Mitä tehdä vanhoille Vauva-ledille? Muutto edessä!!!
Mitä teette vanoille lehdille, jotka ovat kerääntyneet kaappiin?
Meillä muutto edessä parin viikon sisällä ja kaappeja siivoilen. Löysin kasan vanhoja Vauva-lehtiä eikä viitsisi niitä mukaan kantaa eikä roskiinkaan heittää.
Onko kellään kiinnostusta osteaa ne pilkkahintaan? Joo, tiedän tämä ei ole osto/myynti-palsta mutta jos tästä tärppäisi nopeammin.
Vuosikerta 2003 täydellinen
Vuosikerta 2004 lehdet 6-7 puuttuu, kahdesta puuttu kannet
Vuosikerta 2005 täydellinen
Vuosikerta 2006 lehdet 1-4
Kommentit (6)
Itse olen laittanut molempien poikieni vauvalaatikkoon, mihin olen muutakin muistoa kerännyt, 2003 vuosikerran esikoiselle sekä 2004 vuosikerran kuopukselle. Ehkä he eivät itse niin innolla lue lehtiä, kun omia lapsia saavat, mutta ehkä heidän vaimonsa tykkäävät lukea, miten vauvoja on tuolloin hoidettu. Ymmärtävät sitten anoppinsa eli minun " kaikki hyvät vinkit " lastenhoitoon ;-)
Nauvolaan voisi todella niitä kiikuttaa, Meillä ei kyllä vanhassa neuvolassa ole sellaista tuo tullessas-vie mennessäs" systeemiä, uudesta neuvolasta en tiedä.
pumpuli27:
Itse olen laittanut molempien poikieni vauvalaatikkoon, mihin olen muutakin muistoa kerännyt, 2003 vuosikerran esikoiselle sekä 2004 vuosikerran kuopukselle. Ehkä he eivät itse niin innolla lue lehtiä, kun omia lapsia saavat, mutta ehkä heidän vaimonsa tykkäävät lukea, miten vauvoja on tuolloin hoidettu. Ymmärtävät sitten anoppinsa eli minun " kaikki hyvät vinkit " lastenhoitoon ;-)
Hellyyttävä ajatus pumpuli27, niinkin voisi tietenkin tehdä, elis säästää se 2003 vuosikerta. Täytyy ensin tekaista sellainen laatikko jossa olisi ne rakkaimmat muistot. Olen sitä tässä miettinyt jo varmaan vuoden mutta saamaton kun olen niin eipä ole tullut tehtyä.
Lisää vinkkejä saa toki vielä laittaa.... Kiitos
Neuvolassakin kyselin vinkkejä, mutta eivät ainakaan täällä niitä sinne huolineet eli kysykää ainakin ennen kuin viette.
Päädyin parerin keräys laatikkoon ne laittamaan
oli kirppispöytä muutenkin ja laitoin 04 vuosikerran sinne 1,5 eurolla ja meni ekana päivänä. Muutoin irtonumerot olen antanut kaikista lehdistä tutuille/ kavereille. Kiva kierrättää ja saa sitten muiltakin takaisin muita lehtiä. Osan sisustuslehdistä säästän ainoastaan.
Sanna
laitoin neuvolan seinälle ilmoituksen että annan pari kassillista vauvalehtiä jos joku vaan hakee pois. Noin viikko meni että lehdet haettiin... Pitäis taas laittaa ilmoitus kun jostain kummasta niitä lehtiä kertyy....
Meidän neuvolassa on " tuo tullessas, vie mennessäs" -pöytä ja hyllyllä varavaippoja, jos joku nyt ihmettelee mitä tällä kaikella oikein tarkoitan...