Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta vuotta kestäisit erittäin epätyydyttävää seksielämää (ja parisuhdetta) lapsiperheen vanhempana?

Vierailija
09.02.2018 |

Siis kuinka monta vuotta jaksaisit odottaa tilanteen paranemista? Suhde huonontunut siis sen jälkeen kun lapsi n. 6kk... nyt 3 v.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten tultua exä rupesi maailman parhaaksi äidiksi. Minä olin vain joku perheen asioiden ylläpitäjä. Ei tilanne mitenkään parantunut - päin vastoin, mutta kestin lasten täysi-ikäisyyteen asti. Jälkikäteen ajatellen olisi pitänyt paljon aikaisemmin lähteä täysin seksittömistä kuvioista. Onneksi nykyään on hieno suhde kivan naisen kanssa.

Mutta vaikea on kenellekään toiselle antaa neuvoja, koska avioliittoon liittyy niin paljon muitakin sidonnaisuuksia kuin pelkkä parisuhde. Nyt kuitenkin kaiken kaaoksenkin uhalla ajattelisin niin, että mulla on vain yksi elämä, miten sitä haluan sitten elää...

Vierailija
2/13 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 7 ja 9 vuotta. Seksittömyyttä ja ilman minkäänlaista läheisyyttä on menty jo 5 vuotta. 

Elämä on perhe-eloa kämppiksinä ihanien lasten kanssa, jossa lasten tulevaisuus ja oman elämisen mukavuus on muodostunut tärkeämmäksi kuin omat seksuaaliset tarpeet.

Toisen ihmisen kaipuu on välillä ihan käsittämättömän iso,  ja itsestä tuntuu kuin olisi seksuaalisesti rikki koko ajan.

En saa itse tehtyä aloitetta eroon, koska pelkkä ajatuskin kaksiosta yksin asuttuna tuntuu niin hirvittävältä, ja se , että ei näkisi omia lapsiin enää jokainen aamu ja päivä.

Silti odotan koko ajan, että törmäisin johonkin, johon rakastua täyttä päätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään muutaman vuoden ainakin, jos ongelma on vain seksissä ja parisuhteessa, mutta muut asiat ovat kunnossa.

Vierailija
4/13 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ehdottaa sellaista että kumpikin vietäisi joka toisen viikonlopun kodin ulkopuolella tyydyttämässä omia tarpeitaan. Ellei suhde oikeasti parane siihen mennessä että lapsi aloittaa koulun. En kestä kyllä siihen saakka että lapsi muuttavat kotoa pitää omia tarpeitani täysin jäissä. Ap

Vierailija
5/13 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistettu

Vierailija
6/13 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parisuhteessa on huonoa seksiä. Ollut kymmenen vuotta. Liian harvoin saa ja sillonki huonoa että turha vaatia lisää vaikka välillä joutuuki kuittailee että mies pihtaa eikä täytä miehen velvollisuuksiaan. Se on huono iso ja huono aviomies. Silti oon pysyny kiltisti kotona. Haaveissa ja unissa vaan kiihkeä seksi ja että joku kerrankin panis oikein kunnolla tän jatkuvan panetuksen pois... Tilanteet vaan on sellaset ettei viel voi lähteä. Muutaman vuoden päästä tilanne voi olla ihan toinen..

Vierailija
7/13 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin harrastettu seksi on vähän väkisinkin huonoa. Täällä 4v huonolla tolalla.

Vierailija
8/13 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ei sitä yleisesti ottaen ole harvoin.. Yli 10v suhteeseen.. Yleensä pari kolme kertaa viikossa. Joskus viikko taukoa. Mutta se just ku se on niin huonoa, olematon huono esileikki ja mies on 2 minuutin mies.. Ei sillä 'elä' niin sanotusti..

Vierailija
9/13 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kestänyt otsikon kaltaista tilannetta jo 15 vuotta, mutta erittäin huonosti. En suosittele tällaista kenellekään...

Vierailija
10/13 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 13v niin että seksiä alle 10krt/v. Mies olisi halunnut vaikka päivittäin mutta itse koin että seksi oli huonoa (esileikki n.5min) ja lähinnä miehen tarpeen tyydyttämiseen. Lisäksi minuun sattui joka kerta joten sekin vähensi halujani. Ja kun rakkaus on loppunut niin tunnesidettä ei ole. Se on ehkä ollut kamalinta. Läheisyys puuttuu, on vain mekaaninen suoritus.

Vierailija
11/13 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 10 jatkaa että ollaan oltu nyt 4v ilman avioseksiä. Lopulta kumpikin haki sitä muualta.

Vierailija
12/13 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi päivääkään lapsiperheen vanhempana. Seksittä olisi helpompi selvitä, tosin ei sekään kivaa olisi. ..

Nainen 30

Vierailija
13/13 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemättäkymmentä lähestyvä mies. Seksitöntä elämää käytännössä nuorimman lapsen syntymästä asti 33 vuotta sitten. Yhä naimisissa saman naisen kansssa, poikani ovat parhaat kaverini ja lapsenlapseni maailman ihanimmat.

On vain joskus hyväksyttävä, etteivät asiat muutu. Sitten tehtävä arvovalinnat jäädäkö suhteeseen, pettääkö vai jättääkö. Minä jäin. Selibaattiin tottuu, kun hyväksyy sen päättäväisesti elämän tosiasiaksi - eikä katso taakseen. Tietenkin helpotti, että minulla on ollut suunnattoman mielenkiintoinen työ sekä lahja kokea vavahduttavia luonto- ja taide-elämyksiä, jotka minulle intensiivisyydessään voittavat seksin.

Syy, miksi kirjoittelen ja vastailen tällaisiin ketjuihin on tietty huoli ja tietty ihmetys ja myös tietty uteliaisuus. Ei minua muitten seksi sinänsä kiinnosta, mutta pelottaa tämä seksin epäjumalointi ja yhä uusien elämysten metsästys. Siis mikä liikkuu ihmisen päässä, jota seksin puute todella kovasti ahdistaa? Ei minulle nuorena miehenäkään selibaatti ollut kuin pikku harmi - talous ahdisti ja harmitti paljon enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän