Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkänäköisen lapsen saa saksalainen isä ja suomalainen äiti?

Vierailija
17.04.2006 |

Tunnetteko tällaisia yhdistelmiä? Periikö saksalaiset piirteet vai suomalaiset?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

= kaunis nainen tai komea mies

Vierailija
22/68 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kataragama. org/sages/gauribala_sam. htm

poista välilyönnit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan isänsä näköisiä. Äitiä ei oo nimekskään. Asuvat vielä saksassa, joten tapakullttuuri ja muukin tulee sieltä.

Vierailija
24/68 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen 178cm pitkä ja painan 69kg. Olen lyhythiuksinen brunette, hiuksissa vaaleita raitoja. Vihreät silmät, siro nenä ja pitkänmalliset kasvot. Hyvä iho. Suorat, tasaiset hampaat. Ohuehkot huulet. Kuppikoko C85 ja vaatekoko 38.

Ihan tyytyväinen olen itseeni. Yhden lapsen olen saanut ja toista haluaisin. Niin ja isä siis saksalainen, äiti suomalainen.

Vierailija
25/68 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on saksalainen eli hyvin pitkä,komea,jämpti,liikunnallinen,lihaksikas,fiksu ja ruskeasilmäinen ja ruskeahiuksinen.

Minä olen perussuomalainen ja 180cm pitkä.

Meidän tyttö näyttää enemmän minulta ja poika näyttää enemmän isältään.

Asutaan tällä hetkellä Münchenissa maalla.

Vierailija
26/68 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävivät täällä jatko/lapinsodan aikana polkemassa lapillisen verran naisia paksuksi, eli eiköhän niitä jälkeläisiä ole ja niiden jälkeläisiä Suomessa.

Vierailija
27/68 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen blondi, sinisilmäinen, hoikka, pitkä(175 cm), mutta kuitenkin siro, ja pitkät kasvot omaavat suomalainen nainen. Mieheni on pitkä(195 cm), komea, miehekäs, roteva, brunette, ruskeasilmäinen ja hyvän kropan omaava saksalainen mies.

Poika, joka on 07, on pitkä ikäisekseen, brunette, sinisilmäinen ja miehekkäitä piirteitä löytyy. Tytär, joka on 09, on myös pitkä ikäisekseen, blondi, sinisilmäinen, hoikka, kaunis, mutta kuitenkin pikkuisen maskuliinia kasvonpiirteissä.

Vierailija
28/68 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samu Haberin

Vierailija
29/68 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika lailla Aatun unelmaperillisen, jos olet vielä blondi. Pitkät koivet, vaaleat hiukset. Kannustan!

Vierailija
30/68 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija:

lapsi voi saada. Suomalaiset ei oo tunnettuja kauneudestaan ja saksalaiset... vielä vähemmän.

Minusta suomalaiset ovat keskiverroin rumempia kuin saksalaiset.

Olen rehellisyyteen taipuvainen, joten sanoisin että suomalaiset naiset ovat kauniimpia ja suomalaiset miehet isolla marginaalilla rumempia.

Vierailija
31/68 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalaisella miehelläni ja minulla on kaksi lasta, tyttö ja poika. Molemmat vaaleatukkaisia ja sinisilmäisiä. Poika tulee minuun ja on nöpönenäinen, pieni ja siro. Tyttö isäänsä, on enemmän kirveellä veistetyt kasvot, kookkaampi ja jykevämpi.

Vierailija
32/68 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Siitoimen näköisiä lapsia tulee. Hänhän kertoi olevansa saksalaisupseerin poika.

Vierailija
33/68 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävivät täällä jatko/lapinsodan aikana polkemassa lapillisen verran naisia paksuksi, eli eiköhän niitä jälkeläisiä ole ja niiden jälkeläisiä Suomessa.

😂

Vierailija
34/68 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kuusamolaispoliitikko Pauli Saapunki on myös saksalaissotilaan poika. Komea mies.

Vierailija
35/68 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilsa, She Wolf 

Vierailija
36/68 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ymmärrä, että lapset perivät sekä äidin että isän piirteitä, eikä voi etukäteen tietää mitä. Saksalaisilla on ainakin noin keskimäärin suuremmat silmät kuin suomalaisilla, joten on mahdollisuus suurisilmäisiin lapsiin. Suomalaisilla on aasialaisia pieniä silmiä ainakin 10 %:lla, ehkä jopa ap:llä. Nenäthän ovat kapeampia kaikkialla Suomen ulkopuolella. Saksalaiset ovat myös suomalaisia pidempiä (turkkilaiset poislukien).

Vierailija
37/68 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija:

lapsi voi saada. Suomalaiset ei oo tunnettuja kauneudestaan ja saksalaiset... vielä vähemmän.

Minusta suomalaiset ovat keskiverroin rumempia kuin saksalaiset.

Minusta taasen saksalaiset, ruotsalaiset ja aussit ovat niitä vähemmän kauniita. Rumiksi en yleistä.

Vierailija
38/68 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita.

Vierailija
39/68 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ymmärrä, että lapset perivät sekä äidin että isän piirteitä, eikä voi etukäteen tietää mitä. Saksalaisilla on ainakin noin keskimäärin suuremmat silmät kuin suomalaisilla, joten on mahdollisuus suurisilmäisiin lapsiin. Suomalaisilla on aasialaisia pieniä silmiä ainakin 10 %:lla, ehkä jopa ap:llä. Nenäthän ovat kapeampia kaikkialla Suomen ulkopuolella. Saksalaiset ovat myös suomalaisia pidempiä (turkkilaiset poislukien).

Nenät kapeampia kaikkialla Suomen ulkopuolella?! Oletko sä nyt ihan tosissasi? Ruotsissa on hyvin paljon juurikin niitä ns. possuneniä, leveitä ja lyhyitä. Mites tuo Afrikan mantere sitten, iso-Britannia jne..

Vierailija
40/68 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannettiinko heitä saksalaisille lahjoiksi vai perustivatko bordelleja mihin otettiin naisia sisään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi