Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mulla on kotona ylimääräinen huone, jota kiinnostaisi vuokrata satunnaisesti lisätienestinä. Asun ison kaupungin keskustassa, ja asuntoni/vuokrattava huone on viihtyisä ja tilava.
Millaista on päästää ventovieras omaan kotiin? Onko tukalaa? Onko sattunut jotain ikävää? Paljonko tienaat keskimäärin kuukaudessa airbnb:n kautta? Vinkkejä!

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (1)

Vierailija

Alkuun tuntui oudolta ja hieman epämukavalta että vieraita pyörii kotonani, mutta siihen tottuu nopeasti.
Koska kyseessä on kotini, minulla on hyvin tarkat säännöt ja kriteerit vierailleni, majoitan myös maksimissaan kaksi vierasta kerralla. Olen majoittunut viimeisen puolen vuoden aikana noin 100 vierasta ja vain pari kertaa on ollut jotain pientä ongelmaa. Jotkut ulkomaalaiset kokevat ikäväksi kenkien ottamisen pois sisätiloissa ja olen huomannut heidän kävelevän sisällä likaisessa kengissä. Yksi aasialainen turisti ei ollut ymmärtänyt että kyseessä on kotini, ei mikään hotelli.
Kaikista tilanteista olen kuitenkin selvinnyt, en ole aiheuttanut naapureille harmia, 99% vieraista on hiljaisia vain yösijaa ja suihkua vailla olevia hyväkäytöksisiä matkailijoita. Tienaan sesongista riippuen noin 600-1000€ kuussa ja vuokraan siis asuntoni yhtä ylimääräistä huonetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla