Miksi elokuvissa pitää syödä?
Eihän kotonakaan syödä filmiä katsoessa. Elokuviin mennessä on jotenkin sosiaalisesti kelvoton yksilö jos ei ole tajunnut ostaa vähintään pop cornia?
Kommentit (21)
Miten niin pitäisi syödä? Jos on nälkä ja hennoo syödä sitä rasvaa, voi ostaa popparit. En tiedä, miksi olisi jotenkin hyvä asia syödä elokuvissa.
Kyllä meillä aina syödään leffassa ja myös kotona leffaa katsoessa. Minulle itselleni nostaa tunnelmaa yhä entisestään.
Pitää olla tekemistä toisellekin kädelle, kun toinen käyttää kännykkää. Sitä vain ihmettelen, mihin sitä elokuvaa siinä tarvitaan.
Kyllähän se helpottaa oloa, että on jotain mutustettavaa jos leffassa tulee liian jännittävä kohta.
Tutti suuhun, niin on mitä mussuttaa ja hypistellä suullaan.
Ei se oo sulta pois jos muut syö. Eikä muita kiinnosta paskaakaan syötkö sä.
WTllä ei yksilökehityksen oraalinen vaihe ole vielä ohitettu.
Ällöttävänhajuisen popparien ja karkkien syönnin vuoksi en käy elokuvateattereissa. Alle viidellä tonnilla saa jo kohtalaisen hyvät laitteet kotiin. Voi katsoa milloin ja mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se oo sulta pois jos muut syö. Eikä muita kiinnosta paskaakaan syötkö sä.
Haju, rapina ja mässytys.
Kyllä mä syön kotona leffaa katsoessa.. tosin en katsokkaan niitä joka päivä
Elokuvateattereissa tarjotaan sitä naposteltavaan koska se on ihan törkeen hyvä bisnes.
Poppareiden tekeminen ei maksa yhtään mitään verrattuna myyntihintaan. Ehkä kannattavin myyntituote mitä maa päällään kantaa. Viisi euroa pahvitorvesta joka on täytetty puolella kourallisella maissinjyviä.
Se vain kuuluu asiaan yhtä kiinteästi kuin teatterissa käyminen ja ravintolaillallinen.
Elokuvaa katsoessa suun pitää koko ajan olla täynnä. Siksi ei voi käydä elokuvateattereissa kun katsotaan pahasti kun sinne tuo perhepitsan, suklaata, sipsejä ja olutta. Nuo siis vain minulle, arvaatte mikä roudaaminen jos menisi seuran kanssa.
En katso elokuvia missään. Mutta muut kun katsoo meillä leffaa niin syö silloin herkkuja. Meillä ne kattoo aina herkku päivänä, lauantaina kun mä biletän 😀
Mäkään en ole ikinä ymmärtänyt miksi siellä elokuvissa pitäisi mässyttää jotain. Joskus pentuna olen varmaan syönyt jotain karkkia tms..
Vielä ärsyttävämpiä ovat nämä tyypit jotka ovat dieetillä eivätkä siksi voi syödä karkkia, popparia yms. Niin he tuovat sitten jotain vielä pahempaa mässytettävää tilalle (kuten haisevaa seitiä, rouskuvia porkkanoita yms)
Mikään ei lässäytä tunnelmaa niin pahasti kuin kesken draaman kuuluva rouskutus ja limsamukin ryystäminen tyhjäksi.
En syö elokuvissa enkä käy myöskään käy siellä. Katson omalta elokuvascreeniltä leffoja ja mässytän mitä milloinkin samaan aikaan joten en häiritse sillä ketään.
Seitiä leffateatteriin? Kas kun ei hapankaalia.
Tällaista kyselee vain läskit, joille muiden syömisen katsominen aiheuttaa impulsiivista ahmimista.
Ällöä! En käy elokuvissa enää koska se jatkuva mussutus, rouskutus, juttelu ja puhelinvalojen vilkuttelu alkoi ottaa päähän.
OLKAA HILJAA LEFFASSA. Joka avaa suunsa alkutekstien jälkeen on törppö.
miski elokuvissa pitäisi käydä edes, ne on homoille ja teinipisseilel joilla ei ole oikeita harrastuksia