Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion irtisanoutua hyväpalkkaisesta työstä ensi maanantaina!

Vierailija
08.02.2018 |

Olen tehnyt töitä samassa firmassa kuusi vuotta. Työ on todella raskasta ja päivät venyvät usein 12-16 -tuntisiksi. Palkka on tietysti hyvä, mutta en vain enää jaksa tyhjänpäiväistä, tarkoituksetonta työtä enempää. Haluan enemmän aikaa perheelleni ja alkaa ehkä harrastaa jotain. Haluan opetella laittamaan monipuolista ruokaa itse ja kuntoilla enemmän. Haluan joskus nukkua pitkään ja sulkea työpuhelimen koko viikonlopun ajaksi.

Olen ehkä hullu, mutta irtisanoutumiskirje on jo valmiina ja postimerkki ostettu. En jaksa edes raahautua paikan päälle johtajan luokse (ulkomaille) irtisanoutumaan. Kirjattu kirje riittää ja siihen perään puhelu pari päivää myöhemmin.

Siitä saa joku toinen työpaikan, kenelle tuollainen sitten sopii. Itselläni on nyt haussa pari kymmentä inhimillisempää työpaikkaa, mutta ei edes vielä mitään varmaa vastausta. Rahaa on säästössä puolen vuoden elämiseen, jos alamme hieman tarkemmin katsoa, mihin rahaa käytetään.

Puoliso ei tule tästä pitämään, sillä hän on tottunut siihen, että minulla on rahaa. Hän tulee aluksi huolehtimaan pärjäämisestämme ja syyttelemään minua hyvän työpaikan menettämisestä. Silti, nyt olen itsekäs ja teen juuri niin kuin haluan.

Olen nelikymppinen nainen ja valmis uuteen elämään. En halua elää vain työlleni.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä.

Vierailija
2/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä mitään jos tulet hyvin säästöilläsi toimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et irtisanoudu sähköpostitse...?

No mutta, olisithan sinä voinut hakea uutta työtä valmiiksi, olisit voinut pitää kuukauden tai parin loman työpaikan vaihdon välillä. Vielähän sinä voit noin tehdä?

Vierailija
4/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Elämä on muutakin kuin työtä.

Vierailija
5/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uuteen elämään!

Vierailija
6/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen lähdössä sinänsä hyvästä työstä, mutta esimiehen ja työkavereiden takia, järkyttävä työilmapiiri, jota ei pelasta edes kivat työtehtävät. Nyt tulevaisuus on avoin, jotain suunnitelmia on, saas nähdä toteutuuko ne. Palkka tulee pienentymään huomattavasti jos toteutuu, mutta mielenterveyttä ei voi hinnoitella. Olet rohkea ap! Niin moni sinnittelisi kunnes katkeroituisi.

Vierailija
7/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset hae uutta työtä kun olet vielä työsuhteessa?

Vierailija
8/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä voi olla vaikea löytää uusi työ. Varsinkin jos väliin tulee työttömyysjakso. Ehkä itse hakisin kuitenkin uuden työpaikan ja sinnittelisin tuossa niin kauan.

Vierailija
9/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka perkele irtisanoutuu KIRJEITSE? Nigerialaisen kuninkaan palveluksessako olet vai eletäänkö nyt vuotta 1818?

Vierailija
10/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä voi olla vaikea löytää uusi työ. Varsinkin jos väliin tulee työttömyysjakso. Ehkä itse hakisin kuitenkin uuden työpaikan ja sinnittelisin tuossa niin kauan.

Minä uskon ettei välttämättä ole iästä kiinni vaan asenteesta usein.

Vierailija
11/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea valitsemallasi tiellä - toivottavasti olet ratkaisuusi tyytyväinen, raha ei aina ole se ainoa onnen lähde.

Vierailija
12/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka perkele irtisanoutuu KIRJEITSE? Nigerialaisen kuninkaan palveluksessako olet vai eletäänkö nyt vuotta 1818?

Moni työnantaja haluaa kirjallisen irtisanoutumisen.

Vierailija
13/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni työnantaja haluaa kirjallisen irtisanoutumisen.

Ja meinaat vakavissasi, että kirjalliseen irtisanoutumiseen on pakko käyttää tänä päivänä puunjalostustuotteita?

Vierailija
14/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea valitsemallasi tiellä - toivottavasti olet ratkaisuusi tyytyväinen, raha ei aina ole se ainoa onnen lähde.

No ei, mutta rahapula on sataprosenttisen varma onnettomuuden lähde. Viimeistään silloin kun terveys alkaa reistata.

Vierailija
15/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin irtisanouduin 4100e/kk työstä. Mutta tilalle otin 6300e/kk työpaikan.

Näin on parempi.

Vierailija
16/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä valinta, harvinaista nykypäivänä lukea noin järkeviä juttuja. Tein samanlaisen ratkaisun ja hyppäsin tuntemattomaan, nyt elämä hymyilee jälleen ja uusi parempi työpaikka löytynyt.

Vierailija
17/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä