puutteesta tai tyhmyydestä.

Vierailija
5/48 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin kyllä, että se ei ole muutenkaan louotettava, jollei raha-asioissakaan ole.

Vierailija
6/48 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi. Luottotiedottomuus osoittaa huonoa elämän hallintaa.

Vierailija
7/48 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi helppo luottaa sellaiseen ihmiseen.

Vierailija
8/48 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi seurustella ihmisen kanssa, joka tahallaan sössii raha asiansa. Raha asioitten sössiminen kertoo minulle paljon siitä miten muuten välittää asioista. Välinpitämätön ihminen kummastuttaa minua, joten siksi ei.

Tämä on niin totta. Noilla ihmisillä on muitakin ongelmia yleensä. Peliongelmaa, yli varojen elämistä, ja muita mielen tasapainon häiriöitä.

Poikkeuksena pidän yrittäjiä, jotka ovat tehneet konkurssin ja luottotiedot lähteneet niin. Ellei siinäkin ole taustalla jotain vastaavaa.

Vierailija
9/48 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut puheeksi yhdenkään seurustelukumppanini kanssa raha-asiat.

Vierailija
10/48 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhuen riippuu siitä miksi ne luottotiedot olisivat menneet. 

Vierailija
11/48 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voisin! Se ei nimittäin kerro yhtään mitään ihmisen luonteesta, voi olla niin monia syitä miksi luottotiedot ovat menneet, älkää syylistäkö ketään sen perusteella, varsinkaan jos ette tiedä mitkä syyt siihen johtaneet ! Minullakin meni luottotiedot vaikean avioeron jälkeen, jäin yksin lasten kanssa, ex mies ei osallistunut mitenkään lastensa hoitoon, yksin vein heitä eteenpäin, niin vaan meni luottotiedot vaikka miten yritin selvitä yksin veloista mitkä minulle jäi. Olen työssäkäyvä aivan normaali ihminen, ei mitään päihde,-peli ym ongelmia. Näin voi käydä kelle tahansa.

Vierailija
12/48 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa sellaisen ihmisen kanssa jo kymmenettä vuotta. Onnellisiakin jopa ollaan ja eletään ihan hyvää ja runsasta elämää. Hän luottavaisena joskus meni veljensä valtavan lainan takaajaksi ja maksajaksi joutuikin hän. Sen myötä meni pikkuhiljaa muutkin laskut ulosottoon ja työtkin loppui yhdessä vaiheessa. Nyt taas töissä ja lyhentää velkaansa joka kk. Eli ei mua haittaa.

Vierailija
13/48 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu summista ja siitä miten asia on tuohon päätynyt. Olen itsekin ollut luottotiedoton, mutta päässyt siitä jo ohi. Isoja summia ei ollut kyseessä ja asiat kaatuivat niskaanikun tuli ero, vähän sen jälkeen auto-onnettomuus ja muutama muu isompi rahareikä, kuten pyykinpesukoneen hajoaminen. Pikavippejä tai muuta sellaista ei ollut mukana. Tein asiat korjatakseni ympäripyöreitä työpäiviä ja sain kaiken kuntoon nopeasti, mutta merkintä seuraa mukana jonkun aikaa, elinkautinen se ei ole.

Ymmärrän siis hyvin ihmisiä, joilla ei aina mene kaikki ihan niin kuin on suunnitellut. Tiedän, että useimmat ihmiset eivät sellaisia ole, mutta se on heidän häpeänsä.

N42

Vierailija
14/48 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta puhuen riippuu siitä miksi ne luottotiedot olisivat menneet. 

Esimerkiksi peliongelmien, päihteiden, masennuksen, turhan shoppailun, konkurssin, irtisanomisen tai huonojen vanhempien takia.

Vierailija
15/48 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi niistä yksittäisistä asioista joita karttaisin noin läheisessä mutta vapaaehtoisessa ihmissuhteessa. Suoraansanottuna luottohäiriöt, suuret velkamäärät ovat pelottavia. Hyvin syvällisesti.

Vierailija
16/48 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä miten ja miksi luottotiedot meni ja oppiko siitä mitään. Olen tehnyt elämäni aikana isojakin virheitä ja ymmärrän siksi muita joskus törttöilleitä. Jos luottotietojen meno liittyy tahalliseen epärehellisyyteen tai välinpitämättömyyteen, miettisin toisenkin kerran. 

Vierailija
17/48 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella.

Vierailija
18/48 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikkeuksena pidän yrittäjiä, jotka ovat tehneet konkurssin ja luottotiedot lähteneet niin. Ellei siinäkin ole taustalla jotain vastaavaa.

Yrittäjälläkin tuo kertoo siitä että riskienhallinta on pettänyt. Kyllä  tuollaisen tilanteen pystyy näkemään kassavirrasta yms. jo kuukausia ennen.

Vierailija
19/48 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus seurustellut ja oli virhe. Luottotiedottomuus tuli ilmi kun olisi pitänyt muuttaa yhteiseen vuokra-asuntoon. Tyyppi käytti heti kaikki rahat kun palkka tuli ja kävi sitten vippaamassa vanhemmiltaan rahaa loppukuun elämiseen. Eihän tuollaisen kanssa voi elää koskaan yhteisessä taloudessa, vaikka muuten olisi miten ihana ihminen.

Vierailija
20/48 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekis toista kertaa samaa virhettä. Veetuttaa, kun piti toisen puolesta hommata liittymät, ottaa vakuutukset mun nimiin että sai reppana osamaksulla maksettuu, kaikki osamaksuhommat muutenki ku osti vaiks velaks jotain... En suosittele. Parempi hommata luottotiedollinen, niin ei tarttee kaikkee tehä toisen puolesta :) Ja mun mielestä ku kerran möhlii, niin varmana kusee luottotietonsa vielä toistekin. Ainaki tää mun entinen herra teki niin.