No niin. Kuinka laskiaispulla tulee syödä?
Kommentit (25)
Jos nenään ei jää kermaa niin se on väärin syöty.
Kokonaisena haukaten. Kuten hampurilainen.
Hillolla ja kermavaahdolla, ilman ällöttävää mantelimassaa. Haukaten isosti niin, että kermavaahdot pursuaa suupielistä. Parasta ikinä!!1#!!! :P~~
Haukaten - ehdottomasti :). Ja mielellään niin, että onnistuu sotkemaan naamansa vielä kermavaahtoon. Lämpimässä maidossa löllöksi vettynty pullataikina on mielestäni yök, eikä hyvää pullaa pidä missään nimessä mennä rikkomaan. Lisäksi ainoa, aito ja oikea täyte mielestäni on mantelimassa. Hillo on liian makea ja pliisu.
Vierailija kirjoitti:
Hillolla ja kermavaahdolla, ilman ällöttävää mantelimassaa. Haukaten isosti niin, että kermavaahdot pursuaa suupielistä. Parasta ikinä!!1#!!! :P~~
Voihan hillopulliakin syödä mutta laskiaispullia ne eivät ole. Oikeassa perinteisessä laskiaispullassa on mantelimassaa, hillo on köyhien keksimä korvike.
Koska Laskiaispulliin yleensä laitetaan puoli kiloa tomusokeria per pulla, niin leikkisästi leikin lumisadetta hyppien iloisesti samaan aikaan pitäen pullaa pääni yllä.
Tomusokerisateen loputtua nostan kannen ylös, aistikkaasti nuolaisen kanteen jääneen kermavaahdon, sitten imen kermavaahdot äänekkäästi ryystäen. Sitten syön pullan.
T. Mies 37v
Leivoshaarukalla lautaselta toinen käsi sylissä.
Tai sit voi ajatella, että se on tarkoitettu nautinnoksi, jolloin se on parasta syödä sillä tavalla kuin siitä eniten nauttii. Itse nostan hatun sivuun ja syön sen viimeiseksi. Ja mantelimassapulla on parempaa kuin hillopulla.
Mä syön kannen ensin kermavaahdon kanssa ja sitten hitaasti itse pullan herkullista keskustaa kiertäen. Viimeiseksi se keskikohta missä on mantelimassaa ja kermaa eniten.
Hattuun lääpitään mahdollisimman paljon mantelimassaa ja kermavaahtoa ja syödään tämä herkkupala vasta pohjan jälkeen.
No ei mennyt kauan, kun alkoi vääntö. Hah!
On muuten niitä harvoja juttuja, joissa korvike on parempi kuin originaali...
Ohis
Eka syödään hattu ja dippaillaan sitä kermavaahdossa. Sitten se herkullinen osa missä on paljon kermavaahtoa ja vadelmahilloa. Koko komeus kruunataan minttukaakaolla jossa on överisti kermavaahtoa ja vaahtokarkkeja. Sit ei tarviikkaan maistella mitään makeeta seuraavaan kuukauteen. Mut toi meillä kruunaa laskiaisen pulkkamäki päivän. :)
Tiesittekö muuten, että laskiainen ei liity mäenlaskuun? Minä en tiennyt. Googlatkaapas.
Vanha viidakon sanonta: Se tumpelo, joka mantelimassaa laittaa laskaispullaansa, on koko loppuvuoden kärvisteltävä ilman seksiä.
Suusta sisään ja per***tä ulos. Välillä on sitten vapaatkuviot pureskelun, jne osalta. Tarviiko ap vielä tarkempia ohjeita asiaan?
aivan sama