Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Narttu koiran sterilisaatio, miten saan koiran pois klinikalta kun ei oo autoa?

Vierailija
09.02.2018 |

Suunnitteilla koiran sterilisaatio mutta en omista autoa eikä kotipaikkakunnallani asu ketään autollisia ystäviä tai sellaisia tuttuja, joilta vois autoa lainata, joten oon alkanut miettiä, mitenköhän sen koiran saan kotiin klinikalta? Ongelmaahan ei olis, jos koira ois pieni, mutta kun tyttö painaa lähemmäs 40 kg, niin sitä ei todellakaan 6 km matkaa kanneta tai kuljeteta bussissa tms nukutustokkurassa. Mitä teen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm..ketä muuten pyytää kantamaan taksiin jos on tarpeeksi painava koira? :D

Oon pahoillani mutta onpa lisättävä, että naurettavaa että näinkin helposta asiasta saa vaikean. Tai siis ainakin Suomessa, jossa asiakaspalvelulta voi odottaa mitä tahansa. Pyydät tätä sitten lääkäriltä tai taksikuskilta, molemmat saattavat pyöritellä silmiä. Jopa todennäköistä :/

Vierailija
22/24 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm..ketä muuten pyytää kantamaan taksiin jos on tarpeeksi painava koira? :D

Oon pahoillani mutta onpa lisättävä, että naurettavaa että näinkin helposta asiasta saa vaikean. Tai siis ainakin Suomessa, jossa asiakaspalvelulta voi odottaa mitä tahansa. Pyydät tätä sitten lääkäriltä tai taksikuskilta, molemmat saattavat pyöritellä silmiä. Jopa todennäköistä :/

Eläintenhoitaja eläinlääkärin päässä: Kannatte kahdestaan. Taksikuskille ei periaatteessa kuulu kantaminen ja jollain voi olla vaivoja, ettei voi kantaa. Minun koiraa on kanneksinut mm. naapuri ja random ohikulkija jota pyysin auttamaan. Voit vaikka palkata vuokra-aviomiehen tuohon tehtävään. Ilmeisesti heillä ei ole kuljetuslupaa, joten lääkärikeikka ei onnistu, mutta kantaminen onnistuu. Veloitus heillä on kova. Ehkä kaupan seinälle ilmoitus, jolla etsit halvemmalla sisäännostajan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattais ostaa kyllä isoa koiraa. Tuo kantaminenkin ihan johonkin taksiin on aikamoinen työ, jos omistaja on pienivoimainen henkilö. Mietin tässä, että mitenköhän nöffien omistajat selviää tuollaisista? Ne kun painaa ihan julmetusti :D 

Vierailija
24/24 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten osa ihmistä pärjäisi ilman tätä palstaa? Missä oma-aloitteisuus ja tiedonhakutaidot?

Eivät ne selviytyneetkään, vaan kuolivat sukupuuttoon. Eiku....