Silikoniton ja hajusteeton shampoo?
Suosittele shampoota, jossa ei ole silikonia ja hajusteita. Saa olla myös markettituote.
Kommentit (27)
Onko Lidlin 0% -sarjassa? Ei varmaankaan. Eikä maksa paljoa. Alle kaksi euroa.
Vierailija kirjoitti:
Linnashampoo ja erisan shampoo.
Törkeä kommentti. Linna on todella voimakkaasti hajustettu. Ajattele, jos joku olisi ottanut neuvosi todesta.
XZ taitaa olla silikoniton, mutta onko niitä hajusteettomana?
Aiemmin hyvä silikoniton, mutta miedosti hajustettu shampoo oli L'orealin Volume Collagen (se lilanvärinen), mutta sitä ei taideta enää valmistaa?
Eikö kaikissa XZ-sarjan shampoissa ole hajusteita?Minusta on.
Flow palashampoot, ainoot mitkä käy mun päänahalle ja ovat biohajoavia
Vierailija kirjoitti:
Xz öljyshampoo
Miten kehtaatte antaa tällaisia neuvoja? XZ haisee kuin rankkitynnyri.
Jos haluaa hajusteettoman, niin erisan ja lv. Erisan on noista kosteuttavampi mutta hyviä ovat molemmat.
Ap kysyy aivan selvästi ei silikonia eikä hajusteita. Hän on jo saanut joitakin hyviä neuvoja. Ja joitakin todella huonoja.
Mitä vikaa silikonissa on? Käsittääkseni myrkytön öljy ja tekee hiukset paremmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnashampoo ja erisan shampoo.
Törkeä kommentti. Linna on todella voimakkaasti hajustettu. Ajattele, jos joku olisi ottanut neuvosi todesta.
Todella törkeää! Olisi voinut tulla vikaostos ja mennä 2 euroa hukkaan. :/
Suosittelen hajusteeton Ole Hyvä -ekoshampoota. :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa silikonissa on? Käsittääkseni myrkytön öljy ja tekee hiukset paremmiksi.
Mutta ei ole hyväksi päänahalle. Itse ainakin sain sellaisesta päänahkaani ihottuman.
Itse siirryin pesemään hiukseni kananmunan keltuaisella. Hiukset voivat hyvin, ei tarvitse edes hoitoainetta kun ei takkuunnu. Ja päänahka kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikissa XZ-sarjan shampoissa ole hajusteita?Minusta on.
On. Jopa lasten shampoossa.
Olen itse käyttänyt Erisania ja LV:tä. Pidän enemmän LV:stä. Se LV:n rauhoittava hiushoito on myös okei.
Tuommonen löytyy yliopiston apteekeista ja ego-myymälöistä, voi tilaa myös netistä eli niiden oman merkin shampoo
www.yliopistonapteekki.fi/ya-shampoo-kuivan-hiuspohjan-300-ml-65666.html
Andy, perusmalli!