Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kirjoitukseni häipyy pois

Vierailija
08.02.2018 |

Kirjoitin juuri jutun aiheesta "nettikiusaaminen"...Juttuni viipyi taas kerran muutaman minuutin tällä sivulla ja katosi,kuten aina ennenkin.Mielestäni jutussani olisi aineksia monen ihmisen vastaavaan tilanteeseen.mutta eipä anneta lukea.Piti vielä kertoa edelliseen kertomukseeni lisäyksenä,että identiteettini on kaapattu lukuisia kertoja,sekä facebook-tilini myös,joka hakkerien ansiosta jaettiin jo ainakin kolmeen kaupunkiin.Hakkeri käytti sähköpostiosoitetta salasananaan.Niinpä sähköpostiosoitteilleni sanoin myös hyvästit.Lisään vielä,että operaattorin turvapakettiin oli play kaupasta ladattu vakoilu ja seuranta sovellus,jossa "tiedetään missä puhelimesi on.missä itse olet, sinua kuunnellaan".Tämä lataus tehtiin kolmeen kertaan.Kerran sattui myös tapaus,jossa operaattorin omaguru henkilö keskeytti puhelimeni tehdas asetuksiin viennin ja sanoi puhelimen aktivoituvan seuraavana päivänä.Niinpä aktivoitui...turvapaketti oli muka ladattu vuonna 2015 ja sisälsi 16 kpl.vahingollisia haittaohjelmia.Seuraava tehdasasetuksiin vieminen vasta onnistui joten puhelimen netti toimi taas...tälläkertaa useita päiviä,jolloin puhelimeeni ladattiin operaattorin sovelluslataamisen jälkeen noin 300 sovellusta joita en voinut hallinnnoida.Bearmin servise sovellukseen oheis sovelluksena tuli hyvin outoja juttuja joita en pystynyt avaamaan ja hallinnoimaan.Siellä oli taskulappukin kiinnitetty securen turvasovellukseen.Kielipaketteja oli 7 kpl sanakirjoineen Netin sulkemisen jälkeen ilmestyi 4 puhelimen kuvaa ja kaikki mahdolliset tietojen käyttöön käytettävät sovellukset.Tammikuun puhelinlaskussa dataani olin käyttänyt itse vajaa 150mt ja joku muu oli ratsastanut siivelläni 842 mt:n edestä. runsaan viikon aikana.
Bluetooth pamahteli yhtenään päälle .samoin wi fi.Autot seilasivat kotini edustalla,etäyhteys laitteesta toiseen onnistuu jos molemmilla bluetooth on samaan aikaan päällä.Eikä kannata päästää kotiinsa outoja ihmisiä sillä modeemin takana olevan salasanan kuvaamalla hakkeri saa laitteen hallintaansa.Viime toikokuussa muuan lehti kertoi kuinka näppärää on pölliä kaverin laitteet omaan käyttöön.Silloin koneesi/puhelimesi on toisen hallinnassa ihan kuin itse sitä käyttäisit.Ja vielä ihmetellään mistä niitä ihmisten tietoja henkilötunnuksineen valuu ulos. Vastaus on yksinkertainen jos vaivautuu miettimään.Mitä pahaa näillä tiedoilla saadaan aikaan,se onkin jo eri juttu.
Kerronpa vielä että eräs eteläm matkani yritettiin torpata alusta loppuun asti.Varausmaksu yritettiin ohjata väärälle tilille,,sitten ilmoitettiin muuttuneesta matkavarauksesta,,no siihen lankaan en vielä lentänyt vaan varmistin matkanjärjestäjältä tilanteen,Matkapuhelinmeeni pamahti virus ,kun klikkasin äkkilähdötiltalehti...matkakumppanin pankkikorttitiedot olivat joutuneet vääriin käsiin,enkä omaakaan korttia saanut käyttää.Vielä aamulähdöä varten taksin tilaukseeni oli viritetty ansa.Ei onnistunut..ei.mutta tällaista kiusaamista loputtomiin...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans poistettu aloituksia, en jaksanut lukea sinun tekstiä, liian pitkä..

Mutta itse hain neuvoja miten lopettaa kiusaaminen (kiusaan kaveria) mutta heti poistettiin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän