Vierailija

Olenko ihan hirveä ihminen kun en nyt tee keikkaa vaikka työnantajalla todennäköisesti olisi tarvetta? Olen niin kyllästynyt olemaan heittopussina, päivä siellä, päivä täällä. Hyvällä tuurilla saan 3 viikon pätkän jonnekin ja juuri kun opin tavoille pätkä loppuu. Sitten taas ykköspäivää tekemään.

Tarvittavan työntekijöille olisi, joka paikassa pitkäaikaiset työntekijät hirvessä väsyneitä ja venyvät hurjasti. Mutta ei pe**ele palkata lisää työvoimaa,supistetaan vain.

Itse tyhjensin/tyhjennä käytettävyyden kiellon ajaksi, toivottavasti muutkin keikkalaiset. 

• ylös 13
  • alas 2

Kommentit (11)

Vierailija

Mutta eikö keikkalaisena nimenomaan ideana ole se, että tekee niitä lyhyitä pätkiä? Ainakin itse pari vuotta sitten en halunnut mitään 3 vko sitoutumista työvuoroihin.

• ylös 12
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No enhän minä keikkalainen vapaaehtoisesti ole. Mutta kun muuta työtä ei tässä maankolkassa sh:lle ole.
Ap

Vierailija

Nämä isot yksityiset terveysfirmat pyörittää vanhainkoteja sijaisilla. Sijaisille annetaan vain 6-7h työpäiviä, yleensä 6h. Muutama vakituinen ja loput sijaisia mitä pompotellaan miten tykätään. Firma vetää järjetöntä voittoa, henkilökunta ja vanhukset on ihan heitteillä. Ainoa mikä kiinnostaa on säästö.

Vierailija

Eikös siinä keikkalaisen olemisessa ole se oleellisin juttu juuri se, että tekee keikkaa. En ymmärrä ap:tä. Hän on keikkalaisena, mutta ei halua tehdä keikkaa.

Sehän on juuri hyvä, että pidetään keikkalaisia, jotta ei jouduta venyttämään säännöllistä vuorotyötä tekevien päiviä. Eli jos joku jää illasta pois, siihen voidaan ottaa kreikkalainen eikä tarvitse patistaa päivävuoron tehnyttä jatkamaan vielä iltavuorokin.

Ap kiukuttelee, kun ei pääse säännölliseen vuorotyöhön. Ymmärrän, mutta kaikille ei riitä juuri niitä "parhaita "töitä ja ap:n homma on tärkeää.

Onhan se niin, että jos lukee sairaanhoitajaksi, niin kaikille ei riitä niitä mukavampia töitä. Aika vähän on tarjolla säännöllistä klo 8-16 työtä. Moni joutuu tyytymään vuorotyöhön ja sitten Jotkut jopa keikkalaisiksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikös siinä keikkalaisen olemisessa ole se oleellisin juttu juuri se, että tekee keikkaa. En ymmärrä ap:tä. Hän on keikkalaisena, mutta ei halua tehdä keikkaa.

Sehän on juuri hyvä, että pidetään keikkalaisia, jotta ei jouduta venyttämään säännöllistä vuorotyötä tekevien päiviä. Eli jos joku jää illasta pois, siihen voidaan ottaa kreikkalainen eikä tarvitse patistaa päivävuoron tehnyttä jatkamaan vielä iltavuorokin.

Ap kiukuttelee, kun ei pääse säännölliseen vuorotyöhön. Ymmärrän, mutta kaikille ei riitä juuri niitä "parhaita "töitä ja ap:n homma on tärkeää.

Onhan se niin, että jos lukee sairaanhoitajaksi, niin kaikille ei riitä niitä mukavampia töitä. Aika vähän on tarjolla säännöllistä klo 8-16 työtä. Moni joutuu tyytymään vuorotyöhön ja sitten Jotkut jopa keikkalaisiksi.

Sun mielestä mun pitäisi olla tyytyväinen ykköspäiviin? Että työtä on silloin tällöin? Voi olla että menee viikko tai kaksi ettei ainoatakaan kutsua työhön ei tule. Minä kiukuttelen kun en ole tyytyväinen tilanteeseen? Kun kuitenkin tarvetta työntekijöille olisi.

Ap

Vierailija

Harva ymmärtää mitä keikkalaisena oli vaatii hoitoalalla.
Ei vanhempainvapaita, sairasloma-ajan palkkaa, koulutuksia. Olet ikuinen kyselijä joka ei kehitykään paremmaksi, ja ammatillinen itsetunto kärsii.
Saati jos on lapsia, päivähoito todella vaikea ellei mahdoton järjestää, kun se työ on äkillistä.
Eipä moni ymmärrä, ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olenko ihan hirveä ihminen kun en nyt tee keikkaa vaikka työnantajalla todennäköisesti olisi tarvetta? Olen niin kyllästynyt olemaan heittopussina, päivä siellä, päivä täällä. Hyvällä tuurilla saan 3 viikon pätkän jonnekin ja juuri kun opin tavoille pätkä loppuu. Sitten taas ykköspäivää tekemään.

Tarvittavan työntekijöille olisi, joka paikassa pitkäaikaiset työntekijät hirvessä väsyneitä ja venyvät hurjasti. Mutta ei pe**ele palkata lisää työvoimaa,supistetaan vain.

Itse tyhjensin/tyhjennä käytettävyyden kiellon ajaksi, toivottavasti muutkin keikkalaiset. 

Joo, kiukuttele vain ihan rauhassa ja varaudu siihen, että VAIN pätkiä tulet saamaan jatkossakin, jos niitäkään.!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.