Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos eka synnytys päätynyt hätäsektioon tuon " korkea suora" takia, miten suuri todennäköisyys

Vierailija
17.04.2006 |

että toisenkin kerran käy niin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se riippuu monesta asiasta. Jos ensimmäinen synnytys on päätynyt hätäsektioon korkean suoran tarjonnan takia niin seuraavan raskauden aikana on syytä tehdä tarkka synnytystapa-arvio. Silloin voidaan tehdä suunniteltu sektio jos on riski tilanteen toistumisesta.

Olen sama henkilö joka vastasi aikaisempaa kysymykseen siitä mitä " korkea suora" tarkoittaa. Korostaisin, että sinun kannattaa uuden raskauden mahdolisesti tullessa ottaa nämä asiat selville ihan " oikeasti" :-). Eli käytännössä mennä neuvolan kautta sairaalaan synnytystapa-arvioon.

Vierailija
2/3 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla itsellä kokemusta vai tiedät muutenvaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammatiltani lääkäri ja muistelin synnytysopin kurssilla opittuja tietoja. En siis ole ollut aikoihin itse synnytysten kanssa tekemisissä - paitsi omani tietysti.

Yleensä en vastaa täällä mihinkään kysymyksiin kenenkään sairauksista tms. koska " nettidiagnostiikka" voi olla harhaanjohtavaa ja jopa aikamoinen taitovirhe. Kysymyksesi oli kuitenkin niin yleistasoinen että ajattelin jelppiä :-).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme