Minkänäköisen lapsen saa saksalainen isä ja suomalainen äiti?
Tunnetteko tällaisia yhdistelmiä? Periikö saksalaiset piirteet vai suomalaiset?
Kommentit (68)
kataragama. org/sages/gauribala_sam. htm
poista välilyönnit
ihan isänsä näköisiä. Äitiä ei oo nimekskään. Asuvat vielä saksassa, joten tapakullttuuri ja muukin tulee sieltä.
Vierailija:
Olen 178cm pitkä ja painan 69kg. Olen lyhythiuksinen brunette, hiuksissa vaaleita raitoja. Vihreät silmät, siro nenä ja pitkänmalliset kasvot. Hyvä iho. Suorat, tasaiset hampaat. Ohuehkot huulet. Kuppikoko C85 ja vaatekoko 38.Ihan tyytyväinen olen itseeni. Yhden lapsen olen saanut ja toista haluaisin. Niin ja isä siis saksalainen, äiti suomalainen.
Mieheni on saksalainen eli hyvin pitkä,komea,jämpti,liikunnallinen,lihaksikas,fiksu ja ruskeasilmäinen ja ruskeahiuksinen.
Minä olen perussuomalainen ja 180cm pitkä.
Meidän tyttö näyttää enemmän minulta ja poika näyttää enemmän isältään.
Asutaan tällä hetkellä Münchenissa maalla.
Kävivät täällä jatko/lapinsodan aikana polkemassa lapillisen verran naisia paksuksi, eli eiköhän niitä jälkeläisiä ole ja niiden jälkeläisiä Suomessa.
Minä olen blondi, sinisilmäinen, hoikka, pitkä(175 cm), mutta kuitenkin siro, ja pitkät kasvot omaavat suomalainen nainen. Mieheni on pitkä(195 cm), komea, miehekäs, roteva, brunette, ruskeasilmäinen ja hyvän kropan omaava saksalainen mies.
Poika, joka on 07, on pitkä ikäisekseen, brunette, sinisilmäinen ja miehekkäitä piirteitä löytyy. Tytär, joka on 09, on myös pitkä ikäisekseen, blondi, sinisilmäinen, hoikka, kaunis, mutta kuitenkin pikkuisen maskuliinia kasvonpiirteissä.
Varmaan aika lailla Aatun unelmaperillisen, jos olet vielä blondi. Pitkät koivet, vaaleat hiukset. Kannustan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija:
lapsi voi saada. Suomalaiset ei oo tunnettuja kauneudestaan ja saksalaiset... vielä vähemmän.
Minusta suomalaiset ovat keskiverroin rumempia kuin saksalaiset.
Olen rehellisyyteen taipuvainen, joten sanoisin että suomalaiset naiset ovat kauniimpia ja suomalaiset miehet isolla marginaalilla rumempia.
Saksalaisella miehelläni ja minulla on kaksi lasta, tyttö ja poika. Molemmat vaaleatukkaisia ja sinisilmäisiä. Poika tulee minuun ja on nöpönenäinen, pieni ja siro. Tyttö isäänsä, on enemmän kirveellä veistetyt kasvot, kookkaampi ja jykevämpi.
Pekka Siitoimen näköisiä lapsia tulee. Hänhän kertoi olevansa saksalaisupseerin poika.
Vierailija kirjoitti:
Kävivät täällä jatko/lapinsodan aikana polkemassa lapillisen verran naisia paksuksi, eli eiköhän niitä jälkeläisiä ole ja niiden jälkeläisiä Suomessa.
😂
Entinen kuusamolaispoliitikko Pauli Saapunki on myös saksalaissotilaan poika. Komea mies.
Ap ei ymmärrä, että lapset perivät sekä äidin että isän piirteitä, eikä voi etukäteen tietää mitä. Saksalaisilla on ainakin noin keskimäärin suuremmat silmät kuin suomalaisilla, joten on mahdollisuus suurisilmäisiin lapsiin. Suomalaisilla on aasialaisia pieniä silmiä ainakin 10 %:lla, ehkä jopa ap:llä. Nenäthän ovat kapeampia kaikkialla Suomen ulkopuolella. Saksalaiset ovat myös suomalaisia pidempiä (turkkilaiset poislukien).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija:
lapsi voi saada. Suomalaiset ei oo tunnettuja kauneudestaan ja saksalaiset... vielä vähemmän.
Minusta suomalaiset ovat keskiverroin rumempia kuin saksalaiset.
Minusta taasen saksalaiset, ruotsalaiset ja aussit ovat niitä vähemmän kauniita. Rumiksi en yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ymmärrä, että lapset perivät sekä äidin että isän piirteitä, eikä voi etukäteen tietää mitä. Saksalaisilla on ainakin noin keskimäärin suuremmat silmät kuin suomalaisilla, joten on mahdollisuus suurisilmäisiin lapsiin. Suomalaisilla on aasialaisia pieniä silmiä ainakin 10 %:lla, ehkä jopa ap:llä. Nenäthän ovat kapeampia kaikkialla Suomen ulkopuolella. Saksalaiset ovat myös suomalaisia pidempiä (turkkilaiset poislukien).
Nenät kapeampia kaikkialla Suomen ulkopuolella?! Oletko sä nyt ihan tosissasi? Ruotsissa on hyvin paljon juurikin niitä ns. possuneniä, leveitä ja lyhyitä. Mites tuo Afrikan mantere sitten, iso-Britannia jne..
Vierailija kirjoitti:
Kannettiinko heitä saksalaisille lahjoiksi vai perustivatko bordelleja mihin otettiin naisia sisään?
= kaunis nainen tai komea mies