Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lääkärit pitävät minua masentuneena?

Vierailija
09.02.2018 |

Olipa vaiva mikä hyvänsä niin lääkärit yrittävät tarjota masennuslääkkeitä minulle. Olen introvertti, joka ei meikkaa eikä ole mikään fashionista. Käytän käytännöllisiä vaatteita ja kampaan tukkani. En ole mikään räiskyvä persoonallisuus vaan pikemminkin pohdiskelija. Elämäni on tasaisen onnellinen ilman huippuja tai rotkoja.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että olen alkanut stressaamaan terveyskeskuksessa käymistä koska siellä pitäisi teeskennellä jotenkin vilkkaampaa ihmistä kuin on oikeasti.

Vierailija
2/16 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Kysäisepä lääkäriltä suoraan. Minäkin olen introvertti enimmäkseen, julkisesti rauhallinen ja pohdiskeleva. Ei ole kukaan yrittänyt väkisin tuputtaa masentuneisuutta, vaikka olen lääkärissä ahkeraan käynyt. Ja vaikka on ollut hankalia juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylkäse ens kerralla tohtori mengelen naamaan ja sano, että palat helvetissä!

Vierailija
4/16 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, enkä ainakaan alkaisi esittämään yhtään mitään terveyskeskuksessa (=työttömien ja spurgujen piste). Kannattaa katsoa ensi kerralla ympärille, millaista porukkaa siellä ympärillä on. Romaneja, yh-äitejä ja spurgun näköisiä ihmisiä.

Oletko nuori nainen? Jos olet, on outoa, ettet ole kiinnostunut muodista/meikistä, ellei sinulla ole esim. kosketusihottuma/olet köyhä, eikä sinulla ole rahaa seurata trendejä. 

Minäkin lääkärinä syöttäisin sinulle masennuslääkkeitä, niin piristyisit.

Vierailija
5/16 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, enkä ainakaan alkaisi esittämään yhtään mitään terveyskeskuksessa (=työttömien ja spurgujen piste). Kannattaa katsoa ensi kerralla ympärille, millaista porukkaa siellä ympärillä on. Romaneja, yh-äitejä ja spurgun näköisiä ihmisiä.

Oletko nuori nainen? Jos olet, on outoa, ettet ole kiinnostunut muodista/meikistä, ellei sinulla ole esim. kosketusihottuma/olet köyhä, eikä sinulla ole rahaa seurata trendejä. 

WHAT??? Onko toi vitsi? Ei kaikkia kiinnosta mitkään pinnalliset hömpötykset, vaikka sukupuoli + ikäyhdistelmä olisi joku tietty. Oletko muuten koskaan lukenut tutkimuksia, mitä kaikkea myrkkyjä meikit sisältävät? Kannattaisi lukea! Ainakaan itse en enää meikkejä naamaani tunge.

Vierailija
6/16 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi luotat mielenterveytesi arvioinissa mielisairaiden psykiatrien lausuntoihin?

Vierailija
7/16 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli/on sama juttu. Olen melko vähäilmeinen. Minun oletetaan sen perusteella olevan masentunut. Masennuksessa on kuitenkin tietyt diagnoosikriteerit, joiden pitää täyttyä. Diagnoosia ei saisi puoskaroida pelkän vaikutelman perusteella.

Vierailija
8/16 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnostunut tämän maapallon hyvinvoinnista ja siksi vältän turhaa ja tarpeetonta kuluttamista. Sen lisäksi minulla on atooppinen iho, joka ei kestä kosmetiikkaa.

Miksi potilaan pitäisi vetää jotain ihmeellistä roolia terveyskeskuslääkärin luona? Tuntuu typerältä ajatukselta vääntää tekohymyä terveyskeskuksessa kipeänä. Ehkä siellä lääkärissä pitäisi lörpötellä jotain niin olisin eloisamman oloinen? Lukea jonkun naistenlehden nettisivut ja jutella sieltä napatuista jutuista niin vaikuttaisin vähemmän masentuneelta?

Eikö lääkärikoulutuksessa kerrota, että on olemassa erilaisia ihmisiä? Kaikki eivät hehkuta onneaan tuntemattomille ihmisille.

Vierailija
9/16 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu koskee myös kun naama alkaa olla buldogginpusseissa ja suupielet venyvät alaspäin. Masentuneeksi luullaan.

Vierailija
10/16 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu varmaan tk:sta. Itse käyn yksityisellä suuressa ketjussa, saman asiantuntijan luona yleensä. Voin olla vapaasti oma itseni. Kokeile toista paikkaa, pois sieltä leipääntyneiden yleislääkäreiden luota. Itselläni on aina hyvä fiilis jälkeenpäin, tutkimukset hoituvat, vaivoille löytyy selitys. En vaihda ikinä.

Vierailija
11/16 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile virnuilla ja näytellä humalaista seuraavalla kerralla.

Vierailija
12/16 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain oireita(fyysisiä) miksi sinulle masennus diagnoosia tuputtavat? Itselleni tuputettu mm. hoitamattoman kilpparin takia (eli oli pitkään fyysisiä oireita, eikä otettu kilppariarvoja ennekuin menin lääkäriin pyytämään unilääkkeitä, kun en ollut pitkään aikaan pystynyt nukkumaan----passitettiin psykiatrille---nämä ohjeistettu yleensä ottamaan kilppari testi---löytyi vakava kilppariongelma. Että sinäänsä hyvä että passitettiin psykiatrille, että löytyi se fyysinen ongelma, josta olin vuosia toitottanut.)

Halusin vastata koska itseltä meni monta vuotta elämästä hukkaan, kun ei olla viitsitty perus tsh-kilpparitestia tehdä. Olen myös meikkaamaton, eikä muoti kinnosta minuakaan, mutta silti elämä kiinnostaa:) Naisia, ja ihmisiä yleensäkin, on monenlaisia.

Vierailija
13/16 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet realisti. Mulla on parantumaton sairaus ja lääkärit tuputtavat kanssa masennusta. Ei sinänsä masenna, mulle se on ihan oikeasti todellista että nykyinen elämänlaatu on aika surkea ja tulevaisuus ei tule näyttämään paljon paremmalta kuin nykyisyys, koska sairaus on progressiivinen. Kyllähän mä silti yritän elää, mutta ei se kauhean antoisaa ole. Sori jos meni off topiciksi, pointti oli, että monet ihmiset ei yhtään pidä siitä jos joku ei teeskentele iloisempaa ihmistä kuin on.

Vierailija
14/16 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

15/16 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosla on muotoa olla masentunut. Kaikkien kuuluu olla masentuneita koska se on muotia.

En edes tiedä kuinka moni lääkäri on mua käyttänyt masentuneena kuluneen kahden vuoden aikana

Vierailija
16/16 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärisi saa bonuksen lääkefirmalta. Kysäise, onko oikein lääkefirman piilofirman luottokortti. Mikäli on, hän on silloin osana jotain hämärää tutkimusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän