Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerttu Niskasellekin on vanhemmistaan ollut hyötyä. "Ilman vanhempiani en olisi huipulla!"

Vierailija
10.02.2018 |

Nonni. Siinä ovat olleet vanhemmat, joista on ollut ihmiselle hyötyä. Miksei minullakin ole vanhemmat, joista olisi ollut minulle hyötyä, niin kuin he kuvittelivat, eikä itseasiassa haittaa, kuten oli todellisuus? Tai no isästä on ollut jonkinverran hyötyä, äidistä oli vain haittaa minulle.
Enkä sitä tajunnut, koska äiti oli manipuloiva ja uskoin sitä, miten hän näki itsensä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullun lauantai

Vierailija
2/13 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mä muissakin ketjuissa. Kadehdin kaikkia, joita vanhemmat ovat AUTTANEET ETEENPÄIN elämässä, ja ottaneet vastaan lasten raivonpuuskat ja arvostaneet lapsia omina itsenään, kuulleet ja arvostaneet lasten mielipiteitä HEIDÄN ELÄMÄSTÄÄN ja tukeneet NIISSÄ.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullun lapsilla ei ole äitiä

Vierailija
4/13 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mun lapsilla äiti, josta ei ole heille haittaa, kuten tästä idiootista on omilleen, joka täällä kommentoi.

ap

Vierailija
5/13 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun lapsilla oo kuvailemaasi äitiä

Vierailija
6/13 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? En esitäkään, että olisi, toisin kuin äitini minulle, itselleen ja muille esitti.

ap

Vierailija
7/13 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten äitini sai ansiotonta arvonnousua omissa silmissään muilta ja ilmeisesti myös luuli, että minulta, sillä, että esitti tuollaista vanhempaa? Millä oikeudella? Ja jätti olemasta tuollainen?

ap

Vierailija
8/13 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei esittänyt, vaan vain uskotteli kaikille olevansa.

ap

Vierailija
9/13 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hah sitten suuttui minulle ja syytti minua, kun todella oletin hänen tukevan minua.

ap

Vierailija
10/13 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? En esitäkään, että olisi, toisin kuin äitini minulle, itselleen ja muille esitti.

ap

No vaikka sitten, että voit katkaista kierteen ja olla parempi ihminen.

Toivon teille kaikkea hyvää. Olen seurannut avautumisiasi jo kuukausia, ei tässä auta enää muu kuin toivominen....

Vierailija
11/13 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No vaikka sitten, että voit katkaista kierteen ja olla parempi ihminen.

Toivon teille kaikkea hyvää. Olen seurannut avautumisiasi jo kuukausia, ei tässä auta enää muu kuin toivominen....

"Voit katkaista..." Voi vtun juntti, kun et tajua, miten paljon työtä se vaatii.

t.kristallikissa

Vierailija
12/13 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin minäkin. Ihan luonnollista kadehtia jotain mistä jäänyt kokonaan vaille eli vaikka rakastavia vanhempia. Jos siitä pääsisi noin vain yli, ei olisi mitään väliä silläkään miten omia lapsia kohtelee koska jos ne aikuisena siitä kärsii, voi sanoa vain "lopeta ruikutus hullu".

Vierailija
13/13 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadehdin minäkin. Ihan luonnollista kadehtia jotain mistä jäänyt kokonaan vaille eli vaikka rakastavia vanhempia. Jos siitä pääsisi noin vain yli, ei olisi mitään väliä silläkään miten omia lapsia kohtelee koska jos ne aikuisena siitä kärsii, voi sanoa vain "lopeta ruikutus hullu".

Nimenomaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi