Miksi jotkut naiset eivät ilmoita ruumiinrakennetta deittiprofiilissaan?
Kommentit (29)
Ehkä siksi, etteivät he oikein tiedä mitä laittaisivat, jos ovat normaalipainoisia, mutteivät laihoja. Nykyään laihuutta ihannoidaan niin paljon, että joku voi kokea harhaan johtamiseksi senkin jos ilmoittaa olevansa normaali, ja onkin sitten laihuutta ihannoivan kumppanin silmissä pullero.
Ei voi tietää pidetäänkö normaalina sporttiselta vai ylipainoisena kun eri ihmiset luokittelee ne eritavalla
Koska ei löydy deittiä, kun ilmoittaa olevansa " sopivan pyöreä". Se oli lihavin vaihtoehto, pitäisi itse kirjoittaa suoraan olevansa lihava. Mutta eipä sellaista kukaan huoli. En tiedä, onko olemassa jotain erikoissivustoja lihavista pitäville, mutta en ole sellainen tyttö. Vaan normaali ihminen. Edes lihava mies ei halua vastaavaa naista, vaan mieluummin nuoren ja hoikan. Mutta turha sitä on huijata, koska se käy kuitenkin ilmi treffeillä. Vaikka siten voisi päätyä johtopäätökseen, että turhaan edes yrittää löytää kumppania.
Mistä saisi tietää mikä on oma ruumiinrakenne?
Ilmoitin oman painoni ja pituuteni. Se saa riittää. Vaikea sanoa olenko hoikka vai normaali. Ihmisten näkemys vaihtelee. Jotkut pitävät hoikkana, toisen normaalina.
Erittäin vaikea määritellä ruumiinrakennetta niin, että totuus vastaisi mielikuvaa.
Esim. minä, 40+
Vaatekoko 38, eli melko normaali. Kuitenkin löytyy löysää ja selluliittiä, painan yli 70 kiloa, ja 90-luvulla alkaneesta kuntosaliharrastuksesta johtuen käsivarren ympärys on enemmän kuin yleensä miehillä. En sanoisi kuitenkaan urheilulliseksi, koska roikkua ja rupsahdusta löytyy.
Jos ei voi käydä kertaa kahvilla toteamassa että ei sytytä, niin hypätköön seuraavaan se, joka etsii ruumiinrakennetta.
En laita profiiliin ikinä kuvaa tai mitään tietoja ulkonäöstäni. Haluan, että minuun tutustutaan ihmisenä ja minusta muodostetaan mielipide luonteeni mukaan.
IRL-deittailussa kyllästyin miesten ulkonäkökeskeisyyteen. En halua enää yhdenkään miehen ihastuvan ensisijaisesti ulkonäkööni, se leimaa koko suhteen niin pinnalliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Koska ei löydy deittiä, kun ilmoittaa olevansa " sopivan pyöreä". Se oli lihavin vaihtoehto, pitäisi itse kirjoittaa suoraan olevansa lihava. Mutta eipä sellaista kukaan huoli. En tiedä, onko olemassa jotain erikoissivustoja lihavista pitäville, mutta en ole sellainen tyttö. Vaan normaali ihminen. Edes lihava mies ei halua vastaavaa naista, vaan mieluummin nuoren ja hoikan. Mutta turha sitä on huijata, koska se käy kuitenkin ilmi treffeillä. Vaikka siten voisi päätyä johtopäätökseen, että turhaan edes yrittää löytää kumppania.
Vähän asian vierestä, mutta silti jännä juttu.
Kukaan ei huoli pyöreätä deittiä mutta silti ihan kaikenkokoisilla näyttää olevan tyttö/ poikaystäviä tai puolisot.
Siis nuorillakin.
Joku ristiriita tässä on.
Kai nyt vähän kasvoistakin näkee onko pikkasen pläski ja onko kaksoisleukaa..
Kyllä ton oppii tietää jos kuvassa on vain. Naama kuvassa=lihava koko kropalta. Naama ja yläkroppa= iso perse(todella iso).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei huoli pyöreätä deittiä mutta silti ihan kaikenkokoisilla näyttää olevan tyttö/ poikaystäviä tai puolisot.
Siis nuorillakin.
Minä taas olen saanut monet pakit liian hoikkuuden vuoksi, ja olen ihan normaalipainoinen kuitenkin. Ei ole ikinä ollut kumppania, edes lyhytaikaista.
Netissä riittää valikoimaa, pienikin juttu ilmeisesti riittää yhteydenpidon katkaisemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt vähän kasvoistakin näkee onko pikkasen pläski ja onko kaksoisleukaa..
Ei oikeestaa. Naiset osaa ton kuvan ottamisen sillai, että ei näy tollasia.
Koska ei ole sopivaa määrittelyä. Painan pari kiloa yli normaalipainon, joten en voi laittaa normaali. Olen kuitenkin tiimalasimallia ja kokoa M koska harrastan liikuntaa (ja on hyvät geenit), joten en voi laittaa myöskään pyöreä. En voi laittaa urheilullinenkaan koska en ole tietenkään laiha vaikka suht lihaksikas/kiinteä olenkin. Näiden sijaan mukana on aina pari kokovartalokuvaa, jotta kukin voi itse päätellä mikä se ruumiinrakenne on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nuorillakin.
Monet lihovat parisuhteessa. Mutta se nyt on tietenikin ihan höpö höpöä, etteikö lihava nainen saisi treffejä. Niin moni lihava nainen on sanonut, että vientiä olisi vaikka kuinka paljon, joten jos joku nainen ei pääse kenenkään kanssa treffeille, niin syy on kyllä jossain muussa kuin lihavuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ton oppii tietää jos kuvassa on vain. Naama kuvassa=lihava koko kropalta. Naama ja yläkroppa= iso perse(todella iso).
Eli kaikki hyvin. Iso persehän on nykyään jackpot.
Olen ylipainoinen. Ylimääräistä löytyy noin 12 kg, mutta ikinä se ei ole näyttänyt miehiä häiritsevän. Ei se häiritse minuakaan, joten ehkä siksi miehet kiinnostuvat minusta oikealla tapaa. Eikä kaikkien tarvitse kiinnostua, en minäkään jokaisesta kaksilahkeisesta innostu, vaan miehessä pitää olla jotain muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nuorillakin.
Joku ristiriita tässä on.Monet lihovat parisuhteessa. Mutta se nyt on tietenikin ihan höpö höpöä, etteikö lihava nainen saisi treffejä. Niin moni lihava nainen on sanonut, että vientiä olisi vaikka kuinka paljon, joten jos joku nainen ei pääse kenenkään kanssa treffeille, niin syy on kyllä jossain muussa kuin lihavuudessa.
Amen. Hyvät viedään nopeasti, ei niin hyvillä menee kauemmin.
Minulla oli vain kasvokuvia. Minulla on suuret rinnat enkä niitä tai vartaloa halunnut esitellä kun ne saavat ihan livenä tarpeeksi huomiota. Nämä keskutelut aina vakiinnuttaa sitä mielipidettä että hyvä idea kun putoaa sitten pois ne kaikkein pinnallisimmat ihmiset joka ajattelevat nyt että olen läski.
Ne jotka eivät ilmoita ruumiinrakennettaan, ovat lähes poikkeuksetta läskejä. Laittavat pelkkiä naamakuvia ja treffeille päästessään luulevat, ettei läski haittaa.
Koska ne on sitä mieltä, ettei kropalla niin väliä, vaan sisin ratkaisee. Siksi he voivat olla vaikka millaisia palleroita ja odottaa adonista.