Tämän takia toisten ihmisten lihavuuteen ei pitäisi puuttua
http://www.iltalehti.fi/pinnalla/201802062200723968_iq.shtml
Painosta tulee ongelma tavalla tai toisella.
Kommentit (3)
No ei pitäisi tuntemattomien laihuuteenkaan!! Itse kärsin nuorena laihuudesta, söin mutta raukka kasvoin niin nopeaa + hoikkuuden geenit = melkoinen luuviulu kasvuiässä.
Joka puolelta tuli kommenttia. Oli liian pienet tissit ja ällöttävän laiha. Tisseistä kuulen vieläkin, vaikka olen jo lähemmäs 40v. ja normaalipainon ylärajoilla, normaalipainoisena vartalotyyppi on sen mallinen, että näytin laihalta/hoikalta varsinkin nykyajan normaalin rinnalla, joka siis pulska.
Nykyään siis olen ollut välillä ylipainossakin, mutta en halua traumojen takia laihtua liikaa, en vaikka olo on tosi huono tällaisena. Puuskutan portaissa ym. kun ennen juoksin ne kevyesti.
Että sellasia traumoja mulle aiheuttanut hoikkuus, jolle ihan oikeasti en mitään mahtanut. Söin kuin hullu hevonen. Haistakaa vaikka perse kaikki lihavuuden puolustelijat!!
Vierailija kirjoitti:
No, olen varonut kommentoimasta normaalipainoisten tai lievästi ylipainoisten vartaloa tai painoa. Mutta ei kenestäkään vakavasti ylipainoisesta tule anorektikkoa.
Kannattaisi ehkä perehtyä syömishäiriöiden problematiikkaan ennen kommentoimista.
No, olen varonut kommentoimasta normaalipainoisten tai lievästi ylipainoisten vartaloa tai painoa. Mutta ei kenestäkään vakavasti ylipainoisesta tule anorektikkoa.