Vierailija

Laskiaiseenhan on vielä reilusti aikaa. Luulisi nolottavan kassalla.

• ylös 0
  • alas 18

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ostanut jo neljä. Vai kuusi jopa.

Hyviä pullia!

• ylös 18
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä aina, kun ostan kaljaa ja kortonkeja, niin sanon myyjälle, että tänään on hauska ilta.

Vierailija

Ostin ensinmäiset heti kun ilmestyi kauppoihin ja olen syönyt sen jälkeen yhden tai kaksi viikossa, viimeksi eilen meni kahvilassa yksi.

Vierailija

Jatkokysymys: oletko useammin kuin kerran sanonut puolisollesi/lapsillesi/muulle seuralaisellesi "ajattele nyt,  mitä ihmisetkin ajattelevat"? Kuulutko niihin ihmisiin, joiden tekoja ohjaa häpeä siitä, mitä joku sinulle tuntematon, mutta läsnä oleva henkilö ajattelee teoistasi?

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Mä leivoin viime viikolla, mutta tämä viikko on pyhitetty ostetuille Runebergin tortuille.

Vierailija

Milloin niitä sitten saa ostaa? Viikkoa ennen, päivää ennen? Jos kaupassa on jotain myynnissä, niin eikö sitä saa silloin ostaa jos huvittaa? Itse ostin viikonloppuna joulukinkun, eikä nolottanut yhtään.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Mä oon vetänyt laskiaispullia jo ainakin kuukauden kerran-pari viikossa. Maailman paras leivonnainen! Miksi ei saisi syödä?

Vierailija

Minä en koskaan muista milloin se laskiainen oikeastaan on. Tässä kuussa? Jos kaupassa on hyvännäköisiä laskiaispullia tarjolla, minähän ostan. Eilen meni kaksi kahvin kanssa.

Vierailija

Kaupoissa näkyy olevan myös mämmiä. Huh, vähänkö sen ostaminen hävettäisi kun pääsiäiseen on vielä melkein 50 päivää aikaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sinä  tässä olet nolo. Kerro nyt sitten kaikki loputkin kausiruokatraumasi meille jotta saamme nauraa kunnolla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaupoissa näkyy olevan myös mämmiä. Huh, vähänkö sen ostaminen hävettäisi kun pääsiäiseen on vielä melkein 50 päivää aikaa.

Meillä on syöty jo kaksi ropposta ja täysin ilman häpeää!

Vierailija

Mahtaa olla ap:lla ahdistava elämä, jos pitää etukäteen ajatella mitä ostaa ihan vain siltä kannalta, että onko ko. ostos ehkä mahdollisesti kenties jonkun satunnaisen/tuntemattoman ihmisen mielestä jollain tavalla "nolo". Voimia sinulle, ap!

Vierailija

Aloitan laskiaispullien ostamisen heti kun tulevat myyntiin. Tähän mennessä mennyt noin 8 pullaa.

Vierailija

Laskiaissunnuntai on jo muutaman päivän päästä, ja laskiaistiistai ensi viikolla. Sunnuntainahan leipomot kiinni, joten paras syödä pullansa nyt, jollei itse leivo.

Vierailija

Onko olemassa jotkut säännöt milloin saa syödä joulutorttuja, laskiaispullia, pääsiäismunia jne? On se aika ankeaa jos niille joku tietty yksi päivä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.