Miltä tuntuu olla vähemmän nätti mutta hoikka nainen?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Hoikka saa aina seuraa. Ite yritän ravintolassa aina jutella mielummin ensin sille hoikalle ja urheilullisen näköiselle, mutta ei välttämättä missin näköiselle, kuin nätille pikku pullukalle.
Eikö ole vähän noloa ja säälittävää vastailla omaan keskusteluunsa? 😂
Älkää kukaan vastatko tähän mitään. Älkää vastatko! Jätetään tämä jankuttaja yksinään juttelemaan!
Vierailija kirjoitti:
Hoikka saa aina seuraa. Ite yritän ravintolassa aina jutella mielummin ensin sille hoikalle ja urheilullisen näköiselle, mutta ei välttämättä missin näköiselle, kuin nätille pikku pullukalle.
En ole ikinä, 30-vuotisen elämäni aikana, saanut seuraa.
-hoikka ja urheilullinen, ei ainakaan keskivertoa rumempi
Ei voi yleistää, mutta yleensä hoikalle löytyy paremmin seuraa kuin lihavalle. Vaikka lihava olisikin nätti. Ja yleensä nuorelle löytyy paremmin seuraa kuin vanhalle...... ..... ....
Siis tekeekö sama ihminen kokoajan näitä naisia arvostelevia ja haukkuvia keskusteluja? Näitä on ihan kokoajan jatkuvalla syötöllä ja samanlainen kirjoitustyyli jokaisessa aloituksessa. Kuinka sairas pakkomielle voikaan jollain olla? Käytkö sä töissä tai teetkö yhtään mitään muuta kuin noloja aloituksia tänne mammapalstalle? Sinä nyt et saa yhtään ketään kumppania itsellesi, et yhtään minkään painoista. 😂
Näkymättömäksi. Hoikka olen, mutta en varsinaisesti siro, saati sulavaliikkeinen, vaan aika kankea ja huonoryhtinenkin. Hiuksia ja ihoa kyllä hoidan ja ovat terveitä, mutta kyllä silti pitää meikata, laittaa hiukset ja valita nuorekasta vaatetta ja kengät erottuakseen, silloin kun sitä haluaa.
N33
Olis mulle just sopiva t. Keskivertoa rumempi mutta urheilullinen ja hoikka mies
Ihan mukavalta, kiitos kysymästä! Miehiä ei ole jonossa, mutta ei haittaa, minulle riittäisi yksi kiikarissa oleva. :)
Vierailija kirjoitti:
Näkymättömäksi. Hoikka olen, mutta en varsinaisesti siro, saati sulavaliikkeinen, vaan aika kankea ja huonoryhtinenkin. Hiuksia ja ihoa kyllä hoidan ja ovat terveitä, mutta kyllä silti pitää meikata, laittaa hiukset ja valita nuorekasta vaatetta ja kengät erottuakseen, silloin kun sitä haluaa.
N33
Mistäpäin olet?
m38