Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein remontoitte keittiönne?

Vierailija
09.02.2018 |

Meillä keittiön kaapistot on öljyttyä puuta, ei siis muun väriseksi maalattu. Iso massiivipuinen keittiönpöytä 2,00 m × 1,00 m. Saareke, jossa hella ja kaapistoja. Remontista on aikaa 26 vuotta. Neliöitä keittiössä on 27.
Olenko sokea, kun en koe edelleenkään remontin tarvetta, vaan ajan patinoima keittiö on just ihana?
Miten usein uusit keittiösi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me uusittiin kun keittiö oli noin 12-14 vuotta, en muista tarkkaan ja kohta on toinen mokoma mennyt. Se eka oli halpismalli, mutta ei tämä kertaalleen uusittukaan mikään unelma ole. Ei varmaan enää tehdä remonttia siihen, kun myynti on edessä jonkun vuoden päästä. 

Vierailija
2/10 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän keittiö on nyt 14 vuotta vanha. Olen matkan varrella maalannut yhden seinän. Toinen seinä maalataan sitten kun viereinen hune joskus maalataan. Jääkaappi ja pakastin kaipaavat uusimista. Muuten en aio tehdä mitään, vaikka joidenkin kaappien ovissa ja laatioiden etulevyissä näkyy elämisen jälkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiö tehtiin talon rakennusvaiheessa 12v sitten. Uudenveroinen yhä, ei muutostarvetta. Seinät maalattiin syksyllä.

Edellisen talomme keittiö meni korjauskuntoon n 3-4 vuodessa. 

Vierailija
4/10 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 1981 rakennettu talo. Keittiö oli remontoitu joskus 90 luvun loppupuolella, me ostettiin talo 2000. Me tehtiin keittiöremontti 2011.

Vierailija
5/10 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri remontoin 43 vuotta omistamani asunnon keittiötä ekaa kertaa, joskaan en uusi kaapistoja, ne ovat 55 vuotta vanhat, eli vuodelta -62. Itse olen tuossa asunut, joskaan en enää usemapaan vuoteen. Remontoin vain tarpeeseen, en muodin mukaan.

Vierailija
6/10 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 v. vanha keittiö ja mulla ei ole mitään tarvetta laittaa rahojani uuteen. Hyvin kelpaa.

Vierailija
7/10 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä keittiö pitää uusia jo hygieniasyistä 10 vuoden välein.

Vierailija
8/10 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 14 vuotta vanha keittiö. Olen tyytyväinen edelleen. Kaapistot on täydennetty pariin otteeseen vuosien aikana ja ovelliset alakaapit vaihdettiin laatikosta ihon. Tiskialtaan ympäristöstä ja puulieden takaa vaihdettiin laatoitus samalla kun korjattiin pieni vesivahinko tiskikaapin alla.

Pientä uudistusta on suunnitteilla eli maalautetaan ovet automaalaamossa varmaan tuossa kesällä, runkojen ulkopinnat maalataan itse. Poistetaan koristelistat kaappien päältä ja valolistat alareunasta sekä vaihdetaan välitilan halogeenit ledeihin.

Vierailija
9/10 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä keittiö pitää uusia jo hygieniasyistä 10 vuoden välein.

Just. Kannattaa siivota ja puhdistaa se keittiö säännöllisesti, niin ei mene tärviölle.

Vierailija
10/10 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutettiin ajattelin että todellakin uusitaan keittiö ensimmäisen puolen vuoden sisään. Nyt on mennyt neljä vuotta eikä ilmeisesti aiotakaan, tähän tottui sen verran ainakin ettei tee mieli ryhtyä mihinkään niin hankalaan kuin remonttiin. Keittiö (niin kuin koko talo muutenkin) on remontoitu täysin edellisen asujan toimesta vuonna -89. Keittiö kasattiin silloin jo käytetyistä ja eriparisista materiaaleista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä