Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vähänkö on köyhät setit Etelä korean avajaisissa!
09.02.2018 |
Eihän tuolla ole edes katsomossa ketään. Muistatteko miten hienot avajaiset oli sotsissa?
Kommentit (23)
Olipa hienoa, että avajaisten ajan Koreat olivat yhdessä.
Minä oon tykännyt näistä avajaisista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vuonna 2012 Lontoon olympilaisten avajaisissa britit kyllä hehkuttivat saavutuksiaan häpeämättömästi, mutta on heillä kyllä aihettakin siihen!
Alue: Aihe vapaa
Olympialaiset - so last season. Lontoon kisojen aikana huomasin, että aika on totaalisesti ajanut tämän instituution ohi, ihan hölynpölyä. Itse katson huipputason ammattiurheilua läpi vuoden joka vuosi, niin olympialaisiin ei vain pysty asennoitumaan. Lisäksi kaikki se tekopyhyys ja epäkohdat. Kiitti ei. Lapsia ja puuhastelijoita varmaan kiinnostaa.