Kamalin päiväkotimoka, kinky edition
Tästä häpeästä ei voi selvitä hengissä. Lapsen päiväkodista on käyty luistelemassa kahtena peräkkäisenä päivänä. Tänään huomasin, että luistinkassissa on ollut mukana jotain ylimääräistä, nimittäin sträppäri.
Onneksi sentään se varsinainen irrotettava kuminen "rakkauden miekka" ei ollut kiinni valjaissa, mutta pahaltahan tämä silti näyttää. En voi käsittää, kuinka näin on voinut tapahtua!!!! Kahtena päivänä ryhmän tädit ovat laitelleet luistimia lapsen jalkaan. Onko muuta vaihtoehtoa kuin vaihtaa nimi ja muuttaa Ruotsiin? Auttakaa!
Kommentit (15)
Miksi se olisi lapsen luistinkassissa ollut?
Lähetin sinne joskus intiimin, miehelle tarkoitetun viestin, perään että väärä numero. Olin normaalisti, vaikka hävetti 😬
Toisaalta, ehkä ajatteli että meillä menee hyvin 😁
Jouduin googlaamaan että mitä siellä oikein oli...
Toi oli kyllä melko paha. :D Itse joskus vuosia sitten lähetin vahingossa lapsen päiväkotiryhmän kännykkään viestin, jonka piti mennä miehelle. Onneksi kyseessä oli vain kauppalista, mutta hävetti hirveästi kun viesti oli tyyliin "banaania, maitoa, pliis tuo tupakkaa, pus <3"
Nolotti etenkin se tupakka. Onneksi olen jo lopettanut....
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko tätä.
En minäkään. MITEN se vehje sinne lapsen luistinkassiin olisi joutunut?
En vaan usko.
Ehkä eivät edes tienneet, mikä se on. En minä ainakaan olisi tiennyt.
Nosta asia päiväkodissa esiin. Sano, että lapsen kassiin on täällä joutunut jonkun toisen tavaroita.
Eli kyselkää muilta vanhemmilta, jos omistaja löytyisi. Jätät jutun sitten vain tätsyjen harteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko tätä.
En minäkään. MITEN se vehje sinne lapsen luistinkassiin olisi joutunut?
En vaan usko.
On niin järjestelmällisiä ihmisiä, ettei näin pääsisi tapahtumaan. Sitten on meitä aivan erilaisia, kassien uumenista löytyy milloin mitäkin.
Kerran löysin käytetyt pikkarini lapsen päiväkotirepusta :D Ollut jossain vaatemytyssä lapsen vaatteiden seassa ja kiireessä vain heittänyt sekaan.
Meillä lapsen repusta löytyi miehen bokserit :D lapsi oli esitellyt iloisena pitkin päiväkotia "isin pöksyt! "
Samalla selvisi sekin mysteeri, mihin miehen ihan uudet bokserit olivat kadonneet .. Mies oli ilmeisesti saanut jonkun aivopierun, oli lappuja irti leikatessaan kuunnellut miten selitin vaihtopikkareista tarhaan ja oli sitten tunkenut omat alushousunsa sinne reppuun!
Sanot, että ne on teidän/siskon/naapurin koiran valjaat.
Pk:n työntekijänä muistan kerran, kun meille palautetun lapun taakse oli jääny post in -lappu, mihin erään lapsen isukki oli kirjottanu vaimolleen hieman rivon viestin, mitä tulee illalla tapahtuun..Siinä meni kuva kiltistä perheenisästä 😁
Vierailija kirjoitti:
Pk:n työntekijänä muistan kerran, kun meille palautetun lapun taakse oli jääny post in -lappu, mihin erään lapsen isukki oli kirjottanu vaimolleen hieman rivon viestin, mitä tulee illalla tapahtuun..Siinä meni kuva kiltistä perheenisästä 😁
Oliko varmasti vaimolle osoitettu, ettei Pk:n tätsylle?
On toki. Olet vaan ihan muina naisina. Ei ne pk tädit ole ehkä noteeranneet koko valjaita.
Kattoneet et jotku kävelyvaljaat tms. jos on sotkussa vielä olleet. Nostaneet vaan sivuun.
Toisaalta hm......