Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäisitkö parisuhteeseen tälläisen miehen kanssa

Vierailija
09.02.2018 |

Mies on muutoin kunnollinen, ei petä jne..

Vuosi vuodelta on kuitenkin alkanut tuntua heitänkö elämää hukkaan tämän miehen kanssa ...

Mies ei osaa/tee mitään miesten hommia, en ole ikinä nähnyt miehen tekevän mitään edes kotihommia, muuta kuin esimerkiksi jotain pientä; tiskaa tiskit ja laittaa vaatteet kuivumaan... Minä imuroin, luutuan, teen ruuat. Tunnen itseni 'kotipiiaksi' joka passaa vain miestään .. miksei voi tehdä kaikkea tasapuolisesti , yllättäisi vaikka joskus sillä, että koti on siisti..

Mies ei ikinä ole yllättänyt minua mitenkään, emmekä tee yhdessä mitään jos ei telkkarin katsomista lasketa tähän tai vierailua sukulaisissa..... En odotakaan mitään romanttista mutta jokin pienikin asia olisi joskus ihanaa...

Mies ei tosipaikan tullen osaa pitää oikein omia puoliaan ja on jotenkin 'nyhverö' vaikka kotona pullisteleekin...

Vieraillessa tai muualla välillä käyttäytyy junttimaisesti, ei oikein omaa herrasmiehisiä piirteitä ...

Mies ei osaa tyydyttää minua sängyssä ja seksikin tuntuu itselleni vain velvollisuudelta nykyään ..

Ja älkää kysykö miten olen päätynyt yhteen hänen kanssaan.. vuosien saatossa nämä asiat tulleet paremmin ilmi ja olen vain jäänyt tähän suhteeseen.

Onko muillakin miehet tälläisiä vai haaveilenko vain omiani paremmasta miehestä...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät sille tiukan puhuttelun. Sanot että haluat erota jos ei meno muutu tästä ja selvästi ilmoitat epäkohdat. Jos on fiksu ja haluaa pitää susta kiinni, niin ymmärtää muuttaa toimintaansa.

Vierailija
22/29 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteks te olleet pitkään yhdessä?

Monia vuosia... Olis pitänyt ottaa aikaisemmin jalat alle mutta ajattelin että mies muuttuisi. Ja tässä sitä edelleen ollaan...

Montako vuotta sulla on todennäköisesti vielä elämää jäljellä? Haluatko käyttää sen samalla tavalla kuin nyt, tai vielä huonommin? Vai olisiko aika tehdä jotain parantaakseen elämänlaatua? Ihan itse saat päättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aloitte olla yhdessä?

Vierailija
24/29 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on miesten hommat?

Vierailija
25/29 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteks te olleet pitkään yhdessä?

Monia vuosia... Olis pitänyt ottaa aikaisemmin jalat alle mutta ajattelin että mies muuttuisi. Ja tässä sitä edelleen ollaan...

Montako vuotta sulla on todennäköisesti vielä elämää jäljellä? Haluatko käyttää sen samalla tavalla kuin nyt, tai vielä huonommin? Vai olisiko aika tehdä jotain parantaakseen elämänlaatua? Ihan itse saat päättää.

Mäkin kehotan pysähtymään ajatteleen, että tämä se sun elämä nyt on. Tuosta te vanhenette yhdessä sitten.

Vai oletko mieluummin vaikka sinkkuna kuin tässä suhteessa?

Vierailija
26/29 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa, et tarvitse kenenkään lupaa ja suhteessa ollaan siksi että toinen kiinnostaa. Miksi mieskään haluaisi olla naisen kanssa, joka haukkuu vätykseksi palstalla. Ehkä olisi voinut jakaa kotitöitä ja kysyä osaako tehdä tiettyä miesten hommaa, sitten kokeilla. Jos jäät kulutat kummankin aikaa hukkaan, voisitte löytää paremmin sopivat kumppanit. 

Vierailija
27/29 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sun mikään pakko ole pysyä suhteessa. Ehkä tuokin mies on jollekulle löytö, päästä sellaisen luo.

Ketään ei kauhean kauan jaksa kiinnostaa jos eroat, ei se kenenkään muun maailmaa hetkauta.

Mies järkyttyy mutta uuden löydettyään voi olla jopa helpottunut. Ei hänellekään voi olla elämän täyttymys olla jollekulle juuri ja juuri siedettävä.

Vierailija
28/29 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota koska selvästikään et rakasta miestä.

Aika harva mies reipastuu kotitöiden suhteen vuosien kuluessa, melkeinpä päinvastoin kun tottuvat että nainen hoitaa. Jos haluat miehen joka hoitaa kotia niin valitse sellainen, älä yritää pakottaa sellaiseksi.

Vierailija
29/29 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen suuresti että se mies ei ole jo jättänyt sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme