Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko deittailu painosta kiinni?

Vierailija
09.02.2018 |

Noniin.. Onko se niin että tinder-markkinat ja nettideittimarkkinat ovat niin ulkonäkökeskeisiä? Vielä näin 40+ iässä..
Olen 174/79, ja aina miehet häviää kuin tuhka tuuleen. Olen kyllä naisellinen nainen, hyvin koulutettu ja pärjään elämässä. Toki minullakin on jotain ajatusta siitä millainen kumppani voisi olla, mutta kysyn nyt suoraan, että onko niin että paino on se tekijä tässä joka karkoittaa miehet? ;) Miten te muut olette löytäneet kumppanin?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko jotain kommenttia?

Vierailija
2/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mennä tapaamatta sanomaan. Läskeilläkin on kumppaneita. Saatat olla myös ärsyttävä ihminen tai haiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on siitä kumppanista kiinni..

Vierailija
4/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan löytää kumppani muualta kuin tinderistä tms. On paljon sinkkuja jotka eivät käy baareissa eivätkä ole deittipalstoilla. Varsinkin vähän vanhemmat sinkut. On tietysti sattumanvaraista löytää joku ja muutenkin "valikoima" on pienempi kuin nuorisolla. On ihmisiä jotka eivät ole niin ulkonäkökeskeisiä.

Vierailija
5/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo Tinder aika ulkonäkökeskeinen on, joten paino merkkaa varmasti. Sinun ikäluokassasi ollaan varmaan erityisen nirsoja kun moni on jo tokalla tai kolmannella kierroksella.

Vierailija
6/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa häviää? eikö siellä olla kuvien kanssa itseään kaupittelemassa? Kukaan ei kiinnostu sinusta?

Vierailija
7/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se uuden suhteen luomisessa on isoin fyysinen juttu, mitä ei esim nätit/komeat kasvot korvaa. Olen mies, jolla kymmenen kilon laihdutus loi ihan uudet sinkkumarkkinat, että on se todistettukin. Ja oli se itsellekin erittäin vahva kriteeri unelmakumppanista.

Mutta voi rehevämpikin nainen olla sopusuhtainen. Että ihan cm/kg -juttuja en ainakaan itse tuijottele.

Vierailija
8/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä 174 cm ja paino 74 (on ollut myös välillä 79 ja välillä 68 (joulua ennen oli, mutta yleensä talvella joka vuosi painoni nousee ainakin 4 kiloa, koska kesällä teen fyysistä työtä ja talvet vain opiskelen ja ruokavalio kuitenkin pysyy samana :D )) . Mies löytyy ja ollaan oltu 5 vuotta yhdessä. Kun alettiin seurustelemaan oltiin molemmat 60 kg, nyt molemmat yli 70, tosin molemmat treenattu niin ei nyt ihan läskiä pelkästään :D

Ei sillä painolla mitään väliä ole. Itse olen ainakin sen mallinen että samat vaatteet menevät kuin aiemmin. :) 

Vierailija
9/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis saan tykkäyksiä ja deittiä ja sitten kun homman olisi syytä vakiintua tai ei niin miehet häviää mitään sanomatta..

Sitä juuri mietin että mikä on sopusuhtaista.. Että sellainen naisellinen vartalo minulla on.

Ap

Vierailija
10/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako koko tinderissä olla, kun ihmiset ovat niin kylmiä ja itsekkäitä. Ei ollenkaan minun arvomaailmani.

Ap

Vierailija
11/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä ei kiinnosta hyvä koulutuksesi.

Vierailija
12/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehiä ei kiinnosta hyvä koulutuksesi.

Kiinnostaa, jos se on tekniikan alalta, eli nainen on todennäköisesti kiinnostunut järkevistä miesten jutuista.

Muuten joku huuhaatieteiden maisterin tutkimus tms. naistutkimus osn vain haitaksi.

Vierailija
13/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin pistän suoraan punaista ruksia Tinderissä kaikille selvästi ylipainoisille naisille. Miksi tyytyisin mihinkään vähempään kuin siihen parhaaseen mitä voin saavuttaa.

Koulutuksella et saa yhtään bonuspistettä. Riittää kunhan et ole mikään elämäntapatyötön tai täysin maailman menosta kujalla. Hyvin erilaisilla taustoilla olevia mielenkiintoisia hyviä tyyppejä olen tavannut vuosien varrella. Koulutus tai ammatti ei useinkaan määrittele kuka ihminen todella on sisältään.

t. mies

Vierailija
14/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako koko tinderissä olla, kun ihmiset ovat niin kylmiä ja itsekkäitä. Ei ollenkaan minun arvomaailmani.

Ap

Laitatko itse muka kaikille vihreää sydäntä kuvia katsomatta? Olet itse ihan samanlainen kylmä ja itsekäs ihminen kuin kaikki muutkin. Ihan samalla tavalla jokainen pyrkii poimimaan pelkät rusinat pullasta.

Vierailija
15/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi varmaan löytää kumppani muualta kuin tinderistä tms. On paljon sinkkuja jotka eivät käy baareissa eivätkä ole deittipalstoilla. Varsinkin vähän vanhemmat sinkut. On tietysti sattumanvaraista löytää joku ja muutenkin "valikoima" on pienempi kuin nuorisolla. On ihmisiä jotka eivät ole niin ulkonäkökeskeisiä.

Ei noiden vaihtoehtojen tarvitse sulkea toisiaan pois. Sitä voi olla Tinder, nettideitti, käydä baareissa ja kulkea harrastuksissa silmät auki. Mitä enemmän on verkkoja vesillä sitä varmempi on saalis. 😀

Vierailija
16/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä niin.. Kyllä minä myös suodatan valintoja... Ja onhan se oleellista että myös henkisellä tasolla mätsää.. Ja siinä minä kyllä olen aivan omaa luokkaani... ;)

Ap

Vierailija
17/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta painoasiasta olisin halunnut lisää kommentteja.. Että missä menee ylipainoisuuden raja ja mikä on sopivaa? Milloin punainen raksi heilahtaa? (En tietenkään perusta elämääni tämän av:n varaan mutta näin vapaapäivänä voin vaikka höpötellä näin)

Vierailija
18/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta painoasiasta olisin halunnut lisää kommentteja.. Että missä menee ylipainoisuuden raja ja mikä on sopivaa? Milloin punainen raksi heilahtaa? (En tietenkään perusta elämääni tämän av:n varaan mutta näin vapaapäivänä voin vaikka höpötellä näin)

ylipainon raja menee bmi25, miesten ihanne taas ~20. http://halls.md/bmi/images/attractive.gif

Vierailija
19/19 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainossa ja kauneudessa tärkeä juttu on mikä se on suhteessa muihin.

Jos Tinderissä tulee kolme vaihtoehtoa ja yksi on ylipainoinen ja nämä kaksi muuta normaalipainoisia. Helposti käy niin, että yksi perataan pois ja kaksi muuta pääsee jatkoon.

On niin valtavan paljon ihmisiä ketkä harrastaa liikuntaa ja pitää ulkonäöstään huolto. Onhan se selvä, että sellaiset tyypit kerää kaikki matchit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi