Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laita ammattisi ja muut saavat laittaa omia

Vierailija
17.04.2006 |

mielikuviaan ja käsityksiään kyseisen ammatin harjoittajasta?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sihteeri = siisti sisätyö, hartiat jumissa, jakkupuku

puutarhuri = terapeuttinen työ, talvet usein työttömänä, rento ja tukka selaisin =)

kirurgi = vakaa käsi, opiskelut kiinnostaa, ei tartte tehä paljon hommia potilaiden kanssa kasvokkain, heh. arvostan, niin kuin muuta lääkärikuntaakin

sairaanhoitajat = komppaan kympillä edellisiä, lisää liksaa teille ja inhimillisemmät työolot

Vierailija
2/17 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tosi tylsä ammatti. Jos nyt saisin valita uudelleen ammatin haluaisin opettajaksi, lääkäriksi, sairaanhoitajaksi tai sosiaalityöntekijäksi. Siis työhön, missä voisin tehdä asioita ihmisten hyväksi.

Teollisuudessa mun alan ihmiset on pelkkiä euronvääntäjiä, noin karkeesti. Eli tulos tai ulos. Yksilöllä ei nykyään ole yksityisellä puolella mitään arvoa. Esimerkiksi jos tuontannon kustannustehokkuus laskee niin useimmiten tuotantojohtaja saa kengän kuvan ahteriin. Vaikka syy tuotannon tehokkuuden laskuun olisi ihan yrityksen ulkopuolella ja täysin ennakoimaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole työssä, joten laitoin tutkintonimikkeen enkä ammattia, sorry.

Vierailija
4/17 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansanedustajalle " sinulle maksetaan niin paljon palkkaa, että voit hyvin lahjoittaa siitä puolet kehitysyhteistyöhön" ja " olet valtavirran käsikassara" .

Sairaanhoitajalle " te ansaitsette parempaa palkkaa. Menkää lakkoon yhdessä päivähoitoalan kanssa" .

Vierailija
5/17 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja komppaan seiskaa sairaanhoitajien palkkauksen suhteen.

Kokki: rankkaa, hektistä hommaa.

Restonomi: en tiedä tarkkaan mitä tekee - kerro mihin restonomit sijoittuu töihin yleensä?

Vierailija
6/17 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme kertaa yritin vastata ja kuvailla kaikkia ammatteja, mutta joka ikinen kerta tuli ilmoitus: linkittäminen kielletty tässä ryhmässä. :/

mä olen muuten lentoemäntä

Vierailija
7/17 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka maksaa palkkasi? oletko tilaustöiden tekijä vai töissä yliopistolla. Terv. toinen historioitsija, töissä yo:lla.

Vierailija
8/17 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki raskas työ kun joutuu seisomaan paljon

Vierailija
9/17 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkina itsekin työskennelleenä tiedän, että keittiössä on hyvä meno, mutta asiakkaat vituttaa " toiveineen"

Sairaanhoitajille parempaa palkkaa, kuten myös laitoshuoltajille.

Vierailija
10/17 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja töissä kahvilaravintolassa esimiehenä. Kadehdin kaikkia virka-aikaan työskenteleviä.

Hoito-alan ihmiset ansaitsisivat enemmän liksaa vrt. esim. yritysjohtajat. Hoitajat ja lääkärit vastaavat ihmishengestä, liikealan ihmiset materiasta.....

Vierailija
11/17 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa lisää palkkaa? Eikö mieluummiin niin, että kaikille naisvaltaisille matalapalkka-aloille saataisiin vähän parempi palkka. Kyllä muillakin aloilla on raskasta työtä tekeviä naisia jotka ovat opiskelleet tasan yhtä kauan kuin sairaanhoitajatkin.

Vierailija
12/17 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, miksi itse kannattaa sairaanhoitajien palkankorotuksia:

Omalla kohdallani kyse on yleisistä arvovalinnoista: hoitajat tekevät työtä ihmisten hengen ja terveyden kanssa, sitä pitäisi arvostaa niin että se näkyy myös palkassa. Se, että monilla muillakin matalapalkkaisellla aloilla on paljon naisia ja palkkaus ei vastaa koulutuksen pituutta on huono juttu. Mutta jos pitäisi äänestää lisää liksaa joko sairaanhoitajille tai kirjastonhoitajille niin äänestäisin ensimmäistä vaihtoehtoa.

Vierailija
13/17 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihteeristä tulee mieleen siisti sisätyö ja pitkät, hyvinhoidetut kynnet = )

Sähköasentajasta tulee mieleen rempseä remonttireiska.

Lentoemo (=tarjoilija, siivooja, psykiatri, myyjä) Eli noista taidoista ei lentoemolle ainakaan haittaa ole... = )))

Lääkäri: vastuullinen työ.

muita ketjussa olleita ammatteja en enää muista...

Vierailija
14/17 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri: vastuullinen työ

Kokki: aika raskasta vuorotyötä sekin

radioverkkoasiantuntija vai mikä se oli: aivan outo ammatti mulle

restonomi: vois olla ihan kiva työ

Vierailija
15/17 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimittaja

Vierailija
16/17 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuorma-autokin käy.

Vierailija
17/17 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeista tulee mieleen liian kiire ja kuuma.

Yleensäkin hoitoalan palkkoja pitäisi nostaa, huvittavaa, että mm minä tienaan enemmän kuin lähihoitajat, jotka vastaavat ihmisten hyvinvoinnista ja minä vain kasvien...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi