Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kakkosneitsyys meni

Vierailija
06.02.2018 |

Viikonloppuna meni neitsyys kakkosesta ja ikä on 40v. Tultiin juhlista pikku hiprakassa ja ukko kun otti mua takaa kysyin miltä mun pylly näyttää ja haluaisitko kokeilla. Liukuvoidetta laitettiin ja sinne upposi helposti! Oon hymyillyt koko alkuviikon ja on jotenkin hyvä tuhma yleisolotila. Ihanaa. Ei mulla muuta. Oli vaan pakko päästä avautumaan

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Itseni kävi lähes samalla tavalla kymmenisen vuotta sitten. Oltiin oltu miehen kanssa iltaa viettämässä ja kotona kun mies rakasteli takaapäin niin kysyin että kokeillaanko peppuseksiä? Hän oli heti valmis ja kun laitettiin reilusti liukkaria ja varovasti aloitettiin niin kohta alkoi sujumaan. Ja se oli mielestäni mahtavaa seksiä. Sen jälkeen harrastettu sitä muutama kerta vuodessa.

Vierailija
2/38 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ihanaa kun nainen ehdottaa peppuseksiä! Alkaa heti jortikka turpoamaan kun ajattelenkin. En ole itse koskaan päässyt nauttimaan siitä ihanuudesta (jollaista uskon sen olevan).

Vierailija
4/38 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana sitä kokeiltiin ja ei mahtunut. Dormi meni tosin kivadrsti. Nyt kun testattiin niin alkukivun jälkeen se oli ihan todella kivaa. Mies oli ihan myyty ja kiihottunut ja laukesi minuutissa ja samalla suhde parani huomattavasti. Riidat väheni ja suunnitellaan tulevaisuutta niin kuin nuorena. Ehkä iän myötä paikat hieman löystyy tai sit osaa rentoutua paremmin.

Parasta siinä on todellakin se tuhmuus ja nyt mun mies on lisäksi super mustasukkainen minusta ja tekee kaikkensa että saa sitä lisää.

Ei se mitään suurta nautintoa pelkästään tuo mutta klitorista samalla stimuloimalla orgasmit on aivan järkyttävän mahtavia. Harmittaa kun en ole sitä aiemmin tajunnut.

N37

Vierailija
5/38 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtis kyl emäntä kyllä vaihtoon jos tollasta rupeis ehdottelee, ettiköön jonkun toisen miehen tyydyttämään oksettavat fetissinsä! Mikä siinä on kun pimppa ei kelpaa? Ja naiset haloo!!! nautitteko muka oikeesti tollasesta?

M25

Vierailija
6/38 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä poikosella vähän opittavaa. Kyllä naisetkin vaihtelusta pitävät. Tai hakevat sitä muualta...

Vierailija
7/38 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnenpoeka kirjoitti:

Vielä poikosella vähän opittavaa. Kyllä naisetkin vaihtelusta pitävät. Tai hakevat sitä muualta...

Pitävät toki joo, mutta exit only!

Vierailija
8/38 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persesexi=paras sexi

Vierailija
9/38 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu oli asiallista yllättävän kauan kunnes uskovaiset tai muut rajoittuneet homopelkoiset ja luultavasti miehettömät naiset aloittivat oman spämminsä.

Antakaa meidän aikuisten naisten kerrankin puhua ja ja jakaa kokemuksia kun ei näistä oikein voi missään irl kunnolla puhua.

Vierailija
10/38 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu oli asiallista yllättävän kauan kunnes uskovaiset tai muut rajoittuneet homopelkoiset ja luultavasti miehettömät naiset aloittivat oman spämminsä.

Antakaa meidän aikuisten naisten kerrankin puhua ja ja jakaa kokemuksia kun ei näistä oikein voi missään irl kunnolla puhua.

Siellä taas jotkut kateelliset raivoaa sitä kun muilla on rikkaampi seksielämä kuin toisilla. Tai sitten eivät kehtaa myöntää, että kumminkin tahtovat kokeilla kakkosta. Ainakin minä voin myöntää, että onhan se ihan kivaa välillä touhuta tuolla vaimon pepun puolella kun tuo vaimon pillu on tullut jo niin tutuksi, mutta kuiteskin pillu on aina tietysti parempi, mutta vaihtelu virkistää.

Vierailija
11/38 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtis kyl emäntä kyllä vaihtoon jos tollasta rupeis ehdottelee, ettiköön jonkun toisen miehen tyydyttämään oksettavat fetissinsä! Mikä siinä on kun pimppa ei kelpaa? Ja naiset haloo!!! nautitteko muka oikeesti tollasesta?

M25

aivan samaa mieltä. lähtis tosiaan ja nopeesti.

Vierailija
12/38 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolleen ilman valmisteluita kaljoitellessa varmaan jäi kakkaa peniksen päähän. Rassaa rööri puhtaaksi ensi kerralla kun ehdotat

Vierailija
13/38 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä taas jotkut kateelliset raivoaa sitä kun muilla on rikkaampi seksielämä kuin toisilla. Tai sitten eivät kehtaa myöntää, että kumminkin tahtovat kokeilla kakkosta. Ainakin minä voin myöntää, että onhan se ihan kivaa välillä touhuta tuolla vaimon pepun puolella kun tuo vaimon pillu on tullut jo niin tutuksi, mutta kuiteskin pillu on aina tietysti parempi, mutta vaihtelu virkistää.

Juurikin näin mutta sallittakoon esteisimmille omat mielipiteensä

Vierailija
14/38 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
15/38 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään nuorilla menee kakkosneitsyys siis suurinpiirtein silloin kun seksiä aletaan harrastamaan.

Minulla meni vasta 48 vuotiaana kun aloitin toisella kierroksella uuden miehen (nuoremman) kanssa tapailun. Nolotti mutta kyllä kannatti. Asenteet on muuttuneet paljon ja silloin kun itse olin nuori niin minun ikäluokan naiset jotka teki sitä olivat ns kevytkenkäisiä ja jotenkin seksiaddikteja.

Onko täällä muita vanhoja rouvia (yli 35 vuotiaita) jotka aloittaneet peppuseksin näin kypsempänä ja jos on niin millä mielin nyt?

Vierailija
16/38 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla noin vanhoja paljoa. Nuoremmat voisi kommentoida myös

Vierailija
17/38 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisipa kerrankin miehen houkuteltua kokeilemaan peppuseksiä. Olisi kiva antaa senkin neitsyyden mennä vihdoinkin.

Vierailija
18/38 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/38 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25

Lähtis kyllämies vaihtoon, jos vetäisi herneet nenään siitä, että toinen ehdottaa jotakin uutta. Pakko ei tietenkään ole suostua, mutta onneksi meillä on molemmat niin avoimia ja kokeilunhaluisia, ettei mitään ehdotuksia suoralta kädeltä torjuta. Joskus on kokeiltu heti uusia juttuja, toisiin on mennyt enemmän ns. kypsyttelyaikaa.

Ja miksi ei pimppa kelpaa? Koska pidän kyrvästä :) Toki olen pilluakin kokeillut, muitakin kuin omaani. Ja kuule poika haloo!! Kyllä ihan oikeasti jotkut meistä nauttii just tollasesta ja monesta muustakin asiasta.

N36

Vierailija
20/38 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on aivan mahtavaa! Jotenkin tuo naisen aloitteellisuus peppuseksissä on suuri turn on.

Vaimoni alun perin oli täysin vastaan. Kuitenkin hän halusi myöhemmin kokeilla ekana sormen kanssa ja sai siitä orgasmin ja lopulta hän halusi kokeilla peppuseksiäkin. Hän tykästyi siihen ja siitä lähtien anaaliseksi on ollut osa seksielämäämme ja mukavaa on ollut :) Nykysin harrastan vaimoni kanssa anaaliseksiä noin 3-4 kertaa viikossa. Hauskinta on tässä se, että vaimoni haluaa useammin anaaliseksiä kuin minä ja on harmitellut sitä kun ei aikaisemmin tajunnut kuinka paljon voisi pitää siitä, kun oli aluksi täysin sitä vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän