Mulla olisi mahdollisuus laihdutusleikkaukseen yksityisellä, mutta..
Sain perintöä 14tuhatta. Se kattaisi ko. Leikkauksen kulut. Olen 30v,ikäni kärsinyt ylipainosta, jojoilija. Olen ollut mm. 8v sinkkuna, haluaisin harrastaa tiettyjä juttuja, mutta en voi ylipainon takia. Olisi ihana jaksss paremmin ja näyttää paremmalta. Pidän kyllä itsestäni, olen mielestäni kaunis, mulla on kivoja vaatteita, olen huippu tyyppi, kiva perhe ja muutama hyvä ystävä. MUTTA, paljon olen kuullut myös huonoa ko. leikkauksesta, miten syömisestä on tullut hankalaa ja miten ravintoaineet/vitamiinit ei imeydy kunnolla ja siitä seurannut ongelmia. Jatkuvia vatsakipuja, pahoinvointia.. Pelottaa tuhlata noin paljon rahaa, pelottaa mennä leikkaukseen jota ei voi perua sen tehtyään. Pelottaa jos se ei toimikkasn ja kärsin oireista lopun ikäni.. Laihtuu sillä varmasti mutta muu onkin yhtä kysymysmerkkiä
Kommentit (11)
Jos vaakakupissa on nuo mainitsemasi riskit, niin eikö ne motivoisi laihduttamaan terveellisesti. Lopputulos olisi parempi, olisit ehyt ja voisit terveellä tavalla nauttiakin ruoasta ja elämästä. Ennemmin perintö luksuslomaan kun tavoite saavutettu :)
Olisihan sinulla nyt varaa palkata itsellesi kuntovalmentaja, ravitsemusterapeutti, psykoterapeutti..
Älä mene, en kadu mitään niin kuin tuota leikkausta. Paino tippui 140 kilosta nopeasti 120 kiloon. Siitä nousi takaisin 140 kiloon seuraavaksi vuodeksi. Nyt olen laihduttanut 108 kiloon ihan perinteisesti ruokavaliolla ja liikunnalla. Vatsa on pilalla silti ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaakakupissa on nuo mainitsemasi riskit, niin eikö ne motivoisi laihduttamaan terveellisesti. Lopputulos olisi parempi, olisit ehyt ja voisit terveellä tavalla nauttiakin ruoasta ja elämästä. Ennemmin perintö luksuslomaan kun tavoite saavutettu :)
Lisään vielä, että tunnen minäkin yhden joka leikkauksen kävi läpi ja lopulta lihoi entisiin mittoihin. Sillä erotuksella että kai siellä aikapommi vatsassa tikittää.
Täällä yksi leikattu, joka voi vastata hetken kysymyksiin ennen iltapalaa. Itse olen ollut tyytyväinen lihavuusleikkaukseen koska paranin sen avulla kahdesta vakavasta sairaudestakin.
Syöminen menee automaattisesti kun noudattaa Ravitsemusterapeuttien yhdistyksen esitettä, joka on tarkoitettu lihavuusleikatuille. Se maksaa noin kaksi euroa. Minä olen ottanut ohjeen mukaan multivitamiinin aamulla ja D-vitamiinin sekä kalsiumin illalla. Koko ajan veriarvoni ovat olleet erinomaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että tunnen minäkin yhden joka leikkauksen kävi läpi ja lopulta lihoi entisiin mittoihin. Sillä erotuksella että kai siellä aikapommi vatsassa tikittää.
Kaikki on paljon kiinni ihmisestä itsestään. Jos noudattaa ohjeita niin silloin laihtuu varmasti. Pahin lihottaja on juoma eli kannattaa olla tarkka juomien kanssa. Itse pidän piimästä ja yhdessä vaiheessa join sitä huomaamattani litran päivässä kun en viitsinyt mitata desin mitan kanssa piimälasillisia. Sekin näkyi painossa.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan sinulla nyt varaa palkata itsellesi kuntovalmentaja, ravitsemusterapeutti, psykoterapeutti..
Mitä sillä psykoterapeutilla tekee laihdutuskuurilla?
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi leikattu, joka voi vastata hetken kysymyksiin ennen iltapalaa. Itse olen ollut tyytyväinen lihavuusleikkaukseen koska paranin sen avulla kahdesta vakavasta sairaudestakin.
Syöminen menee automaattisesti kun noudattaa Ravitsemusterapeuttien yhdistyksen esitettä, joka on tarkoitettu lihavuusleikatuille. Se maksaa noin kaksi euroa. Minä olen ottanut ohjeen mukaan multivitamiinin aamulla ja D-vitamiinin sekä kalsiumin illalla. Koko ajan veriarvoni ovat olleet erinomaiset.
Etpä maininnut sanallakaan psyykkisestä puolesta. Eikö koskaan ota päähän kun ei voi ottaa rennosti ruokailun suhteen ja herkutella kunnolla.
Mijiälleni tehtiin laihdutusleikkausi 13 v sitten. Hyvin on pysynyt hoikkana mutta tarkkana on ollut syömisen kanssa. Syö hyvin pieniä annoksia. Serkulleen tehtiin sama leikkaus ja nyt Lihavainen kuin koskaan. Vaatii itsekuria. Yksityisesti tehty leikkaukset.
Suosittelen myös kuntovalmentajaa ym. Kuinka paljon ylipainoa?
Up