Syy Chisun eroon selvisi: Chisulla toinen mies, PMMP tuottaja Jori Sjöroos!
Mikki lensi pellolle kun Chisu iski huipputuottajan. Aika törkeää toimintaa pienen lapsen äidiltä!
https://www.seiska.fi/Uutiset/Mykistava-suhdesoppa-Chisu-erosi-avomiehe…
Kommentit (69)
Jori vaikutti ennen jotenkin symppikseltä, nyt kyllä on mielikuva hänestä vähän muuttunut... Ensin jättää raskaana olevan pitkäaikaisen tyttöystävän toisen naisen takia, sitten pettää tätäkin ja Jorin instagram-kuvista päätellen vielä monta kertaa. Ei selvästi ole ollut mitään halua selvittää omassa päässään pettämiseen johtaneita syitä vaan jatketaan vaan. Sitten uhriutuu instagramissa ja puhuu pimeästä puolestaan jota ei pysty kontrolloimaan. Melkoinen helmi mieheksi.
Kumman niistä pitäisi olla mies ja kumman nainen? 2 friikkiä joita ei erota toisistaan.
Missä sanottiin että aloite oli Chisun? Ei missään. Miksi naiset täällä haukkuu naisia. Naiset vie, miehellä ei ole omaa tahtoa ollenkaan. Oletteko te itse tekemisissä sellaisten miesten kanssa, vai mistä tämä tulee. Nainen viettelee miehen ihan tuosta vaan, hups! Joten naisella on vastuu. Naurettavaa.
En minä vaan ole, kukaan tuntemani mies ei ole sellainen.
Kas kun olette ihan pelkkien juorujen varassa niin ette voi tietää asian todellista laitaa.
Hallanvaara kirjoitti:
Missä sanottiin että aloite oli Chisun? Ei missään. Miksi naiset täällä haukkuu naisia. Naiset vie, miehellä ei ole omaa tahtoa ollenkaan. Oletteko te itse tekemisissä sellaisten miesten kanssa, vai mistä tämä tulee. Nainen viettelee miehen ihan tuosta vaan, hups! Joten naisella on vastuu. Naurettavaa.
Kas kun olette ihan pelkkien juorujen varassa niin ette voi tietää asian todellista laitaa.
Jori on itse myöntänyt pettänernsä toistuvasti naisystäviään. Ei ole tässä tapauksessa tahdoton uhri. Sen sijaan aiemmin mainittu Anna Puu (jota koskevat kaikki ketjut poistetaan), on myöntänyt itse olevansa pettäjä = "suhteillani on taipumus mennä päällekkäin". En voi sietää pettämistä ja että sillä vielä kehuskellaan julkisuudessa!
Naisena sanon, että chisun kumpikaan puoliso ei ulkoiselta habitukselta ole chisun tasoa. Tuleeko lie kestämään suhde? Mutta veikkaan, että tulevaisuudessa tullaan kuulemaan ne eron viralliset syyt kun ex mies on kuollut. Toivottavasti molemmat löytävät onnen ja eivät ihan kamalaan ryöpytykseen joudu. Rakkaus on vaikeaa ja miksi nykyaikana pitäisi jäädä onnettomaan suhteeseen, vaikka on lapsia? Eikö tätäkin täällä aina jankuteta..
Tässä menee pian sekaisin, kun kaikki sekoilee ja pettää kuka kenenkin kanssa....
Hallanvaara kirjoitti:
Täällä kyllä kirjoittelee hyvin paljon naisvihastä kärsiviä miesöyhöjä.
Jos et tajunnut niin se on tää sama spämmijä joka spämmii milloin minkäkin (nais) artistin asioista, yleensä yrittää loukata tai ainakin haukkua musiikkia tai laulutaitoa. Välillä se vaan vaihtaa kohdeartistia mutta spämmiminen ei lopu.