Vierailija
Monta sait oikein
10
10
46.6%
9
9
22.5%
8
8
17.5%
7
7
5.8%
6
6
3.3%
4
4
1.6%
5
5
1.6%
3
3
0.8%
1
1
0%
2
2
0%
Ääniä yhteensä: 120
  • ylös 2
  • alas 0

Kommentit (12)

Vierailija

Helppo sille ,joka mässyttää tuon tyyppisiä karkkeja. Mahdoton tietysti muille. 

Sain viisi, koska muistan joitain lasteni syöneen. Itse en syö oikeastaan ollenkaan. Joskus nappasin lasten pusseista itsellenikin. 

Ovat jo omillaan, joten vanhoja juttuja. Monet pusseista olivat ehäkä uusiakin, joita silloin ei ollut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Eihän tällaista voi mitata helppo-vaikea -akselilla. 

Joko tietää tai ei tiedä. 

Tietää, jos noiden karkkien kanssa on tekemisissä ja ei tiedä, ellei ole. 

Helppudesta ja vaikeudesta voi puhua päättelyä vaativissa tehtävissä. Tosin tässäkin vähän oli sitä. Sirkus-Aakkoset menivät minulla päättelylä :D

Kolme varsinaisesti tiesin ja kolme muuta meni sattumalta oikein. En häpeä :D

Vierailija

Hahha ei vittu mikä herkkuperse mä oon, tiesin kaikki ilman vaihtoehtojakin... pitäs syödä vähemmän karkkia

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Yhdeksän! Järkkyä, Pari arvasin kylläkin.

En edes osta itselleni koskaan noita karkkipusseja, irtokarkkeja ostan jos jotain ja pelkkää salmiakkia. Karkki ei ole paheeni, muita kyllä piisaa.

Mutta lapsille ostetaan jaettavaksi noita pusseja  ja kun ne huolella jaetaan pöydällä niin jäähän se mieleen mitä niissä on.

Vierailija

8, vaikka en ole koskaan mitään noista pusseista ostanut paitsi ässämixiä :D Lapsikaan ei noita syö, haluaa valita aina irtiksiä. Testi sanoi sokerihiireksi, mikä sinänsä on totta mutta karkkia en juurikaan syö. Osan noista pystyi päättelemään, osasta oli joku epämääräinen mielikuva.

Vierailija

6/10...no en kyllä hirveästi karkkia syö. Pantterimix oli helppo kun niitä ostan jos karkkia ostan.

Vierailija

Sain 9 pistettä, vaikken juuri syö näitä makeisia. Päättelemällä pärjäsi aika hyvin. Auttoi myös hyvän aikaa sitten - muistot nuoruudesta.

Suklaatestissä sain 6 pistettä. Sen mukaan syön suklaata vain jouluna. Pah, syön suklaalakkoja lukuunottamatta päivittäin raakasuklaata. Nyt kohta voisin ehkä olla paastonajan siis kahdeksan viikkoa 😞.. .😔 ilman suklaata. Nukun liian vähän ja suklaasta pumppaan virtaa 🤔
Toisaalta onhan suklaalla terveysvaikutuksiakin. Ainakin, kun se on mahdollisimman tummaa.
Suklaa, nams 😋

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.