Syy Chisun eroon selvisi: Chisulla toinen mies, PMMP tuottaja Jori Sjöroos!
Mikki lensi pellolle kun Chisu iski huipputuottajan. Aika törkeää toimintaa pienen lapsen äidiltä!
https://www.seiska.fi/Uutiset/Mykistava-suhdesoppa-Chisu-erosi-avomiehe…
Kommentit (69)
Jättikö Mikki jonkun Chisun takia? Jos jätti niin karma
Vierailija kirjoitti:
Jättikö Mikki jonkun Chisun takia? Jos jätti niin karma
Mikki Hiiri ?
Sjöroos vois mennä jollekin hiushoitoihin.
Chisu ajatteli että mies se pitää olla eikä mikään Mikki Hiiri, NIIN!
WAU - nyt on lupa odottaa musiikillisia tuloksia tästä. Suomalaisen elektronispohjaisen popin kaksi inspiroivaa huippua.
Vierailija kirjoitti:
Niillä on samanlainen tukkakin :)
Nauroin ääneen nähtyäni tuon miekkosen tukan :´D Kerrankin, kerrankin elämässä jollakin on pahemman näköinen keltainen, räjähtänyt, hamppuinen ja sähköinen tukka kuin minulla! Kerrankin elämässä!
Ihan Chisun näköinen mies. Kumpikim kalvakoita, eikä kulmakarvoja ollenkaan, sopii varmaan hyvin yhteen.
Voiko uutisen kopsata tähän? En halua tukea seiskaa...
Magenta Skycode on muuten hyvä bändi, parempi kuin PMMP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauroin ääneen nähtyäni tuon miekkosen tukan :´D Kerrankin, kerrankin elämässä jollakin on pahemman näköinen keltainen, räjähtänyt, hamppuinen ja sähköinen tukka kuin minulla! Kerrankin elämässä!
Ajattelin ihan samaa. Mun ohut ja kuiva hiirenhäntä näyttää todella hyvältä tuon miehen reuhkaan verrattuna.
Pari viikkoa sitten kun tieto Chisun ja Mikin erosta tuli, täällä haukuttiin Mikki lyttyyn, syyteltiin että vaihtanut nuorempaan ja epäiltiin hänen kykyään toimia isänä heidän 3v lapselleen. Chisu sai sympatiaa ja myötätuntoa.
Nyt kun totuus tuli julki eli Chisu petti Mikkiä ja rikkoi tietoisesti Jorin avioliiton (2 pientä lasta siellä), ollaan sitten hiljaa. Minun mielestäni Chisun käytös on ala-arvoista osoittaen, ettei arvosta toisia ihmisiä ja omaakaan lastaan pätkän vertaa! Hyi.
Kyllä näissäkin sellainen piiri pieni pyörii. Nyt pitää vaan sitten keksiä eri syy sille miksi näyttää niin "kamalalta"
Ei kyl mikään kaunotar toi Chisu.........
Onko tää sama ukko mitä anna puu ja vartiainen pyörittelivät?
Vierailija kirjoitti:
Pari viikkoa sitten kun tieto Chisun ja Mikin erosta tuli, täällä haukuttiin Mikki lyttyyn, syyteltiin että vaihtanut nuorempaan ja epäiltiin hänen kykyään toimia isänä heidän 3v lapselleen. Chisu sai sympatiaa ja myötätuntoa.
Nyt kun totuus tuli julki eli Chisu petti Mikkiä ja rikkoi tietoisesti Jorin avioliiton (2 pientä lasta siellä), ollaan sitten hiljaa. Minun mielestäni Chisun käytös on ala-arvoista osoittaen, ettei arvosta toisia ihmisiä ja omaakaan lastaan pätkän vertaa! Hyi.
Miten mulla on mielikuva ettei Sjörooskaan ihan "puhtoinen" ole ollut?
Onko Turku kuulolla?
Artikkelin mukaan ensin tuli ero ja vasta sen jälkeen uusi mies. Olisko siis Chisun pitänyt jäädä rukoilemaan ja itkemään miestä takaisin tai viettää suruaikaa? Erottu ja pois muutettu siis jo syksyllä ja uusi mies löydetty vuoden lopulla. Nopeaa toimintaa, kyllä, mutta ei mitään pettämistä tai jättämistä jos ex-mies on jo muuttanut pois yhteisestä asunnosta kun uusi mies on tullut kuvioihin.
Että se siitä. Myrsky vesilasissa.
Vierailija kirjoitti:
Artikkelin mukaan ensin tuli ero ja vasta sen jälkeen uusi mies. Olisko siis Chisun pitänyt jäädä rukoilemaan ja itkemään miestä takaisin tai viettää suruaikaa? Erottu ja pois muutettu siis jo syksyllä ja uusi mies löydetty vuoden lopulla. Nopeaa toimintaa, kyllä, mutta ei mitään pettämistä tai jättämistä jos ex-mies on jo muuttanut pois yhteisestä asunnosta kun uusi mies on tullut kuvioihin.
Että se siitä. Myrsky vesilasissa.
Olet ilmeisesti lukutaidoton?? Jori erosi vaimostaan ja jätti lapsensa Chisun takia. Heidän suhde alkoi siis paljon ennen Mikin poismuuttoa.