Yli 30-vuotiaitten parisuhteen somemainostus, arrgh
Eräs tuttuni, yli 30-vuotias nainen löysi rakkauden, lähempänä 40 olevan miehen. Hieno homma!
Mutta ei stna tätä showta, joka päivä postataan kuvia tästä ihanasta uudesta elämän rakkaudesta, sellaisia "hauskoja" söpöilykuvia missä ilmeillään ja sekoillaan ja pusutellaan. Ja yleensä niitä laitetaan useampi kerralla, tietenkin.
Olen ajatellut että nainen on oikeastaan hyvä ystäväni, mutta tämä käy jo niin ärsyttäväksi että lopetin hänen seuraamisensa.
Onko tuttua?
Kommentit (6)
En oo missään somehommissa mutta toi pelkkä kuvailu aiheutti inhon väristyksiä.
Ymmärtäisin tämän alle 20-vuotiailta, mutta tuon ikäiset...
Hah, mulla on samanlainen pariskunta kavereissa mutta ovat himpun alle 30v. Pahin postaamansa kuva oli selvästi seksin jälkeen otettu, kummastakin näkyi rintakehästä ylöspäin, makoilivat sängyssä ja posket oli punaiset ja kuvatekstissä oli juuri jotain lässynlää <3<3
Hrrr mikä myötähäpeä
Vierailija kirjoitti:
Hah, mulla on samanlainen pariskunta kavereissa mutta ovat himpun alle 30v. Pahin postaamansa kuva oli selvästi seksin jälkeen otettu, kummastakin näkyi rintakehästä ylöspäin, makoilivat sängyssä ja posket oli punaiset ja kuvatekstissä oli juuri jotain lässynlää <3<3
Hrrr mikä myötähäpeä
Niin ja siis rintakehästä ylöspäin, ei paitoja päällä. Kuka tekee noin, seksin jälkeen ensimmäisenä mielessä "otetaan kuva ja laitetaan instaan"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hrrr mikä myötähäpeäNiin ja siis rintakehästä ylöspäin, ei paitoja päällä. Kuka tekee noin, seksin jälkeen ensimmäisenä mielessä "otetaan kuva ja laitetaan instaan"
O_O
Rakastumisvaihe.