Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita tylsästä seksistä pitäviä?

Vierailija
09.02.2018 |

En tarkoita välttis normi lähetyssaarnaajaa kasto pisto ja tuijotus -tyylillä (:'D) vaan että akti kestää jotain max. 10min. eikä mukaan tarvii mitään käsirautoja ja kymmentä eri asentoa....
Minua jopa nolottaa tämä, mutta olen käynyt nuo kaikki läpi nuorena ja nyt haluaisin miehen, joka tykkäisi tällaisesta. Jos sytyn, niin sytyn ja mielellään puuhiin heti, sen kummempia esileikkejä. Jos kestää liian kauan niin tylsistyn, mieluummin monesti päivässä kuin kerran viikossa 2h putkeen.

Tykkääkö useimmat miehetkin tuollaisesta piiiitkästä sessiosta ym.? Kuinka "noloa" tämä on kertoa uudelle, potentiaaliselle kumppanille?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun max. 10 minsan sessioon ;)

Vierailija
2/7 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä teen ne loput 9 minuuttia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ja joskus vieläkin pikaisempi kelpaa. En tykkää pitkistä jynkytyksistä.

Vierailija
4/7 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään myös simppelistä seksistä, ja aamulla pikainen ois parasta. Miehet kai opetetaan ajattelemaan että seksin pitää kestää pitkään, ja toki monilla miehilläkin on välillä vaikea päästä maaliin asti mikä voi venyttää hommaa.

Vierailija
5/7 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tuntuu vaan et se on niin muotia ja ihanaa ja kaikkea, että olen aivopesty ajattelemaan kaikkien pitävän "tietysti" tuollaisesta.. Tämä on sit johtanut siihen, että haaveilen pikapanoista jonkun kanssa koko ajan. Oikein kunnon halu päällä ja 5min. KIIHKEÄ tuokio niin mikäs sen parempaa? Vaatteetkin saa olla puoliksi päällä.

Nukahdan pelkästä ajatuksesta romanttisesta suutelosta ja käsirautojen sitomisesta tms. :D

Vierailija
6/7 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

What is the definition for tylsä seksi?

Vierailija
7/7 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin mielikuvituksetonta, eläimellistä, itseasiassa LUONNOLLISTA :'D suoraan asiaan ja oksat pois, ihanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi