Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Merkonomi, mitä teet työksesi?

Vierailija
09.02.2018 |

Mikä oli eka työpaikkasi valmistumisesi jälkeen ja missä työskentelet nyt? Paljonko palkkasi oli alussa, entä nyt?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kehitystehtävissä. palkka bonuksilla keskimäärin noin 6000€/kk. Tässä firmassa alointin alle 1800€/kk palkalla harjoittelijana.

Vierailija
2/22 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun olin ajanvaraus-/asiakaspalveluhommissa, nyt olen pankissa töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen kehitystehtävissä. palkka bonuksilla keskimäärin noin 6000€/kk. Tässä firmassa alointin alle 1800€/kk palkalla harjoittelijana.

Saako udella, että minkä alan kehityshommissa? Tapahtuiko yleneminen kerralla vai teitkö monenlaista hommaa välissä? Montako vuotta meni tuohon pisteeseen?:)

Vierailija
4/22 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka työpaikka oli palotarkastajan sihteeri ja nyt olen koulunkäynninohjaajana yläkoulussa.

Vierailija
5/22 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi asiakaspalvelu hommissa ja ruokakaupoissa.Nyt pankissa asiantuntija tehtävässä.

Vierailija
6/22 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaatopaikalla roskien pöyhijänä.

Vierailija
7/22 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspasta aloitin, nyt aluepäällikkönä.

Vierailija
8/22 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siivoojana eduskunnassa.

Vierailija
9/22 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin kaupungin virastossa toimistovirkailijana, viimeisimmässä työpaikassani toimin toimistosihteerinä kuten kahdessa edellisessäkin paikassa. Minut sanottiin viime irti vuonna 12 vuoden työsuhteen jälkeen tuotannollisista ja taloudellisista syistä. Tuskin saan enää vastaavaa paikkaa, kun paikkakunnalla, jossa asun ei toimistotöitä ole tarjolla kun todella harvoin ja silloinkin on useita satoja hakijoita. Minä karsiudun ensimmäisten joukosta ikäni takia.

Vierailija
10/22 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjän hommia tein, sitten vastaanottovirkailijan töitä ja nyt olenkin turvakodissa töissä..jatkokouluttauduin :)

Vierailija
11/22 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako udella, että minkä alan kehityshommissa? Tapahtuiko yleneminen kerralla vai teitkö monenlaista hommaa välissä? Montako vuotta meni tuohon pisteeseen?:)

Taitaa olla 8. tehtävä tässä firmassa, välillä esimiehenä, välillä asiantuntijana. Ei firmasta montaa henkilöä löydy, jotka tuntisivat yhtä laajasti tämän firman toiminnan. Nyt näissä hommissa jo muutaman vuoden. tehtävien vaihto on ollut aikaisemmin noin vuoden, puolentoista välein. nykyisessä työssä siksi niin pitkään että itse työnkuva on muuttunut ja sitäkautta vastuu ja palkka on myös hiukan kehittynyt.

Vierailija
12/22 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista

Vierailija
13/22 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla 8. tehtävä tässä firmassa, välillä esimiehenä, välillä asiantuntijana. Ei firmasta montaa henkilöä löydy, jotka tuntisivat yhtä laajasti tämän firman toiminnan. Nyt näissä hommissa jo muutaman vuoden. tehtävien vaihto on ollut aikaisemmin noin vuoden, puolentoista välein. nykyisessä työssä siksi niin pitkään että itse työnkuva on muuttunut ja sitäkautta vastuu ja palkka on myös hiukan kehittynyt.

Lisätään että alaa ja firmaa en kerro, koska sitten vaihtoehdot kaventuisi paljon, mutta hyvin vanha teollisuusala ja iso kansainvälinen firma, ulkomaillakin olen muutamassa maassa ollut työtä tekemässä.

Vierailija
14/22 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myyntiedustajana, sitten siirryin samassa firmassa markkinointihommiin - assistentin hommia ja nyt sitten asiakaspäällikkönä samassa paikassa.

Vierailija
15/22 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinpalvelupiste

Vierailija
16/22 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijatehtävissä olen nyt, aloitin perustoimistotöistä

Vierailija
17/22 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanvaraushommia tehnyt ja teen vieläkin

Vierailija
18/22 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

assistentti pienessä toimistossa. ei ylenemismahdollisuuksia, joten vaihdettava työnantajaa jos lisähaasteet ja -palkka alkavat houkuttaa

Vierailija
19/22 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehenä kaupassa, 2500-3000e/kk.

Vierailija
20/22 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aulassa töissä, eka työpaikka. Ei kiire ylenemään tässä vaiheessa.