Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

XL-laihduttajien viikko 16

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänään kyllä huvittanut nousta vaa´alle lainkaan, sen verran tuli viikonlopun aikana herkuteltua. kalorilaskurin mukaan en kuitenkaan yhtenäkään päivänä mennyt yli kulutukseni, eli hyvä niin, ja pudotustakin tuli taas kilon verran.

elikkä:

Alkupaino 101,5 kg

Paino viikko sitten 97 kg

paino tänää 96 kg

viikkopudotus 1 kg

kokonaispudotus 5,5 kg!

Matkaa tavoitteeseen 26 kg (huh)

Liikuntaa yht. 4 h (hyvä minä!)

Vierailija
2/13 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näitä teidän viestejänne lueskellut ja päättänyt, että kyllä minäkin vielä. Nyt on imetys takana, vaaka vihdoin hankittuna ja eilen sain painonvartijoiden kirjekurssi materiaalin. Tänä aamuna sitten hyppäsin ekan kerran " virallisesti" vaakaan, joka näytti niukasti yli aikasemmin ajattelemani kipurajan.

Lähtöpaino 17.4. siis 100,5kg

tavoitepaino 70kg

pituutta 166cm

ikää 30v

mies ja 2 lasta

Pääseekö mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoissa tuntemuksissa milia-marian kanssa..

Vaa´alle ei huvittanut nousta aamulla, varsinkin kun tiesi mikä tulos olisi

Minulla +1kg herkuttelun ansiosta eli paino tänään 85kg..

Ei sitten ollut tarpeeksi itsekuria töissä (olin töissä koko pääsiäisen) kun pomo oli ostanut kilotolkulla karkkeja meille, jotka " joutuvat" olemaan töissä pyhät :/

Lähtö 88kg /paino nyt 85 /tavoite 78 vuoden loppuun (tuntuu hiukan epätoivoiselta juuri nyt)

Vierailija
4/13 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni viikko on sujunut ihan kivasti. Varsinaista herkuttelua on ollut vasta eilen ja tänään ja ei vielä puntarissa näy. Pudotusta viimeviikkoisesta -1,1kg. Olen tyytyväinen, olin jo henkisesti valmistautunut isompaankin painonnousuun kuin ed. viikolla (+200g). Mutta hyvä näin... saas nähdä miten ensi viikolla akan käy. Taitaa herkuttelua silloin sitten näkyä vaa´alla... Kauhulla odotan.

Liikunta on ollut tällä viikolla vähäistä, petraamisen varaa olisi. Olen vaan niin laiska.

Aloituspaino 2.1. 94kg

Viikkopudotus 1,1kg

Paino nyt 83,7kg

Kokonaispudotus 10,3kg

Tavoite.... 70kg sitten joskus.

(Loppukesällä jos painaisi 75kg. Loppukesäkin voi olla aika laaja käsite, jos tarve vaatii, heh)

Vierailija
5/13 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla meni ihan lärinäksi, enkä ehtinyt koneellekaan. Viikon saldo tosin +-0.

Tämä viikko oli samaa hulinaa ja elopaino kasvoi 600 grammaa... Mutta käytin ajan motivointiin - eli seisoin pitkästä aikaa peilin edessä ja katselin pojan kastajaisista otettuja valokuvia...ei tarvinne enempää selitellä. Tästä ei voi enää juuri huonompaan suuntaan mennä.

Aloituspaino 27.3 95,6 kg

Paino nyt 95,1 kg

Viikkopudotus +0,6 kg

Kokonaispudotus -0,5 kg

Tytön kommentti potalta istuen:" Äidillä on nenä ja jalat ja MASU..."

*Ensi viikkoon*

Vierailija
6/13 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnitsen itseni vasta ensi ma, jospa siihen mennessä oisin siinä mihin pari viikkoa sitten jäin...Ed. viikollakin saldo oli plussaa ½kg ja nyt ei varmasti oisi pääsiäismässyjen jälkeen ollut hurraamista joten päätin etten nouse vaakaan.

Mutta ensi viikkoon, tavoiteltavaa riittää...

alkupaino 1.1. 06 112,8kg

paino 2 viikkoa sitten 97,5kg

tavoite 75-80kg...joskus

Vierailija
7/13 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikille uusille ja vanhoille.

Monella muullakin on tuntunut pääsiäinen sotkeneen dieettiä.

Kuten myös minulla. Tuli hieman herkuteltua. Mutta en viitsi potea huonoa omaa tuntoa kun annoin itselleni luvan hieman herkutella.

Eilen kävin vaa´assa ja painoa näytti olevan 113,8kg.

Elikkä viime viikkosesta +300g.

Täytyy toivoa että tämä uusi viikko olisi hieman parempi.

Lähtöpaino 117kg

Pituus 170cm.

Paino nyt 113,8kg

Pudotusta 3,2kg.

Ensimmäinen tavoite 110kg.

Lopullinen tavote aluksi 90kg.

Näissä merkeissä täällä.=)

Vierailija
8/13 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei uusille ja vanhoille!

Viikko meni ilman isompia mässäilyjä, hieman mämmiä ja lakuja vaan...:) No pudotusta ei ole tullut ja olenkin nyt hieman ymmälläni että kuinkahan vähän sitä pitää syödä ja kuinka paljon liikkua jotta paino putoaisi välillä. Mielestäni syön melko terveeellisesti ja yritän syödä tasaisesti. No yritän puskea läpi tämän pettymyksen suon, paino ei ole tippunut taas muutamaan viikkoon yhtään. Lenkille täytyy lähteä!!! uusi tuulipuku kannustaa. Olen vain saanut jostain karmeen yskän:(

Paino tammikuun alussa 90,9kg

Paino nyt 84,5-85,3kg välillä seilaa.

Vierailija
9/13 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidanpa nyt tehdä kuitenkin niin, että laitan tänne maanantain tulokset.. helpompaa ja yksinkertaisempaa (mun oma virallinen punnituspäivä on siis perjantai, mutta taidan itekin välillä mennä sekaisin että minkä perjantain tulos mun piti laittaakaan ylös..)

aloituspaino (24.3.06): 103,7

paino viime ma: 99,5 (muistaakseni.. en ole ihan varma kun en ole niitä maanantain tuloksia laittanut ylös..)

paino nyt ma: 99,3

viikkopudotus siis -200g

kokonaispudotus -4,4kg

tavoite: 85-->80-->75

pituuteni: 166cm

nyt keskiviikkoaamuna paino oli itseasiassa jo 98,2!! Mutta meillä riehuneen oksennus/ripulitaudin osuus lienee aika suuri!! Itse en ole onneksi tarvinnut oksentamassa käydä, mutta vatsa on kyllä kuralla ollut!!

Mulla muuten tuo paino vaihtelee viikossa siten, että alku viikosta on paino yleensä alimmillaan, ja sit loppuviikkoa kohden se taas nousee.. eli se perjantain tulos näyttäis aikalailla viikon keskiarvoa, mutta tosiaan, selvyyden ja yksinkertaisuuden takia laitan tästä lähtien sen maanantain tuloksen (en sen takia, että se näyttää paremmalta ;))

no, ei muutaku Heps!

Vierailija
10/13 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä oli kyllä yllätys!

Vieraita kävi joka päivä pääsiäisen ajan, ja silloin tuli itsekin herkuteltua.

Liikkunutkin olen normaalia vähemmän kun viime päivät ovat olleet aika sateisia.

alkupaino 92 kg (viikko sitten)

paino nyt 91,5 kg

tavoite 70 kg (tai mieluummin allekin sen) ei aikarajaa

Nyt on alettava tosissaan tarkkailemaan mitä suuhun tulee työnnettyä.

Hirvittää ajatellakin että mahtuuko mitkään kesävaatteet päälle...

Tsemppiä kaikille!

Julia 2005

Vierailija
11/13 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäinen kostautui plussalla! No, yritetään taas tsempata...

Lähtö 110kg

nyt 99,5

tavoite 70kg

pituus 170cm

Vierailija
12/13 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin motivaatio on ollut hukassa.

Olen yrittänyt laskea pisteitä, mutta hankalalta tuntuu. Tarvis hommata se pistelaskin..

Lähtöpaino 23.3: 100kg

Pituus: 165cm

Paino nyt: 95,4kg

Viikkopudotus: -600g

Yhteispudotus:-4.6kg

Tavoitepaino 65kg

eli 30.4kg matkaa...

Tarvii lähteä taas lenkille muutaman päivän löysäilyn jälkeen.

Jospa se kadonnut motivaatiokin taas löytyisi :)

Vierailija
13/13 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtöpainoa olisi n.85kg

Imetän vielä mutta nyt ollaan siirtymässä pikkuhiljaa kiinteisiin niin ajattelin että hitaasti voisin aloitella painon pudotusta

Olisi vaan niin kivaan saada tukea tälläsestä ryhmästä ja lukea muittenki kuulumisia sekä lipsahduksia että onnistumisia.

että jos vain mukaan mahtuu niin tulossa olisin=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi