Kuinka saada stalkkaava nainen jättämään minut rauhaan?
Kommentit (24)
Lakkaat olemasta tollanen vätys joka esität olevasi kaveria vaikka tiedät hänen kiinnostuksestaan.
Älä vastaa hänen viesteihinsä tai muihin yhteydenottoihinsa. Ilmoita hänelle, että jos häirintä ei lopu, otat yhteyttä poliisiin ja haet lähestymiskieltoa.
Miten stalkkaa? Olet kait blokannut hänen numeronsa ?
Miten stalkkaa? Jos ottaa yhteyttä jatkuvasti, sano, ettei kiinnosta. Jos stalkkaus menee pidemmälle, ilmoita poliisille :D Hae lähestymiskielto hänelle.
Eli vilkuilee? Vai lähettää kymmeniä viestejä päivittäin vai miten stalkkaa?
Ehkä sä vaan kuvittelet että hän stalkkaa. Ei kaikki tässä maailmassa pyöri sinun ympärilläsi.
Helppoa. Vaihda puhelinnumeroa ja laita uusi salaiseksi, estä facebookissa yms. somessa, älä lue hänen maileja, äläkä vastaan niihin. Jos irl kulkee perässä ja kyttää kodin kulmilla, niin hanki lähestymiskielto.
Minuakin nyt kiinnostaa, että miten nainen stalkkaa...
Itselläni on takana kauhea kokemus esimiehestä, joka ensin hurmasi ja flirttaili minulle lähes kolme vuotta, kunnes annoin periksi ja ihastuin itsekin. (Olin todella nuori ja kokematon). Kun sitten työyhteisössä alkoi juoruilu, niin mies käänsi yhtäkkiä kelkkansa ja väitti minun stalkanneen häntä. Aivan painajaismaimen kokemus...jouduin vaihtamaan työpaikkaa. (En siis koskaan tehnyt hänen suuntaansa aloitetta tai ottanut häneen privaatisti yhteyttä).
Ei kukaan stalkkaa sun miestä ap. Sun miehellä on suhde sen naisen kanssa. Älä nyt ole niin hölmö, että menet lankaan, jos miehesi selittää, että joku nainen stalkkaa häntä.
Sanot ettei kiinnosta. Niin ettei jää epäselvää. Turha yrittää pehmentää millään "olen homo/varattu/vastaeronnut" -jutuilla, niistä tarpeeksi kovaa ihastunut saa vain päähänsä että muuten kiinnostaisi mutta kun on tällainen pikku este.
Eli et varmaankaan uskalla vaan sanoa suoraan yli-innostuneelle naiselle, että nyt stoppia eikä tästä ehkä tule mitään. Kokemuksesta kun tiedän, ettei siinä oikein muu hienostelu auta, eikä se varsinaisesti ehkä mitään "stalkkaamista" ole jos toinen ei vaan ole saanut selvää sanaa tilanteesta.
En ole osoittanut häntä kohtaan mitään kiinnostusta, enkä ole halunnut edes jutella hänen kanssaan.
En ole antanut hänen ymmärtää, että haluaisin tutustua kaverina tai muunakaan.
Hän minua kehuu komeaksi ja lähettelee viestejä jatkuvasti.
Yritän olla välittämättä, mutta se palaa jatkuvasti minua mielistelemään.
-AP
Vierailija kirjoitti:
En ole osoittanut häntä kohtaan mitään kiinnostusta, enkä ole halunnut edes jutella hänen kanssaan.
-AP
No ainakin viesteistä pääset eroon estämällä numeron tai käyttäjän..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
No ainakin viesteistä pääset eroon estämällä numeron tai käyttäjän..
Estä hänen numeronsa ja estä hänet somessa. Kyllä noilla toimenpiteillä menee viesti perille.
Syö vaipasta suklaata, niin kyllä jättää.
Jos poliisi ja lähestymiskielto ei tehoa, keinot ovat vähissä, mutta vielä voi kokeilla puhelinnumeron vaihtamista salaiseksi sekä muuttamista. Nimimerkillä kokemuksta on lähipiiristä, onneksi ei sentään itsellä. Siinä tapauksessa kuolema lopetti sen, eikä se sekopää sitäkään meinannut uskoa.
Kysyit juuri oikeasta paikasta, koska hän on satavarmasti av-mamma!
Uhkaa poliisilla.