Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon työkaveriin ihastumisesta?

Vierailija
07.02.2018 |

Neuvoja kaipaisin. Olemme molemmat työkaverini kanssa sinkkuja, joten sen puoleen ei ole ongelmaa. Koen kuitenkin työkaveriin ihastumiseni ongelmaksi: jos juttu ei toimisi, olisi työpaikalla todella vaikea olla. Puhumattakaan siitä, jos kysyisin työkaveria treffeille ja hän kieltäytyisi. En usko, että työkaveri on ihastunut minuun, joten senkin vuoksi haluaisin tunteistani eroon. Miten päästä näistä tunteista eroon?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi uusi ihastus

Vierailija
2/9 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä pääsekään eroon. Heh yrität nauttia niistä tunteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kepillä jäätä. Mistäs sen muuten tietäisi. Sodassa ja rakkaudessa on kaikki luvallista. Rohkeutta!

Vierailija
4/9 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna unohtaisin tyypin. Tosi vaivaannuttavaa, jos ihastus olisi yksipuolinen.

Vierailija
5/9 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hosu! Katsele kaikessa rauhassa miten homma etenee...

Vierailija
6/9 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin kerran tunnustamaan ihastukseni. Olin kuvitellut et toinen oli katsellut mua sillä silmällä. Ei ollutkaan. Vaihdoin onneksi työpaikkaa aika pian tuon jälkeen.

Vierailija
7/9 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä tarvitse päästä eroon. Kysy rohkeasti häntä treffeille. Tai ei tarvitse suoranaisesti treffeistä puhua. Kysy vain, josko hän lähtisi kanssasi jonnekin konserttiin/elokuvaan/tms. Tai jos hän harrastaa suopotkupalloa, niin pyydä josko voisit tulla joskus kokeilemaan sitä, kun olet aina ollut kiinnostunut lajista. Ala jutella niitä näitä. Ei sitä kukaan pidä kummallisena tai tungettelevana. 

Vierailija
8/9 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala syömään e-pillereitä, niin johan katoaa romantiikan nälkä.

Vierailija
9/9 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene sanomaan ihastumisesta mitään. Eri juttu olisi, jos tilanne olisi vapaa-ajalla. Töissä on kuitenkin vaikea olla tunnustuksen jälkeen, jos tunteet ei oo molemminpuolisia.