miten voi olla mahdollista ettei mun lausunto oo tullu Kelaan?
Vaikka vein sen sinne itse muiden papereiden kanssa Kelan kuoressa ja tiputin siihen postilaatikkoon??
Kuitenkin ne muut paperit on siellä...
Tässä on jotain outoa.
Soitin Kelaan ja sain tietää tän.
Kommentit (15)
Tarkistin. Mulla on pelkkä kopio ja alkuperäinen on Kelassa.
Tahalteen hukanneet.
Ikinä ei kannata sinne viedä mitään vaan lähettää sähköisesti tai suoraan virkailijalle ja tästä todiste.
Vierailija kirjoitti:
Onko se tahallaan hukattu että saatiin hylky?
Epäilen myös, että tahallaan hukanneet, jos kerran muut paperit on tallessa.
Soita poliisit tutkimaan, kenen laatikon pohjalta paperi pyytämättä ja yllättäen löytyy.
Kelan toiminta meni huonompaan suuntaan vuosi sitten, sen jälkeen ne on huolella sekoilleet asioiden kanssa.
Tuo nyt ei oo mitään outoa Kelalta :D Ne sössii mitä milloinkin, ai että on saanut välillä takuta.
On se kumma jos itte teet virheen niin kärsit, jos Kela tunaroi kärsit silloinkin eikä ne ota mitään vastuuta. "Oho, hups, tää sun juttu on vahingos jäänyt käsittelemättä, ei ookkaan menny eteenpäin. Voi voi, et saa ny rahaa mistään taas moneen viikkoon ennenkuin tämä on käsitelty".
Minua pelottaa se, että kela voi ihan pokkana tehdä tuollaista. Ihan niinkuin johonkin betonilaatikkoon tiputtelisi papereita ja ehkä saa jostain luukusta sitten aikanaan päätöksen tai sitten ei.
Suosittelen tosiaan, että kaikki asiointi tapahtuu kirjallisesti, sähköisesti, ja kopiot talteen screenshotteineen.
En uskalla edes ajatella millaista kelan touhu on huhtikuussa.
Työkkäri lähettää lausunnot sähköisesti kelaan, miksi olet itse vienyt paperiversion?
Nyt otat siitä paperista kuvan ja lähetät sähköisesti kelaan!
Ihan muistan selkeästi kun tarkistin vielä paperit.
Skannauksessa hävinnyt jollakin skannaajalla, jos kerran muut paperit löytyvät.
Vierailija kirjoitti:
Skannauksessa hävinnyt jollakin skannaajalla, jos kerran muut paperit löytyvät.
Ja just se tärkein lappu, yllättäen.
Muistan kun istuin rauhassa kelassa ja papereita oli useita ja vielä katsoin että kaikki on mukana ja suljin kuoren.
Onko se tahallaan hukattu että saatiin hylky?