Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada nainen ymmärtämään, etten tahdo ryhtyä isäpuoleksi?

Vierailija
08.02.2018 |

Olen deittaillut yhden naisen kanssa n. Kuukauden. Ihmettelin aina, kun tapaamiset venyivät, tuli peruuntumisia ym. Nyt sitten tämä nainen vasta kertoi, että hänellä on lapsi . Olen yrittänyt kertoa, etten tahdo ryhtyä suhteeseen, jossa on valmiiksi lapsi, mutta nainen on loukkaantunut ja vihainen asiasta. Itseäni harmittaa, koska nainen oli juuri sellainen, mitä toivon ja nyt tällainen asia tuli yhtäkkiä sitten esille. En tietenkään tahdo loukata ketään, mutta koen rehellisyyden hyvin tärkeäksi ja tahdon ilmaista heti, jos joku asia ei sovi elämääni. Vinkkejä ?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ette sovi yhteen. Lapsi tulee aina olemaan naisen elämässä.

Vierailija
2/20 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta ei pois saa. Jos se ei elämääsi sovi että naisella on lapsi, etsi lapseton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys maan perii. Sano suoraan. Ei se lapsi mihinkään katoa.

Vierailija
4/20 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan yksinkertaisesti kerrot sen, että sinulle lapset edellisistä suhteista eivät sovi. Voihan siitä tietenkin tulla naiselle paha mieli, mutta pahempi mieli tulee, jos et tee asiaa selväksi heti.

Vierailija
5/20 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa juuri jatkamisen mahdollisuuksia ole.

Vierailija
6/20 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi olevan melko oleellinen tieto, että on lapsi. Mitähän muuta mahtaa eukko pimittää, eihän tuollaisen kanssa kannata alkaa mitään jos tuollaistakin salailee.

Vierailija
7/20 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ja etsi lapseton kumppani, jos asia on sulle ihan ehdoton.

Vierailija
8/20 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tartte häntä saada ymmärtämään yhtään mitään. Jos et halua suhdetta naisen kanssa jolla on lapsi, niin jätät hänet. On sinulla siihen oikeus. Nainen joko ymmärtää tai sittenr ei, mutta ei se ymmärrys enää sinun vastuulla ole, hyvänen aika.

Vierailija
9/20 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu auki. "En halua isäpuoleksi."

Vierailija
10/20 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkevästi ajateltu. Uusperhekuviot kannattaa kiertää kaukaa.

Vierailija
11/20 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ei ole omia lapsia, niin ihan ymmärrettävää. Jos taas on, niin olet melko kamala.

Eksäni jätti minut lasteni takia (alakouluikäisiä). Halusi elää vapaata elämää, kun hänen omat lapsensa olivat vihdoin aikuisia. Sanoi, ettei voi elää tätä viikkoviikko-elämää. Nyt sitten hoitaa infarktin saanutta äitiään veljensä kanssa vuoroviikoin. Mulla taas on uusi kiva mies.

Vierailija
12/20 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän oikein hyvin. Itse ilen toisella kierroksella oleva nainen. Tapailin hetken aikaa ikäistäni miestä, jolla oli vanhempana saatu alakouluikäinen lapsi. Pidän lapsista, mutta huomasin, etten enää taipunut siihen lapsielämään. Varmasti näille vanhoille isille on vaikeaa löytää kumppania.

Vierailija
13/20 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystävä nuoruusvuosilta. Mies. Jota olen aina rakastanut ja tulen aina rakastamaan. Meillä ei vaan koskaan tilanteet kohdanneet niin, että parisuhde olisi ollut mahdollinen. Paitsi nyt. Molemmilla elämää takana ja avioerot. Mutta annoin pakit. Minä tein lapset nuorena ja nyt ne alkaa olla jo isoja. Hänen muksut on alle kouluikäisiä. Ja älysin, että minä en enää sitä elämää halua, vaikkei mulla mitään hänen lapsiaan vastaan ole... Katsotaan taas 15 vuoden kuluttua.

Vierailija
14/20 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkkejä ?

Opettelet uusioperhe-elämää ja lakkaat valittamasta!!

Vierailija
15/20 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ystävä nuoruusvuosilta. Mies. Jota olen aina rakastanut ja tulen aina rakastamaan. Meillä ei vaan koskaan tilanteet kohdanneet niin, että parisuhde olisi ollut mahdollinen. Paitsi nyt. Molemmilla elämää takana ja avioerot. Mutta annoin pakit. Minä tein lapset nuorena ja nyt ne alkaa olla jo isoja. Hänen muksut on alle kouluikäisiä. Ja älysin, että minä en enää sitä elämää halua, vaikkei mulla mitään hänen lapsiaan vastaan ole... Katsotaan taas 15 vuoden kuluttua.

Tuttu tilanne. Hän otti minuun yhteyttä vuosien tauon jälkeen, on eronnut. Minä olen onnellisesti naimisissa, mutta vaikken olisikaan, en lähtisi suhteeseen. Hänellä on ekaluokkalainen, minulla jo aikuinen lapsi. AIkansa kutakin.

Vierailija
16/20 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota että antaa tuon lapsen pois, niin alat oleen hänen kaa.

Vierailija
17/20 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla ei ole omia lapsia, niin ihan ymmärrettävää. Jos taas on, niin olet melko kamala.

Eksäni jätti minut lasteni takia (alakouluikäisiä). Halusi elää vapaata elämää, kun hänen omat lapsensa olivat vihdoin aikuisia. Sanoi, ettei voi elää tätä viikkoviikko-elämää. Nyt sitten hoitaa infarktin saanutta äitiään veljensä kanssa vuoroviikoin. Mulla taas on uusi kiva mies.

Miksi se on kamalaa jos vaikka omat lapset on jo aikuisia eikä halua elämäänsä kumppanin kautta uusia pieniä lapsia? Minusta ihan ymmärrettävää.

Vierailija
18/20 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa salailee? No kai nyt älysit kysyä asiasta jolla on sinulle noin iso merkitys? Eipä tietenkään.. Itse ainakin oletan että ihminen itse tuo esille asiat jotka kokee tärkeänä. En minä ajattele että seurustelen miehen mahdollisen lapsen kanssa, joten se ei minulle luonnollisestikaan olisi ongelma, jos se olisi kysyisin suoraan jo ennen ekoja treffejä.

Vierailija
19/20 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on kamalaa jos vaikka omat lapset on jo aikuisia eikä halua elämäänsä kumppanin kautta uusia pieniä lapsia? Minusta ihan ymmärrettävää.

No kyllä se viiden vuoden suhteen jälkeen on aika törkeä veto. Mies olisi voinut olla suhteen alussa rehellinen ja kertoa, että olen väliaikaisratkaisu siihen asti, kun hänen lapsensa ovat aikuisia. Olisin saanut tehdä oman päätökseni suhteen jatkosta faktat tietäen.

Vierailija
20/20 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se viiden vuoden suhteen jälkeen on aika törkeä veto. Mies olisi voinut olla suhteen alussa rehellinen ja kertoa, että olen väliaikaisratkaisu siihen asti, kun hänen lapsensa ovat aikuisia. Olisin saanut tehdä oman päätökseni suhteen jatkosta faktat tietäen.

No silloin tietysti. Sinun viestistäsi vain sai sen kuvan että sinusta on väärin ylipäätään olla haluamatta lapsellista kumppania jos itsellä on lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan