Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet hakee seuraa nettideiteillä ja

Vierailija
07.02.2018 |

sitten paljastavat jonkin ajan kuluttua, etteivät uskalla käydä suhteeseen, koska epäonnistuminen pelottaa. Tai ei enää luota naisiin, kun on tullut pettymyksiä.
Eikö olisi parempi kasata se oma psyyke ihan itsekseen, eikä palstoilla roikkua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan toi nyt helpompi tapa sanoa ettei halua suhteeseen juuri sinun kanssasi. 

Vierailija
2/8 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyse ei siis ole pelimiehistä jotka hakevat pelkkää seksiä ja pyrkiessäsi suhteeseen heittävät vakiselityksen "ei tämä johdu msinusta vaan minusta"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts, osuit ytimeen. Olen syyllistynyt tuohon. Asia on tosi monimutkainen, mutta olen välillä ajatellut, että pystyn seurusteluun, enkä sitten pystykään.

Olen yrittänyt korjata itseäni jo kymmenen vuotta. Aina sitä kuvittelee välillä olevansa kunnossa. Teen töitä korjatakseni pääni ja edistystä on tapahtunutkin, mutta ei musta tule enää normaalia.

En tiedä, toivo elää liian vahvana. En vaan oikeasti kuitenkaan voi luottaa kehenkään. Mulla ei ole edes ja kavereita sen takia.

Vierailija
4/8 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Infossa: Miten pääsen kerrosta ylöspäin?

Minä: Voi mennä noita rappusia, tai hissillä.

Asiakas: Mutta pääseekö niitä rappusia sitten myös alas?

Minä: ???

Vierailija
5/8 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ainoa hyväksyttävä motiivi deiteillä käymiseen se, että haluaa ryhtyä suhteeseen?

Vierailija
6/8 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletsä tosiaan että mä nussisin mun naapurin juoppoo?

Vierailija
7/8 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä menisin  tekemään profiilia nettideiteille, ellen olisi hakemassa seuraa?  Olen sinkku ja en hae seuraa mistään. n

Vierailija
8/8 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka ruma ja tyhmä pitää olla, että tuollaseen alentuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän