Kuinka paljon käytit eilen rahaa?
Itse kävin aamulla ostamassa lounaan, illalla kaupassa isommin ja tankkaamassa auton. 188 eur meni yhteensä eilen.
Kommentit (21)
5,20. Ostin kaksi levyä tummaa suklaata ja raejuustoa.
Noin 70 euroa yhteensä meni kahteen eri kauppaan, kun haettiin viikonlopun ruokatarpeet. Näillä eväillä pärjätään maanantaille, jolloin seuraava kauppareissu.
Maanantaina kävin apteekissa ostamassa lääkkeet 71e, muuten en ole viikkoon käyttänyt yhtään rahaa, kun makailen kuumeessa kotona. Eilenkin meni siis 0e. Tänään tarvii ehkä jo käydä kaupassa.
Laskuja 150+355, kauppaan joku 40€.
Olen äitini luona kylässä ja kävin ostamassa hänelle maitoa, leipää, suklaata, kahvia ym. tarpeellista. Yhteensä noin 17 euroa.
Lapselle kahdet kengät 122e
ainekset butter chicken ruokaan + vähän muita täydennyksiä 28e
reseptilääke ja flunssan helpotustuotteita apteekista 33e
17,59 ruokaostoksiin. Yli 10 e hinnasta tuli lohifileestä, vaikka oli tarjouksessa. Vähän harmittaa, koska lohi menikin jotenkin pilalle, en tiedä mikä meni mönkään. Aina ennen tullut uunissa se ihana vaaleanpunainen väri ja hieman lohkeileva koostumus, mutta nyt se jäi omituisen oranssiksi (liian tummaksi) ja koostumus jotenkin omituisen jauhoinen, vaikka pidin kyllä tarpeeksi kauan uunissa ja n. 175 - 200 asteessa.
Vierailija kirjoitti:
17,59 ruokaostoksiin. Yli 10 e hinnasta tuli lohifileestä, vaikka oli tarjouksessa. Vähän harmittaa, koska lohi menikin jotenkin pilalle, en tiedä mikä meni mönkään. Aina ennen tullut uunissa se ihana vaaleanpunainen väri ja hieman lohkeileva koostumus, mutta nyt se jäi omituisen oranssiksi (liian tummaksi) ja koostumus jotenkin omituisen jauhoinen, vaikka pidin kyllä tarpeeksi kauan uunissa ja n. 175 - 200 asteessa.
just, se todella harmittaa kun kala menee piloille, kun se on niin kallista. jos on vaikka joku jauhelihapaketti menny vanhaksi, se ei niin paljoa harmita, kun maksaa vaan joku 3 e.
ap
Ei yhtään, olin kotona vapaapäivällä. Toki käytin ostamiani lääkkeitä silmätulehdukseen, ruokailin ja pyykkäsin :) Ihastelin myös edellisenä päivänä ostamaani pellavaliinaa 35€.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään, olin kotona vapaapäivällä. Toki käytin ostamiani lääkkeitä silmätulehdukseen, ruokailin ja pyykkäsin :) Ihastelin myös edellisenä päivänä ostamaani pellavaliinaa 35€.
Sorry, en yhtään...⛄
Kuukauden asumiskulut yms. jyvitettynä yhdelle päivälle on noin 22 €. Auton kulut noin 5 €. Ostokset noin 40 €.
Eli yhteensä vajaa 70 €.
25€ kiipeilymaksu, 1,5€ kauppaan.
Lounas ravintolassa 11€, laskuauspulla 3,20€, hieronta 23€, ruokakaupassa herkkuja, yht. 6€
N. sata euroa meni. Kävin vaan ruokakaupassa kahden hengen talouteen ostamassa viikonlopun ruuat.